käsiä pian viisi vuotta melko kovastakin sirinästä, se on kuin kaikua jotenkin, mutta nyt ryhdyin kuuntelemaan tietokoneeltani musiikkia, siis youtubesta, ja kas kummaa sirinä hävisi koko musiikin kuuntelun ajaksi.!
Onkohan koneellani tai puhelimessani joku haittaohjelma jonka vuoksi sirinä toistuu jostain, musiikin ajan tietenkin koneen kaiutin on päällä.
Tämä sirinä on niin kovaa välillä että aivan korviini koskeen, kuin jostain toistuisi kovaa infra ääntä..tai tuotettaisiin sitä tarkoituksella.
Kotirauhan häirintään kyllästynyt
Olen saaanut
3
117
Vastaukset 3
Ps. asuin n. neljä vuotta sitten talossa jossa asui paljon venäläisiä, kotini yläpuolellakin.
- Anonyymi
Jatkan, tutntuu myös, että tämä häirintä on ajastettua, se alkaa kovimpana klo 2, ja sitten klo n. 0.3 ja viimeksi klo 0.6 aamulla, herään aina tähän siriään
- Anonyymi
Tinnitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391165Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3981095- 102905
- 82817
- 78792
- 82746
- 37676
- 50675
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670- 103664