Mikko "Peltsi" Peltola palaa tv:seen!

9

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Peltsi on kyllä ihan virkistävä tyyppi tv:ssä, mutten ehkä mitään eräsarjaa katso kuitenkaan.

    • Anonyymi

      Tosi hieno seikkailija, kun seikkailee tappamassa villieläimiä pelkän selfien takia.

      Oksettaa tuo, miten jäämereltä nostetaan syvänmerenkaloja valokuviin vastaavien idioottien somesisällöksi.

      Miltähän kalasta nahtaa tuntua, kun sen elimistö käytännössä räjähtää sisältäpäin kun syvänmeren paineesta nostetaan pintaan?

      No saahan idiootti sentään selfien ja toiset idiootit suu auki töllöttää p.kaa viihdettä, kun ei parempaa elämää itsellä ole.

      Edesvastuuttomuus ja luonnon tuhoaminen selfien takia is SO NOT COOL👎

      Muutenkin rikkaat ja pintaliitäjät kardashiankopioineen.ovat lähinnä hyvä esimerkki, miten rahojaan EI kannata käyttää ja mikä on mautobta ja edesvastuutonta, kylmää hyväksikäyttöä ja törkykulutusta.

      Toisiaankin vaan hyväksikäyttävät ja pahoinpitekevät henkisesti ja fyysisesti, selvinpäin ja huumeissa.

      Hyvää joulua kaikille oikeille ihmisille, jotka vielä peilistä sellaisen pystyvät näkemään.

      👌🐍

      • Anonyymi

        Oikein hyvä juttu! Ja hyvä myös, ettei hänen ohjelmassaan kiusata ja tapeta eläimiä!!


    • Anonyymi

      Aivan turha ohjelma ainakin eka jakso, mikä tuli eilen. Äijät hiihtivät Norjassa ja Ruotsissa ja laskivat alas pari mäkeä. Paljonkohan tuokin maksaa Ylelle.

    • Anonyymi

      Kovddoskaisin lakitus meni ainakin ihan vihkoon näillä, eivät oo lähelläkään oikeaa huippua. Siellä oikealla harjanteella ei tarvinnu arvuutella että ootko huipulla vai et. Voi LOL.

    • Anonyymi

      Veronmaksajien (ylevero) rahoilla mainostetaan retkeilyvälineitä. Merinovillaiset kalsarit ovat ainoa hyvä. Isolla porukalla ”kärsitään erämaassa”. Hei Hei.

    • Anonyymi

      Nää huippujen VALLOITTAJAT on kyllä surkuhupaista sakkia. Kvddoskaisin jakson katoin ja ihmettelen mihin kaikkeen tuo yle tunkee rahaa. Varmasti löytyy paljon parempia ja mielenkiintoisempia tyyppejä, jotka valittavat paljon vähemmän. Heittämällä tuolle Kovddosille mentiin, joten se siitä vaikeudesta. Saattaahan se tietysti haastavakin olla jos eksyy jo kulman takana.

    • Anonyymi

      Miksi Peltsi ei kyennyt suorittamaan asepalvelusta?

      • Anonyymi

        Onneksi ei kyennyt , kun kaikki tuntuu olevan vaikeaa jos ei lähes mahdotonta .
        Pari kertaa kattoin näitä peltsin ohjelmia , niin myötähäpeä ainut kokemus .
        Ja YLE vielä maksaa tästä myötähäpeästä .
        Anna mun kaikki kestää ,,,, ja kestänhä mä .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1836
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1354
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      68
      916
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      818
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe