Hajotat mut

Anonyymi

Nyt mä alan ymmärtää niitä, jotka täällä sanoo ihastukselleen hyvästit. Tää koskee liikaa. Oon ihan umpirakastunut, eikä meidän välille tule mitään ja tajuan sen järjellä. Tunteet väittää muuta, tarttuu oljenkorsiin. Jos jotakin tapahtuisi, olisi se jo tapahtunut. Mun pää ei kestä tätä palstaa eikä tätä rakkautta. Sulake palaa päästä. Jos mä pääsen susta nyt eroon, älä enää tee mitään. Älä puhu mulle, älä hymyile, älä katso. Jos et välitä, et teekkään. Ja jos välität, älä silloinkaan tee. Mä hajoon tähän.

35

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oljenkorret voi polttaa nuotiolla,sulakkeen vaihtaa. Kaivammeko rikkalapion,harjan ja pussin tuohon lähietäisyydelle jos vaikka hajoat?????🤣

• Anonyymi

Kannattaa varata, voi tulla sotkuista jälkeä.

• Anonyymi

Jos olisit hän. Teenpäs. Hymyilen, puhun, tuijotan silmiin, kerron miten tykkään, saatan jopa koskettaa vaikka sä pelkää koronaa.

• Anonyymi

Jos olisit hän niin minä en pelkää koronaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit hän niin minä en pelkää koronaa.

Koronaa ei kannata toivoa, itse olen siitä kärsinyt maaliskuusta alkaen noin seitsemän kuukautta! Juuri nyt tällä kellon lyömällä kurkku, nielu, kitalaki ja lihakset tuntuvat normaaleilta, ja limaakaan ei erity juuri lainkaan.
        Olo on pitkästä, pitkästä aikaa normaali :)
        Hyvä mä :)

-sivusta mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koronaa ei kannata toivoa, itse olen siitä kärsinyt maaliskuusta alkaen noin seitsemän kuukautta! Juuri nyt tällä kellon lyömällä kurkku, nielu, kitalaki ja lihakset tuntuvat normaaleilta, ja limaakaan ei erity juuri lainkaan.
        Olo on pitkästä, pitkästä aikaa normaali :)
        Hyvä mä :)

-sivusta mieheltä

Hienoa että selvisit taudista. Varmasti ihana tunne, kun olo tuntuu normaalilta noin kauan kestäneen sairastelun jälkeen.

• Anonyymi

No hitto. Ei tää nyt toimi ollenkaan niinkuin ajattelin. Toki ei hän koske ainakaan.

• Anonyymi

En mä pelkää koronaa.

• Anonyymi

Mäkin hajosin atomeiksi joskus mutta se onkin toinen tarina miten ne osat saatiin sovitettua takaisin omille paikoilleen ;)

• Anonyymi

ei tuu mitään

• Anonyymi

Pahoin pelkään että tää on sulta. Mä en aio vielä luovuttaa.

• Anonyymi

Voi huokaus. Mut ei hän taatusti olechereillä tuohon aikaan.

• Anonyymi

Pelle mikä pelle ja luovuttaa --- mitä ?
        Leikki ja pelleily jatkuu päivästä päivään ja yöstä yöhön.
        Mitä sulla olis luovutettavaa.

• Anonyymi

Voi ollakin
        T:nainen

• Anonyymi

En mä pysty. Mä rakastan. Mulla on tunteita.

• Anonyymi

Ei pysty. Se ei ole mahdollista.

Eikä se edes kannata.

• Anonyymi

Samat eräälle miehelle.

• Anonyymi

Laitetaan sulatushymy päälle klik. Ledit silmiin klik. Atomi hajottaja päälle. Klik. Seuraavalla silmiin katsomisella tulee tainnutussäde 😁

• Anonyymi

Kiva kiitti sokeeksi meinasit mut tehdä 😂

• Anonyymi

Voi pojat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi pojat.

Älä!

• Anonyymi

Samoja tuntemuksia, kuin ap:lla. Onnneksi ei kohta nähdä enää, vaikka tiedän, että kaipaamaan jään.

• Anonyymi

Thank God ❤️🙏

• Anonyymi

Onneksi pian nähdään!😅

• Anonyymi

Mur. 😶

• Anonyymi

Minä sekä pelkään että odotan sitä. Onneksi ei ole pakko katsoa silmiin.

• Anonyymi

Ilmakos nää viestit/hajoomiset täpahtuu. Kun kukaan ei vaivaannu laittamaa mitää tietoo/tunnisteita... älyvapaata touhua. Yksi ruikuttaa munan perää täällä ja toinem vetää käteen kotona. Ou jees . Terveisin DESPERADO

• Anonyymi

Itsensä hoitaminen hyvin on terveellistä.

• Anonyymi

Hmmm. Ehkä jos tuon hajoamisen on kerran kokenut ja ollut nuori. Ei enää ihan hajoa vaikka toinen ei kiinnostu. Ehkä hän on kiinnostunut mutta mi l ääni aloite kuuluu enemmän miehelle, ja naisen on syytä olla myös leikittelemättä jos ei oikeasti kiinnosta. Mutta tosin tästä nykyisestä ketjusta näkee että monelle ko asiat on vain hauskaa kun ei osunut omaan nilkkaan.

• Anonyymi

En minä hajoa, jos hän ei ole kiinnostunut. Hajoan, jos hän on kiinnostunut eikä mitään tapahdu, koska ei uskalleta ja koska elämä.on.

• Anonyymi

Se tulee olemaan sun onnenpotkus, luota muhun ystäväin ❤️

• Anonyymi

Älä luovuta. Ota rauhallisesti. Muista, että voi olla myös ystävä.

On tärkeää olla aina rehellinen itselleen ja myöntää tunteensa. Niiden kertominen toiselle vaatii paljon rohkeutta. Aina ei tunne ole molemminpuolinen ja se täytyy valmistautua kestämään. Taas toisaalta jos kyse molemminpuolisesta kiinnostuksesta ja asia jollain tapaa mahdoton käytännössä toteuttaa, saattaa silti jo pelkkä tieto toisen lämpimien tunteiden olemassaolosta auttaa selviämään oman elämänsä pimeydestä .

Lämpimät tunteet ovat aina positiivinen asia <3

• Anonyymi

Se on just näin. Mitään ei kannata olettaa, jos toisen kokee merkitykselliseksi itselleen, silloin hyvä tehdä se toiselle selväksi myös. Puhu, järkeile, tunne oltava yhteinen, muuten voi joutua hyväksikäytetyksi? Älä lumoudu toisesta heppoisin perustein. Rehellisyys ja reilu peli aina hyväksi, sen oltava yhteinen halu.

• Anonyymi

En voi olla ystävä. Voi toki olla joku tuttu. Itselleni olen tunteeni myöntänyt. Hänelle en. En just nyt pysty samaistumaan tuohon, että lämpimät tunteet on aina positiivinen asia, mut ehkä joskus 50 vuoden päästä jo pystyn.

• Anonyymi

Mistä elämän pimeydestä sä puhut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat

En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?
      Maailman menoa
      71
      2571
    2. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      89
      2456
    3. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      20
      2181
    4. Purralla luistaa hihna isolla pyörällä

Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä
      Maailman menoa
      45
      1854
    5. Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan

kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai
      Maailman menoa
      94
      1820
    6. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      118
      1735
    7. Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?

Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä
      Sinkut
      259
      1689
    8. Haluat nainen torjua minut

Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si
      Ikävä
      11
      1168
    9. Mitä koululla tapahtui?

Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287
      Imatra
      29
      1120
    10. Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.

Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he
      Perussuomalaiset
      325
      1050
    Aihe