Ovatko kaikki miehet jotka pitävät naisella karvoista

Anonyymi

Jotenkin naismaisia/bi-seksuaalisia taipumuksia omaavia? Löytyykö normi miehekkäitä heteromiehiä, jotka kiihottuvat tai joita ei ainakaan haittaa naisen säärikarvat, runsas pillukarvoitus, kainalokarvat jne.? Ongelmani on ehkä se, että olen samalla karvainen (karvat mustia valkoista ihoa vasten, samoin hiukset mustat) mutta kuitenkin taas toisaalta todella naisellinenkin (söpöt kasvot, pienikokoinen, naiselliset muodot, kaipaan miehessä maskuliinisuutta ja tykkään valtavasti alistua seksissä). Mutta iso osa miehistä tuntuu vaativan että naisen tulisi olla karvaton, monet jopa ehdottomasti, ja en kuitenkaan haluaisi vain miehiä miellyttääkseni ajella karvojani. Haluaisin miehen, joka hyväksyisi minut tälläisenä kuin olen. On aika vaikea tilanne jos rakastuu johonkuhun ja mies kuitenkin ehdottomasti vaatii karvattomuutta. Siinä joutuu tilanteen eteen jossa joutuu valitsemaan omien arvojensa ja toisen miellyttämisen väliltä, kumpi on tärkeämpää? Ja toisaalta jos mies ei hyväksy naista sellaisena kuin tämä on, vaan on valmis jättämään naisen jos tämä ei suostu ajelemaan karvojaan, niin kuinka todellisia miehen tunteet ylipäätään ovat, jos on tälläisestä asiasta kiinni? Jos mies tapaa elämänsä naisen joka onkin karvainen, niin kuinka moni oikeasti on jättäisi naisen vain karvojen takia, jos nainen muuten vastaa miehen ihannetta aivan kaikin puolin?

18

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun kamssa saisit olla karvainen, nauttisimme yhdessä :)

    • Anonyymi

      Alistuva nainen karvoineen 😘

    • kyllä naisella karvat pitää olla mun mielestä on todella seksikästä kun naisella on kunnon karvat alapäässä siinä on nainen mun makuun eikä kenenkään pidä ajella karvoja vaan miellyttääkseen muita

      • Anonyymi

        Järkipuhetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkipuhetta!

        Itse ajelen aina karvat en voi sietää niitä missään muualla kuin kulmissa ja miehen pitää ehdottomasti myös siistiä itsensä.
        Mikään ei ole niin ällöä kuin karsee karvapehko koipien välissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajelen aina karvat en voi sietää niitä missään muualla kuin kulmissa ja miehen pitää ehdottomasti myös siistiä itsensä.
        Mikään ei ole niin ällöä kuin karsee karvapehko koipien välissä

        No, meitä on moneen junaan 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajelen aina karvat en voi sietää niitä missään muualla kuin kulmissa ja miehen pitää ehdottomasti myös siistiä itsensä.
        Mikään ei ole niin ällöä kuin karsee karvapehko koipien välissä

        Minusta taas on mukava ja jännäkin etsiä puskasta aarretta.


    • Anonyymi

      Moi

      Karvattomuus on aika uusi asia. Ainakin kaikki vanhemmat herrasmiehet muistaa ajan kun oli karvoja vähän enemmän. Eli meille kelpaa ihan loistavasti. Ei voi olla kenenkään suhde kiinni karvoista. Jos on, niin ukkoa vaihtoon😉
      T:Jaakko

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu Jaakko! 😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu Jaakko! 😚

        Moi
        Ei tosin ihan heti tuu mieleen hiukan karvakkaamman kanssa pehtaamista. Ois kiva kokeilla🥰
        T:Jaakko


    • Anonyymi

      Minä ainakin heteromiehenä pidän runsaasta pillukarvoituksesta. Se on paljon kiihottavamman näköinen kuin posliini. Omalla vaimolla on myös aika runsas perskarvoitus, josta tykkään (kunhan on puhdas). Harmi vain, että hän ajelee ne aika ajoin pois. Kainalokarvat on ihan ok, mutta nuo säärikarvat... En ole koskaan kellään naisella niitä nähnyt, koska kaikki ajelee ne usein. Vaikea sanoa pitäisinkö. Ehkä en, kun ne näyttäisi varmaan liian miehekkäiltä. Joillakin naisilla kasvaa viiksihaivenet, jotka tuntuu ajeltunakin suudellessa. Niistä en kyllä tykkää.

      • Anonyymi

        Ei ihme ettet ole nähnyt, kun naiset opetetaan jo nuoresta asti ajelemaan säärensä. Näin miehet eivät pahimmassa tapauksessa ole koskaan koko elämänsä aikana nähneet naista, jolla on säärikarvat, ainakaan livenä. Tämä varmasti myös vaikuttaa miesten mieltymyksiin. Jos ei ole koskaan nähnyt missään säärikarvoja kenelläkään naisella ja yhteiskunnassa vallitsee käsitys etteivät säärikarvat "kuulu" naiselle, varmasti tästä tulee monelle miehelle normi ja itsestäänselvyys. Jotkuthan jopa luulevat, ettei naisilla edes kasva säärikarvat. Jopa naiset itsekin ovat saattaneet jo unohtaa, millaiset heidän säärensä olisivat karvoineen päivineen jos he lopettaisivat sheivaamisen, koska ovat sheivanneet jo nuoresta pitäen. Kaikilla naisilla säärikarvat kuitenkin kasvavat, toisilla enemmän, toisilla vähemmän. On siksi jotenkin hassua, mutta myös surullista että niitä pidetään "miehekkäinä" ja epäviehättävinä, vähintäänkin välttämättömänä pahana josta tulisi hankkiutua eroon.


    • Anonyymi

      Kuinka löytää seksikumppani?

    • Anonyymi

      Luomukarvoitus ei haittaa vähääkään. Tosin jos alakarvat ovat samaa kaliiperia kuin valkohäntäpeuralla, voi olla fiksua vähän siistiä.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Ikää mulla on 32 vuotta eli karvattomuuskin on tuttua jo aika nuoresta pitäen.


    • Anonyymi

      Kyllä mä ainakii tykkään naisesta omana ittenään ,yks hailee oli hällä karvoja tai ei mitä väliä .

      • Anonyymi

        Sama vika, mutta silti on kauniimpaa katseltavaa, kun on karvapuoli huoliteltu ja hoidettu. Vähän sama kuin syödessä. Kyllä ruoka lautaselta maistuu, mutta onhan se lisänautinto, jos ruoka on nätisti aseteltu siihen lautaselle.


    • Anonyymi

      Pidän ehdottomasti karvaisista naisista. Vaimo ajaa kainalo- ja säärikarvat säännöllisesti. Alapäätä siistii reunoilta eli onneksi edes siellä on aika runsas karvoitus. Olen pyytänyt ettei ajelisi niitä, mutta ei. Vaimo kun jäi etätöihin ja lopetti joksikin aikaa karvojen ajelun kainaloista ja sääristä, mutta ajoi ne pois töihin mennessä. Harmi, sillä vaimokin sai varmasti parempaa seksiä karvaisena, koska karvat kiihottivat minua aivan älyttömästi. Vaimoni äiti ei esimerkiksi ajele mitään karvojaan ja on todella kiihottavaa katsella häntä. Kesällä uikkareissa, kainalokarvat näkyvät ja pillunkarvat pursuavat haarojen välistä. Säärikarvat anopilla ovat pientä mustaa haituvaa, mikä näkyy selvästi, mutta kesällä ne palaa vaaleammiksi eivätkä näy kuin ihan läheltä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe