Sun kanssa tappeleminen

Anonyymi

Sun kanssa tappeleminen on lopulta herkullista. Ihan sinällään. Ekstrana, että usein oppii jotakin uutta itsestä, sinusta, meistä ja ihmisestä yleensä.

Riidan jälkeen olemme taipuisia ja lempeitä, hupaisan armollisia toisillemme.

25

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää niin ei oo mulle koska juoksen mieluummin mereen.

      • Anonyymi

        Toivottavasti vain uimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti vain uimaan.

        Tietäjät tietää. Kello käy.


    • Anonyymi

      Usein riidan jälkeen äreinkin mies heltyy, kun saa vähän tittiä ja rauhoittuu. ;)

      • Anonyymi

        Mikään ei suloisuudessaan vedä vertoja sille, että iso mies hupittaa tittiä kuin pieni vauva. Siinä on jotain hyvin kaunista. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei suloisuudessaan vedä vertoja sille, että iso mies hupittaa tittiä kuin pieni vauva. Siinä on jotain hyvin kaunista. ;D

        Nukahtaa titti suussa syliin, kuorsaa ja piereskelee unissaan - autuas hymy kasvoilla. Tuossapa on sitä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei suloisuudessaan vedä vertoja sille, että iso mies hupittaa tittiä kuin pieni vauva. Siinä on jotain hyvin kaunista. ;D

        Tarkoitatko tissiä. No jos se on keino saada mies nukahtamaan, mutta siinä ei kyllä tissin kantaja pysty nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko tissiä. No jos se on keino saada mies nukahtamaan, mutta siinä ei kyllä tissin kantaja pysty nukkumaan.

        Tarkoitan. Kyllä moni aikuinen mieskin sitä kaipaa ja naisten tulisi ymmärtää se. Itse ainakin ymmärrän. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan. Kyllä moni aikuinen mieskin sitä kaipaa ja naisten tulisi ymmärtää se. Itse ainakin ymmärrän. :)

        Niin minäkin ymmärrän. Ajattelen että siinä mies kokee turvallisuudentunnetta ja saa olla taas tavallaan avuttomassa tilassa kuin pieni vauva jota hoivataan.


      • Anonyymi

        Hyi saatana...koko tän ketjun takia kuivuin sit loppuvuodeks, kiitti vaan..pitikin klikata ja lukea🤢🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana...koko tän ketjun takia kuivuin sit loppuvuodeks, kiitti vaan..pitikin klikata ja lukea🤢🤮

        Olen pahoillani jos koit sen noin. Mutta ajattele, että loppuvuotta on enää jäljellä hiukan yli kaksi viikkoa vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana...koko tän ketjun takia kuivuin sit loppuvuodeks, kiitti vaan..pitikin klikata ja lukea🤢🤮

        En ole aloituksen tekijä mutta tämän langan aloittaja olen. Voit mennä keskenkasvuinen, kuka lie, muualle riehumaan siitä. Tee omat aloituksesi tai lankasi. Kukaan ei kaipaa sinun oksennushymiöitä ja keskenkasvuisia kommentteja. Kukaan ei kaipaa sinun ajatuksia tällä palstalla, voit häipyä huitsinnevadaan siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloituksen tekijä mutta tämän langan aloittaja olen. Voit mennä keskenkasvuinen, kuka lie, muualle riehumaan siitä. Tee omat aloituksesi tai lankasi. Kukaan ei kaipaa sinun oksennushymiöitä ja keskenkasvuisia kommentteja. Kukaan ei kaipaa sinun ajatuksia tällä palstalla, voit häipyä huitsinnevadaan siitä.

        Eipä aloituksessa mitään mutta ziisus mitä pas kaa noi hel vet in tissin lutkuttamiset😆😆 Älä kirjoita yleiselle palstalle jos et kestä kommentteja. Yäk, haluun desinfioida mun silmät😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä aloituksessa mitään mutta ziisus mitä pas kaa noi hel vet in tissin lutkuttamiset😆😆 Älä kirjoita yleiselle palstalle jos et kestä kommentteja. Yäk, haluun desinfioida mun silmät😆

        Taitaa kiinnostaa, kun tartuit aiheeseen ja oli pakko kommentoida, vaikka ei ollut sinulle millään tavalla suunnattu. Ei pidä luulla, että tällä palstalla kukaan olisi sinusta missään mielessä kiinnostunut, saatika sinun ajatuksistasi. En ainakaan itse ole.


    • Anonyymi

      No joo...

      .

      Voi olla.

      Eikä tämä tähän lopu.

      Mutta kun ei tarvitsisi tapella.....

      Mutta meillä on tämmönen sota piällä vissiin

      • Anonyymi

        Sinäkin joka ketjuun tulet kommentoimaan. Olet palstalla 24/7/365. Et ole ilmeisesti töissä etkä opiskele. Aloitat lauseita rinnastuskonjunktioilla, teet kirjoitusvirheitä, käytät isoja marginaaleja. Sinut tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin joka ketjuun tulet kommentoimaan. Olet palstalla 24/7/365. Et ole ilmeisesti töissä etkä opiskele. Aloitat lauseita rinnastuskonjunktioilla, teet kirjoitusvirheitä, käytät isoja marginaaleja. Sinut tunnistaa.

        Kun ton kaiken tiedät niin sillon sun pitää myös olla palstalla 24/7/365. Sut taas tunnistaa
        ainaisesta vittuilusta. Että suo siellä ja vetelä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ton kaiken tiedät niin sillon sun pitää myös olla palstalla 24/7/365. Sut taas tunnistaa
        ainaisesta vittuilusta. Että suo siellä ja vetelä täällä.

        Olen usein palstalla mutta en 24/7/365. Olen ollut reilu pari vuotta palstalla ja siinä oli myös kuukausien taukoja välissä. Palsta koukuttaa, vaikka ei oikeastaan anna mitään. Ajan hukkaa tämä vain on. Kyllä täällä silti multinikit ja muut on oppinut tunnistamaan.


    • Anonyymi

      Narskuthan elää riidoista

    • Anonyymi

      Mistä tiedät nauttiiko toinen siitä ollenkaan? Ehkä hän ei ole samanlainen, kaikki ei hanki iloansa riitelemisestä.

    • Anonyymi

      Niinhän sä luulet. Aion jättää sut kun vähiten sitä ootat.😉

      • Anonyymi

        Tuo on vaarallista peliä. Tiesitkö toinen voisi olla syvästi rakastunut sinuun.


    • Anonyymi

      Joo, pitää mielen virkeenä. Jouluna sitte se yhden päivän aselepo, niinku länsirintamalla aikoinaan. Nuollaan haavoja, ja tapaniaamuna sitte taas täys rähinä päälle.

    • Anonyymi

      Sitähän on ikävä. No, sinuakin. Elän nykyään keveämpää elämää, tai ainakin niin toivon.

    • Anonyymi

      Suloistahan se on mun mielestä. Samoin läheisyysjutskat, joista ketjussa kirjoitetaan 💛

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe