käsiä pian viisi vuotta melko kovastakin sirinästä, se on kuin kaikua jotenkin, mutta nyt ryhdyin kuuntelemaan tietokoneeltani musiikkia, siis youtubesta, ja kas kummaa sirinä hävisi koko musiikin kuuntelun ajaksi.!
Onkohan koneellani tai puhelimessani joku haittaohjelma jonka vuoksi sirinä toistuu jostain, musiikin ajan tietenkin koneen kaiutin on päällä.
Tämä sirinä on niin kovaa välillä että aivan korviini koskeen, kuin jostain toistuisi kovaa infra ääntä..tai tuotettaisiin sitä tarkoituksella.
Kotirauhan häirintään kyllästynyt
Olen saaanut
3
68
Vastaukset
Ps. asuin n. neljä vuotta sitten talossa jossa asui paljon venäläisiä, kotini yläpuolellakin.
- Anonyymi
Jatkan, tutntuu myös, että tämä häirintä on ajastettua, se alkaa kovimpana klo 2, ja sitten klo n. 0.3 ja viimeksi klo 0.6 aamulla, herään aina tähän siriään
- Anonyymi
Tinnitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848