Uudenmaan Ikkunapalvelu Oy kokemuksia

Anonyymi

Asiakkaita etsinnässä lähinnä ko firman toimintaan liittyen,onko muilla minkälaisia kokemuksia herran palveluista? Tarjousta ajattelimme kysyä mutta kun selvisi että yhden miehen pikkufirma niin uskaltaako ostaa? Onko firman talous kunnossa? Verot? Näinä aikoina pitää olla varovainen.Olisin kiitollinen vastauksista.

7

2868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ostimme Uudenmaan Ikkunapalvelulta ikkunat kotiimme viime kesänä. Kaikki meni hienosti, saimme mitä luvattiin pitkälti myyntimiehen sekä asentajan hyvällä yhteistyöllä jolla ratkaistiin pari rakenteellista ongelmiaakin sekä kun meilläkin oli sellaiset pellitykset ikkunoissa ettei kovinkaan moni osaisi varmasti edes tehdä, lopputulokseen ei voi olla muuta kuin tyytyväinen. Varsinkin asentajien palveluun olimme todella tyytyväisiä mutta laitoimme kyllä merkille että Uudenmaan Ikkunapalvelulle ei ole omia asentajia vaan käyttävät alihankintaa kuten varmasti moni muukin alalla. Meillä jäi myös positiivinen kokemus palvelusta pitkälti Loimaalaisen asentajan ansiosta joka tuntui olevan ammattitaitoinen ja sitoutunut ratkaisemaan myös vastaan tulleet ongelmat. Näin meillä Espoossa kesäkuussa, ja arvosana on yhäkin se kymppi.

    • Anonyymi

      V.2018 uusimme talon kaikki 7 ikkunaa, jotka tilasimme avaimet käteen pakettina Uudenmaan ikkunapalvelulta. Hinta oli varsin kilpailukykyinen, ja asennus onnistui sovittuna ajankohtana ilman ongelmia. Ammattitaitoiset asentajat tekivät hyvää työtä, ikkunat oli vaihdettu 4 tunnissa. Kävivät seuraavana päivänä vielä tekemässä smyygit ja tarkastettiin työ yhdessä läpi.

    • Anonyymi

      Ostettiin ikkunat viime vuonna, en voi suositella. Asentajatiimi hoiti hommansa hyvin, mutta Uudenmaan Ikkunapalvelun edustajan käytös ja asenne oli kovin asiatonta.

      • Anonyymi

        Eikä ole ensimmäinen kerta kun ko asiasta kuulee.


    • Anonyymi

      En missään nimessä ostaisi. Olen samaa mieltä toisen kommentoijan kanssa, jonka mielestä myyntimiehen asenne ja toiminta on ala-arvoista. Jos yrityksellä ei ole edes omia asentajia, niin aivan turha toimija.

    • Anonyymi

      Alihankkijoita käyttävät ja kuulemma vaihtuvuus tiuhaa minkä selittää että jättävät maksamatta ja pitävät itse rahat, näin siis kertoi eräs entinen asentaja.aika touhua sanoisin

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe