Kaksion keittiöremppa - keittiösuosituksia?

Anonyymi

Olen tekemässä remonttia kaksioni n. 12 neliöiseen keittiöön. Olen kiertänyt jo muutamien toimittajien ilmaiset suunnittelut ja muutama on vielä edessä (Noblessa, Kvik, Gigantti, Nixi, Keittiömaailma, K-Rauta, Ikea, Power).

Tällä palstalla haukutaan kaikkia melkein tapuolisesti ja varoitellaan lähes joka toimittajasta. Jostain se keittiö on kuitenkin hankittava. Voitteko siis kokemuksen perusteella SUOSITELLA hinta-laatusuhteeltaan hyvää keittiötä?

4

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ihmeellistä kuin olla voi vaan niin kuulin että puusepäntehtaasta suoraan ostettu täyspuinen keittiö joka teetetettiin ei standardi mittaisena ystävälleni heidän keittiöön ja ymmärtääkseni myös asennus kuului muistaakseni ,niin maksoi vähemmän kuin stadradi mitoilla olevat nämä mainitsemasi valmiskeittiö tuottajat möivät tai olisivat myyneet hänelle.Siis jollei olisi ottanut tuota puuseepånverstas tehtaan vaihtoehtoa.Tämä Tampereella päin.Mutta en tiedä päteekö enää noin?.mutta ehkäpä vaihtoehto?.

      • Anonyymi

        Tietenkin se on vaihtoehto. Hinta voi olla hyvinkin kilpailukykyinen, ei ole sitä kallista keskustan myymälää, suurta organisaatiota ja välistä vetäjiä (Franchising-yrittäjät). Asiakas toimii myös suoraan keittiön valmistavan yrittäjän kanssa joka myös keittiön asentaa.

        Mutta ihmeellistä on, että ihmiset eivät vain osaa kävellä muualle kuin siihen keskustan bulkkikeittiöitä myyvään liikkeeseen, kaupungin laitamilla sijaitsevat puusepänliikkeet ovat liian kaukana. Vaikka ne kilometrit voivat tuottaa melkoisen säästön eikä puusepänliikkeelle mikään mitta ei ole erikoismitta.


    • Anonyymi

      Suosittelen lämpimästi Aina-keittiöitä. Asiakaspalvelu, laatu ja toimitustäsmällisyys toimi ja päälle vielä erittäin kaunis keittiö.

    • Anonyymi

      Oleellista on se, kokoaako keittiön itse vai ei. Rungoissa ei ole juurikaan eroa merkistä riippumatta. Itse olen suosinut Ikean keittiöitä itse asennettuna. Niitä olen tehnyt kohtuullisen suuren lukumäärän. Ikea on sitten jakkeroitu tekemällä itse tai teettämällä puusepillä osia. Oma bravuuri on ruostumattoman teräksen käyttö.

      Olen myös laittanut Ikeaan levytasojen päälle graniittitasoja. Tulee tukeva ja näyttävä keittiö.

      Ikean keittiöistä pitää valita sieltä hinnakkaamasta päästä, niin saa käytössä kestävää.


      Ikea ei ole edullinen, jos joutuu ostamaan kokoamisen. Laskin, että erilaiset" kokodiilit tuplaavat hinnan, jos edes riittää.

      Jos kyseessä on asunnon flippaus myyntiä varten, niin keittiöalan halpakaupoista saa huonsti kestävää, mutta amatööriostajan hämäävää "laatua". Ovet eivät esimerkiksi kestä käytössä paria vuotta pidempään. Yhdellä flippauksella tienasin keskimääräisen palkansaajan 5 vuoden bruttotulot nettona. Hiukan hävetti keittiön "suomalainen laatu", mutta ostaja teetti keittiöön remontin, joten se siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3085
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2321
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      124
      1692
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1553
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      944
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe