Millainen on tulevaisuus?

Anonyymi

Se tosiasia on nyt myönnettävä että Maailman tilanne on menossa huonompaan suuntaan.
Tuntuu että pahan vallat riehuvat.
Tänä vuonna on tapahtunut paljon ja ensi vuonna tapahtuu vielä pahempia asioita.
Jeesus: "Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule."

Jos tulevaisuus kiinnostaa niin ison kuvan saa Raamatusta Matteuksen Evankeliumista luvusta 24. En nyt väittäisi Jeesusta valehtelijaksi.
Jos Jumala kutsuu niinkuin se kutsuu jokaista niin.... uusi elämä on tarjolla.
Psalmi 23 kertoo toivosta ja uskolla on päämäärä sielun pelastus.

Maailma ei voi antaa rauhaa.
Jumalan antama rauha on ymmärrystä suurempi.

Isä meidän rukous on hyvä rukous.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jossakin oli jonkun talous asioista tietäväisen kirjoitus, jossa todettiin..maailmantalouden kulkevan kovaa vauhtia nollaantumis pisteeseen, joka totta kai on pakostakin edessä, eihän mikään ole kiinteetä, etenkään kun pörssit on teennäisiä ja siten keinottelu alttiita, muutoinhan se nollaantuminen tulee vaikkei tekis mitään...

      • Anonyymi

        Kyllä nuo taloustieteilijät aika synkkiä kuvia maalailevat maailman taloudesta.
        Käteinen rahakin on häviämässä.
        Maailman pankkien (jotka antavat velkaa valtioille) velkasysteemi on harvojen omistama FED Usassa joka lainaa valtiolle.
        Entäs Kiinalaiset...?


    • Anonyymi

      Maalaisjärki sen jo kertoo, että ihmisen loputon ahneus tuottaa aina tuhon ennenpitkää. Loppua kohti mennään. Rukoilkoon kuka siitä jotain lohtua saa, ei vaikuta lopputulokseen.

      • Anonyymi

        Synti ja pahuus kääntyy ihmistä itseään vastaan.
        Synnin mitta tulee täyteen profetaallisessa tarkastelussa. Vielä on kuitenkin Jumalan armon aika ja samalla paha aika.
        Oikeastaan se on hyvä asia kun Raamatussa varoitetaan tulevista ahdistuksista niin ei tule yllätyksenä.

        Mahdollisuus on laittaa tilivälit kuntoon Jumalan kanssa tai jatkaa jumalattomuudessa ja synnissä elämistä.
        Kristinuskon sanoma on kuitenkin hyvä sanoma ja sanoma toivosta.
        Mieluummin siunaus kuin kirous.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synti ja pahuus kääntyy ihmistä itseään vastaan.
        Synnin mitta tulee täyteen profetaallisessa tarkastelussa. Vielä on kuitenkin Jumalan armon aika ja samalla paha aika.
        Oikeastaan se on hyvä asia kun Raamatussa varoitetaan tulevista ahdistuksista niin ei tule yllätyksenä.

        Mahdollisuus on laittaa tilivälit kuntoon Jumalan kanssa tai jatkaa jumalattomuudessa ja synnissä elämistä.
        Kristinuskon sanoma on kuitenkin hyvä sanoma ja sanoma toivosta.
        Mieluummin siunaus kuin kirous.

        Normijärjellä varustettu ihminen ei tarvitse itsestäänselvistä tapahtumista ohjeita ulkopuolelta. kaiken tajuaa ja näkee itse, jos on kykyä loogiseen ajatteluun....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normijärjellä varustettu ihminen ei tarvitse itsestäänselvistä tapahtumista ohjeita ulkopuolelta. kaiken tajuaa ja näkee itse, jos on kykyä loogiseen ajatteluun....

        Luulisi loogisesti että pahuus olisi jo hävitetty maailmasta.
        Katsotaan ensi vuonna.


    • Anonyymi

      Tiedäthän sen... tulevaisuus ja toivo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe