Etsimme luovuttajaa

Hei, olemme kolmeakymppiä hipova naispari ja etsimme spermanluovuttajaa koti-inseminaatio menetelmällä. Olemme olleet yhdessä 10v ja kummallakin on vakituinen työsuhde. Ehtoina meillä on että olet terve ja fiksu suomalainen mies, eikä suvussasi ole perinnöllisiä vakavia sairauksia ja pystyt todistamaan että sinulla Ei ole sukupuolitauteja. Toimithan puhtaasti auttamisen halusta. Etsimme vain luovuttajaa, emme vaadi sinulta mitään etkä sinä vaadi meiltä mitään. Toivomme että olet valmis sitoutumaan luovutukseen mahdollisesti pidemmäksi aikaa sillä todennäköistä on että ensimmäisestä kerrasta ei tärppää. Sijaintina pk-seutu.

10

1562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilastojen valossa ainoastaan neitseelliset ja sitten vain minun kaltaiset ei neitseelliset tietyn koodin mukaan kurinalaisesti eläneet ovat nykymaailmassa terveitä ja puhtaita sp- taudeista.

      Sun voi olla vaikeaa löytää tervettä miestä luovuttamaan tuon ryhmän ulkopuolelta..
      Erilaisia hpv- viruksia, että herpestä kun löytyy
      85%:lta kansasta.. Todennäköisesti siis myös sinulta, ellette päätyneet kumppanisi kanssa yhteen neitseellisenä parina aikoinaan..

      Voihan tosin olla, että sinun oppiesi mukaan ihminen on terve, jos on se hiv, sekä perus klamydia testattu. Sellaisia varmasti löytyy.

      - Ihmiset ovat aikast pihalla mitä tulee näihin tauti jutskiin...

    • Hei! Joko olette sopivan luovuttajan löytäneet? Sähköpostia jo lähetinkin.

    • Laitoin s postia

    • Kaikki mahdolliset testit löytyy.

    • Täällä samassa tilanteessa naispari, meillä myös ikää vajaan 30 molemmilla.
      Olemme myös etsimässä luovuttajaa ja vain luovuttajaa, emme vaadi sinulta mitään ja toivomme ettet sinäkään meiltä.

      • Anonyymi

        Olisin kiinnostunut auttamaan. Koulutettu ja terve olen, miten ja mihin ottaa yhteyttä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut auttamaan. Koulutettu ja terve olen, miten ja mihin ottaa yhteyttä ?

        Mitä se sinun koulutus spermaan liittyy. Tämä koulutuksesi kun ei millään tavalla siirry sperman välityksellä tuohon lapseen. Hän joutuu ihan itse kouluttautumaan..


    • Joko te olette löytäneet luovuttajan?<3

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ja miten te todistatte taudittomuuden?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      124
      1270
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe