Etsimme luovuttajaa

Hei, olemme kolmeakymppiä hipova naispari ja etsimme spermanluovuttajaa koti-inseminaatio menetelmällä. Olemme olleet yhdessä 10v ja kummallakin on vakituinen työsuhde. Ehtoina meillä on että olet terve ja fiksu suomalainen mies, eikä suvussasi ole perinnöllisiä vakavia sairauksia ja pystyt todistamaan että sinulla Ei ole sukupuolitauteja. Toimithan puhtaasti auttamisen halusta. Etsimme vain luovuttajaa, emme vaadi sinulta mitään etkä sinä vaadi meiltä mitään. Toivomme että olet valmis sitoutumaan luovutukseen mahdollisesti pidemmäksi aikaa sillä todennäköistä on että ensimmäisestä kerrasta ei tärppää. Sijaintina pk-seutu.

10

1584

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilastojen valossa ainoastaan neitseelliset ja sitten vain minun kaltaiset ei neitseelliset tietyn koodin mukaan kurinalaisesti eläneet ovat nykymaailmassa terveitä ja puhtaita sp- taudeista.

Sun voi olla vaikeaa löytää tervettä miestä luovuttamaan tuon ryhmän ulkopuolelta..
      Erilaisia hpv- viruksia, että herpestä kun löytyy
      85%:lta kansasta.. Todennäköisesti siis myös sinulta, ellette päätyneet kumppanisi kanssa yhteen neitseellisenä parina aikoinaan..

Voihan tosin olla, että sinun oppiesi mukaan ihminen on terve, jos on se hiv, sekä perus klamydia testattu. Sellaisia varmasti löytyy.

- Ihmiset ovat aikast pihalla mitä tulee näihin tauti jutskiin...

• Hei! Joko olette sopivan luovuttajan löytäneet? Sähköpostia jo lähetinkin.

• Laitoin s postia

• Kaikki mahdolliset testit löytyy.

• Täällä samassa tilanteessa naispari, meillä myös ikää vajaan 30 molemmilla.
      Olemme myös etsimässä luovuttajaa ja vain luovuttajaa, emme vaadi sinulta mitään ja toivomme ettet sinäkään meiltä.

• Anonyymi

Olisin kiinnostunut auttamaan. Koulutettu ja terve olen, miten ja mihin ottaa yhteyttä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin kiinnostunut auttamaan. Koulutettu ja terve olen, miten ja mihin ottaa yhteyttä ?

Mitä se sinun koulutus spermaan liittyy. Tämä koulutuksesi kun ei millään tavalla siirry sperman välityksellä tuohon lapseen. Hän joutuu ihan itse kouluttautumaan..

• Joko te olette löytäneet luovuttajan?<3

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ja miten te todistatte taudittomuuden?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      172
      1502
    2. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      115
      1088
    3. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      15
      914
    4. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      37
      895
    5. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      78
      811
    6. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      34
      762
    7. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      761
    8. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      54
      755
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      25
      729
    10. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      70
      691
    Aihe