Aihe

Sun kanssa tappeleminen

Anonyymi

Sun kanssa tappeleminen on lopulta herkullista. Ihan sinällään. Ekstrana, että usein oppii jotakin uutta itsestä, sinusta, meistä ja ihmisestä yleensä.

Riidan jälkeen olemme taipuisia ja lempeitä, hupaisan armollisia toisillemme.

25

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää niin ei oo mulle koska juoksen mieluummin mereen.

• Anonyymi

Toivottavasti vain uimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti vain uimaan.

Tietäjät tietää. Kello käy.

• Anonyymi

Usein riidan jälkeen äreinkin mies heltyy, kun saa vähän tittiä ja rauhoittuu. ;)

• Anonyymi

Mikään ei suloisuudessaan vedä vertoja sille, että iso mies hupittaa tittiä kuin pieni vauva. Siinä on jotain hyvin kaunista. ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei suloisuudessaan vedä vertoja sille, että iso mies hupittaa tittiä kuin pieni vauva. Siinä on jotain hyvin kaunista. ;D

Nukahtaa titti suussa syliin, kuorsaa ja piereskelee unissaan - autuas hymy kasvoilla. Tuossapa on sitä jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko tissiä. No jos se on keino saada mies nukahtamaan, mutta siinä ei kyllä tissin kantaja pysty nukkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko tissiä. No jos se on keino saada mies nukahtamaan, mutta siinä ei kyllä tissin kantaja pysty nukkumaan.

Tarkoitan. Kyllä moni aikuinen mieskin sitä kaipaa ja naisten tulisi ymmärtää se. Itse ainakin ymmärrän. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan. Kyllä moni aikuinen mieskin sitä kaipaa ja naisten tulisi ymmärtää se. Itse ainakin ymmärrän. :)

Niin minäkin ymmärrän. Ajattelen että siinä mies kokee turvallisuudentunnetta ja saa olla taas tavallaan avuttomassa tilassa kuin pieni vauva jota hoivataan.

• Anonyymi

Hyi saatana...koko tän ketjun takia kuivuin sit loppuvuodeks, kiitti vaan..pitikin klikata ja lukea🤢🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi saatana...koko tän ketjun takia kuivuin sit loppuvuodeks, kiitti vaan..pitikin klikata ja lukea🤢🤮

Olen pahoillani jos koit sen noin. Mutta ajattele, että loppuvuotta on enää jäljellä hiukan yli kaksi viikkoa vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole aloituksen tekijä mutta tämän langan aloittaja olen. Voit mennä keskenkasvuinen, kuka lie, muualle riehumaan siitä. Tee omat aloituksesi tai lankasi. Kukaan ei kaipaa sinun oksennushymiöitä ja keskenkasvuisia kommentteja. Kukaan ei kaipaa sinun ajatuksia tällä palstalla, voit häipyä huitsinnevadaan siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole aloituksen tekijä mutta tämän langan aloittaja olen. Voit mennä keskenkasvuinen, kuka lie, muualle riehumaan siitä. Tee omat aloituksesi tai lankasi. Kukaan ei kaipaa sinun oksennushymiöitä ja keskenkasvuisia kommentteja. Kukaan ei kaipaa sinun ajatuksia tällä palstalla, voit häipyä huitsinnevadaan siitä.

Eipä aloituksessa mitään mutta ziisus mitä pas kaa noi hel vet in tissin lutkuttamiset😆😆 Älä kirjoita yleiselle palstalle jos et kestä kommentteja. Yäk, haluun desinfioida mun silmät😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä aloituksessa mitään mutta ziisus mitä pas kaa noi hel vet in tissin lutkuttamiset😆😆 Älä kirjoita yleiselle palstalle jos et kestä kommentteja. Yäk, haluun desinfioida mun silmät😆

Taitaa kiinnostaa, kun tartuit aiheeseen ja oli pakko kommentoida, vaikka ei ollut sinulle millään tavalla suunnattu. Ei pidä luulla, että tällä palstalla kukaan olisi sinusta missään mielessä kiinnostunut, saatika sinun ajatuksistasi. En ainakaan itse ole.

• Anonyymi

No joo...

.

Voi olla.

Eikä tämä tähän lopu.

Mutta kun ei tarvitsisi tapella.....

Mutta meillä on tämmönen sota piällä vissiin

• Anonyymi

Sinäkin joka ketjuun tulet kommentoimaan. Olet palstalla 24/7/365. Et ole ilmeisesti töissä etkä opiskele. Aloitat lauseita rinnastuskonjunktioilla, teet kirjoitusvirheitä, käytät isoja marginaaleja. Sinut tunnistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin joka ketjuun tulet kommentoimaan. Olet palstalla 24/7/365. Et ole ilmeisesti töissä etkä opiskele. Aloitat lauseita rinnastuskonjunktioilla, teet kirjoitusvirheitä, käytät isoja marginaaleja. Sinut tunnistaa.

Kun ton kaiken tiedät niin sillon sun pitää myös olla palstalla 24/7/365. Sut taas tunnistaa
        ainaisesta vittuilusta. Että suo siellä ja vetelä täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ton kaiken tiedät niin sillon sun pitää myös olla palstalla 24/7/365. Sut taas tunnistaa
        ainaisesta vittuilusta. Että suo siellä ja vetelä täällä.

Olen usein palstalla mutta en 24/7/365. Olen ollut reilu pari vuotta palstalla ja siinä oli myös kuukausien taukoja välissä. Palsta koukuttaa, vaikka ei oikeastaan anna mitään. Ajan hukkaa tämä vain on. Kyllä täällä silti multinikit ja muut on oppinut tunnistamaan.

• Anonyymi

Narskuthan elää riidoista

• Anonyymi

Mistä tiedät nauttiiko toinen siitä ollenkaan? Ehkä hän ei ole samanlainen, kaikki ei hanki iloansa riitelemisestä.

• Anonyymi

Niinhän sä luulet. Aion jättää sut kun vähiten sitä ootat.😉

• Anonyymi

Tuo on vaarallista peliä. Tiesitkö toinen voisi olla syvästi rakastunut sinuun.

• Anonyymi

Joo, pitää mielen virkeenä. Jouluna sitte se yhden päivän aselepo, niinku länsirintamalla aikoinaan. Nuollaan haavoja, ja tapaniaamuna sitte taas täys rähinä päälle.

• Anonyymi

Sitähän on ikävä. No, sinuakin. Elän nykyään keveämpää elämää, tai ainakin niin toivon.

• Anonyymi

Suloistahan se on mun mielestä. Samoin läheisyysjutskat, joista ketjussa kirjoitetaan 💛

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      214
      14360
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13351
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      285
      8859
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      39
      6353
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      226
      3672