Sun kanssa tappeleminen on lopulta herkullista. Ihan sinällään. Ekstrana, että usein oppii jotakin uutta itsestä, sinusta, meistä ja ihmisestä yleensä.
Riidan jälkeen olemme taipuisia ja lempeitä, hupaisan armollisia toisillemme.
Sun kanssa tappeleminen
25
108
Vastaukset
- Anonyymi
Tää niin ei oo mulle koska juoksen mieluummin mereen.
- Anonyymi
Toivottavasti vain uimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti vain uimaan.
Tietäjät tietää. Kello käy.
- Anonyymi
Usein riidan jälkeen äreinkin mies heltyy, kun saa vähän tittiä ja rauhoittuu. ;)
- Anonyymi
Mikään ei suloisuudessaan vedä vertoja sille, että iso mies hupittaa tittiä kuin pieni vauva. Siinä on jotain hyvin kaunista. ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei suloisuudessaan vedä vertoja sille, että iso mies hupittaa tittiä kuin pieni vauva. Siinä on jotain hyvin kaunista. ;D
Nukahtaa titti suussa syliin, kuorsaa ja piereskelee unissaan - autuas hymy kasvoilla. Tuossapa on sitä jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei suloisuudessaan vedä vertoja sille, että iso mies hupittaa tittiä kuin pieni vauva. Siinä on jotain hyvin kaunista. ;D
Tarkoitatko tissiä. No jos se on keino saada mies nukahtamaan, mutta siinä ei kyllä tissin kantaja pysty nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko tissiä. No jos se on keino saada mies nukahtamaan, mutta siinä ei kyllä tissin kantaja pysty nukkumaan.
Tarkoitan. Kyllä moni aikuinen mieskin sitä kaipaa ja naisten tulisi ymmärtää se. Itse ainakin ymmärrän. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan. Kyllä moni aikuinen mieskin sitä kaipaa ja naisten tulisi ymmärtää se. Itse ainakin ymmärrän. :)
Niin minäkin ymmärrän. Ajattelen että siinä mies kokee turvallisuudentunnetta ja saa olla taas tavallaan avuttomassa tilassa kuin pieni vauva jota hoivataan.
- Anonyymi
Hyi saatana...koko tän ketjun takia kuivuin sit loppuvuodeks, kiitti vaan..pitikin klikata ja lukea🤢🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana...koko tän ketjun takia kuivuin sit loppuvuodeks, kiitti vaan..pitikin klikata ja lukea🤢🤮
Olen pahoillani jos koit sen noin. Mutta ajattele, että loppuvuotta on enää jäljellä hiukan yli kaksi viikkoa vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana...koko tän ketjun takia kuivuin sit loppuvuodeks, kiitti vaan..pitikin klikata ja lukea🤢🤮
En ole aloituksen tekijä mutta tämän langan aloittaja olen. Voit mennä keskenkasvuinen, kuka lie, muualle riehumaan siitä. Tee omat aloituksesi tai lankasi. Kukaan ei kaipaa sinun oksennushymiöitä ja keskenkasvuisia kommentteja. Kukaan ei kaipaa sinun ajatuksia tällä palstalla, voit häipyä huitsinnevadaan siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloituksen tekijä mutta tämän langan aloittaja olen. Voit mennä keskenkasvuinen, kuka lie, muualle riehumaan siitä. Tee omat aloituksesi tai lankasi. Kukaan ei kaipaa sinun oksennushymiöitä ja keskenkasvuisia kommentteja. Kukaan ei kaipaa sinun ajatuksia tällä palstalla, voit häipyä huitsinnevadaan siitä.
Eipä aloituksessa mitään mutta ziisus mitä pas kaa noi hel vet in tissin lutkuttamiset😆😆 Älä kirjoita yleiselle palstalle jos et kestä kommentteja. Yäk, haluun desinfioida mun silmät😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä aloituksessa mitään mutta ziisus mitä pas kaa noi hel vet in tissin lutkuttamiset😆😆 Älä kirjoita yleiselle palstalle jos et kestä kommentteja. Yäk, haluun desinfioida mun silmät😆
Taitaa kiinnostaa, kun tartuit aiheeseen ja oli pakko kommentoida, vaikka ei ollut sinulle millään tavalla suunnattu. Ei pidä luulla, että tällä palstalla kukaan olisi sinusta missään mielessä kiinnostunut, saatika sinun ajatuksistasi. En ainakaan itse ole.
- Anonyymi
No joo...
.
Voi olla.
Eikä tämä tähän lopu.
Mutta kun ei tarvitsisi tapella.....
Mutta meillä on tämmönen sota piällä vissiin- Anonyymi
Sinäkin joka ketjuun tulet kommentoimaan. Olet palstalla 24/7/365. Et ole ilmeisesti töissä etkä opiskele. Aloitat lauseita rinnastuskonjunktioilla, teet kirjoitusvirheitä, käytät isoja marginaaleja. Sinut tunnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin joka ketjuun tulet kommentoimaan. Olet palstalla 24/7/365. Et ole ilmeisesti töissä etkä opiskele. Aloitat lauseita rinnastuskonjunktioilla, teet kirjoitusvirheitä, käytät isoja marginaaleja. Sinut tunnistaa.
Kun ton kaiken tiedät niin sillon sun pitää myös olla palstalla 24/7/365. Sut taas tunnistaa
ainaisesta vittuilusta. Että suo siellä ja vetelä täällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ton kaiken tiedät niin sillon sun pitää myös olla palstalla 24/7/365. Sut taas tunnistaa
ainaisesta vittuilusta. Että suo siellä ja vetelä täällä.Olen usein palstalla mutta en 24/7/365. Olen ollut reilu pari vuotta palstalla ja siinä oli myös kuukausien taukoja välissä. Palsta koukuttaa, vaikka ei oikeastaan anna mitään. Ajan hukkaa tämä vain on. Kyllä täällä silti multinikit ja muut on oppinut tunnistamaan.
- Anonyymi
Narskuthan elää riidoista
- Anonyymi
Mistä tiedät nauttiiko toinen siitä ollenkaan? Ehkä hän ei ole samanlainen, kaikki ei hanki iloansa riitelemisestä.
- Anonyymi
Niinhän sä luulet. Aion jättää sut kun vähiten sitä ootat.😉
- Anonyymi
Tuo on vaarallista peliä. Tiesitkö toinen voisi olla syvästi rakastunut sinuun.
- Anonyymi
Joo, pitää mielen virkeenä. Jouluna sitte se yhden päivän aselepo, niinku länsirintamalla aikoinaan. Nuollaan haavoja, ja tapaniaamuna sitte taas täys rähinä päälle.
- Anonyymi
Sitähän on ikävä. No, sinuakin. Elän nykyään keveämpää elämää, tai ainakin niin toivon.
- Anonyymi
Suloistahan se on mun mielestä. Samoin läheisyysjutskat, joista ketjussa kirjoitetaan 💛
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483