Kaksion keittiöremppa - keittiösuosituksia?

Anonyymi

Olen tekemässä remonttia kaksioni n. 12 neliöiseen keittiöön. Olen kiertänyt jo muutamien toimittajien ilmaiset suunnittelut ja muutama on vielä edessä (Noblessa, Kvik, Gigantti, Nixi, Keittiömaailma, K-Rauta, Ikea, Power).

Tällä palstalla haukutaan kaikkia melkein tapuolisesti ja varoitellaan lähes joka toimittajasta. Jostain se keittiö on kuitenkin hankittava. Voitteko siis kokemuksen perusteella SUOSITELLA hinta-laatusuhteeltaan hyvää keittiötä?

4

303

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ihmeellistä kuin olla voi vaan niin kuulin että puusepäntehtaasta suoraan ostettu täyspuinen keittiö joka teetetettiin ei standardi mittaisena ystävälleni heidän keittiöön ja ymmärtääkseni myös asennus kuului muistaakseni ,niin maksoi vähemmän kuin stadradi mitoilla olevat nämä mainitsemasi valmiskeittiö tuottajat möivät tai olisivat myyneet hänelle.Siis jollei olisi ottanut tuota puuseepånverstas tehtaan vaihtoehtoa.Tämä Tampereella päin.Mutta en tiedä päteekö enää noin?.mutta ehkäpä vaihtoehto?.

• Anonyymi

Tietenkin se on vaihtoehto. Hinta voi olla hyvinkin kilpailukykyinen, ei ole sitä kallista keskustan myymälää, suurta organisaatiota ja välistä vetäjiä (Franchising-yrittäjät). Asiakas toimii myös suoraan keittiön valmistavan yrittäjän kanssa joka myös keittiön asentaa.

Mutta ihmeellistä on, että ihmiset eivät vain osaa kävellä muualle kuin siihen keskustan bulkkikeittiöitä myyvään liikkeeseen, kaupungin laitamilla sijaitsevat puusepänliikkeet ovat liian kaukana. Vaikka ne kilometrit voivat tuottaa melkoisen säästön eikä puusepänliikkeelle mikään mitta ei ole erikoismitta.

• Anonyymi

Suosittelen lämpimästi Aina-keittiöitä. Asiakaspalvelu, laatu ja toimitustäsmällisyys toimi ja päälle vielä erittäin kaunis keittiö.

• Anonyymi

Oleellista on se, kokoaako keittiön itse vai ei. Rungoissa ei ole juurikaan eroa merkistä riippumatta. Itse olen suosinut Ikean keittiöitä itse asennettuna. Niitä olen tehnyt kohtuullisen suuren lukumäärän. Ikea on sitten jakkeroitu tekemällä itse tai teettämällä puusepillä osia. Oma bravuuri on ruostumattoman teräksen käyttö.

Olen myös laittanut Ikeaan levytasojen päälle graniittitasoja. Tulee tukeva ja näyttävä keittiö.

Ikean keittiöistä pitää valita sieltä hinnakkaamasta päästä, niin saa käytössä kestävää.

Ikea ei ole edullinen, jos joutuu ostamaan kokoamisen. Laskin, että erilaiset" kokodiilit tuplaavat hinnan, jos edes riittää.

Jos kyseessä on asunnon flippaus myyntiä varten, niin keittiöalan halpakaupoista saa huonsti kestävää, mutta amatööriostajan hämäävää "laatua". Ovet eivät esimerkiksi kestä käytössä paria vuotta pidempään. Yhdellä flippauksella tienasin keskimääräisen palkansaajan 5 vuoden bruttotulot nettona. Hiukan hävetti keittiön "suomalainen laatu", mutta ostaja teetti keittiöön remontin, joten se siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      51
      873
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      63
      643
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      630
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      562
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      29
      517
    6. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      502
    7. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      498
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      71
      438
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      425
    10. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37