Selvänäkijä Riksu-Järvenpää -alueella

Anonyymi

Hei, Onko suositella näkijää Riihimäki, Hyvinkää, Järvenpää alueelta? :)

4

1499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myös muualla Uudellamaalla käy :)

• Anonyymi

Hyväuskosille on puhnroja...

• Oikea selvänäkin näkijä tietäisi tietysti tarpeesi etukäteen ja suunnistaisi kotiovellesi.

Mitä veikkaat, kuka vedättää ja ketä?

• Anonyymi

Typerää ilkeilyä asialliseen kysymykseen.

Oletko aloittaja etsimässä henkilökohtaista käyntiä, vai puhelinnäkijää? Henkilökohtaisesti vastaanottavia en tiedä tällä hetkellä kovin montaa. Aiemmin oli Pirjo Mäkinen , Kaarina Korhonen ja Sirkka Areva, pitkän linjan konkareita. Kävin heillä itse ja heidän ennustuksiaan kuuntelen yhä joskus kaseteilta tai luen muistiinpanoja. Viimeksi vuosi sitten kävin Arja Kososella Konalassa, se oli hyvä kokemus. Hän on enemmänkin meedio, sain viestejä rajan takaa ja myös ennustuksen tulevaan. Ennustus oli realistinen, vielä en osaa sanoa toteutumisesta kun käynnistä on vain puolisen vuotta. Hän tiesi kyllä minusta yhtä ja toista, mitä ei voi arvata tai päätellä, ja ennustus oli sen vuoksi realistinen ja uskon sen voivan toteutua, mutta aika näyttää. (Kyse oli työelämän asiasta). - Meediotieto mitä sain Arjan kautta eräältä edesmenneeltä henkilöltä, josta kysyin, sisälsi viestin joka oli minulle hyvin merkityksellinen ja minkä merkitystä Arja itse tai kukaan mukaan ei varmasti voi tietää. - Kannattava käynti siis. Mainittakoon vielä hyvä ilmapiiri:)

Suomen spiritualistisen seuran sivuilta saa meedioiden yhteystietoja. Olen käynyt heidän yhteistilaisuuksissaan, ja saanut sieltä yhden viestinkin. Vaikuttaa yleisesti asialliselta toiminnalta, mitä harrastavat ko. yhdistyksessä.,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4421
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      74
      2862
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1379
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      69
      1080
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe