Nyt mä alan ymmärtää niitä, jotka täällä sanoo ihastukselleen hyvästit. Tää koskee liikaa. Oon ihan umpirakastunut, eikä meidän välille tule mitään ja tajuan sen järjellä. Tunteet väittää muuta, tarttuu oljenkorsiin. Jos jotakin tapahtuisi, olisi se jo tapahtunut. Mun pää ei kestä tätä palstaa eikä tätä rakkautta. Sulake palaa päästä. Jos mä pääsen susta nyt eroon, älä enää tee mitään. Älä puhu mulle, älä hymyile, älä katso. Jos et välitä, et teekkään. Ja jos välität, älä silloinkaan tee. Mä hajoon tähän.
Hajotat mut
35
575
Vastaukset
- Anonyymi
Oljenkorret voi polttaa nuotiolla,sulakkeen vaihtaa. Kaivammeko rikkalapion,harjan ja pussin tuohon lähietäisyydelle jos vaikka hajoat?????🤣
- Anonyymi
Kannattaa varata, voi tulla sotkuista jälkeä.
- Anonyymi
Jos olisit hän. Teenpäs. Hymyilen, puhun, tuijotan silmiin, kerron miten tykkään, saatan jopa koskettaa vaikka sä pelkää koronaa.
- Anonyymi
Jos olisit hän niin minä en pelkää koronaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän niin minä en pelkää koronaa.
Koronaa ei kannata toivoa, itse olen siitä kärsinyt maaliskuusta alkaen noin seitsemän kuukautta! Juuri nyt tällä kellon lyömällä kurkku, nielu, kitalaki ja lihakset tuntuvat normaaleilta, ja limaakaan ei erity juuri lainkaan.
Olo on pitkästä, pitkästä aikaa normaali :)
Hyvä mä :)
-sivusta mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronaa ei kannata toivoa, itse olen siitä kärsinyt maaliskuusta alkaen noin seitsemän kuukautta! Juuri nyt tällä kellon lyömällä kurkku, nielu, kitalaki ja lihakset tuntuvat normaaleilta, ja limaakaan ei erity juuri lainkaan.
Olo on pitkästä, pitkästä aikaa normaali :)
Hyvä mä :)
-sivusta mieheltäHienoa että selvisit taudista. Varmasti ihana tunne, kun olo tuntuu normaalilta noin kauan kestäneen sairastelun jälkeen.
- Anonyymi
No hitto. Ei tää nyt toimi ollenkaan niinkuin ajattelin. Toki ei hän koske ainakaan.
- Anonyymi
En mä pelkää koronaa.
- Anonyymi
Mäkin hajosin atomeiksi joskus mutta se onkin toinen tarina miten ne osat saatiin sovitettua takaisin omille paikoilleen ;)
- Anonyymi
ei tuu mitään
- Anonyymi
Pahoin pelkään että tää on sulta. Mä en aio vielä luovuttaa.
- Anonyymi
Voi huokaus. Mut ei hän taatusti olechereillä tuohon aikaan.
- Anonyymi
Pelle mikä pelle ja luovuttaa --- mitä ?
Leikki ja pelleily jatkuu päivästä päivään ja yöstä yöhön.
Mitä sulla olis luovutettavaa. - Anonyymi
Voi ollakin
T:nainen
- Anonyymi
En mä pysty. Mä rakastan. Mulla on tunteita.
- Anonyymi
Ei pysty. Se ei ole mahdollista.
Eikä se edes kannata. - Anonyymi
Samat eräälle miehelle.
- Anonyymi
Laitetaan sulatushymy päälle klik. Ledit silmiin klik. Atomi hajottaja päälle. Klik. Seuraavalla silmiin katsomisella tulee tainnutussäde 😁
- Anonyymi
Kiva kiitti sokeeksi meinasit mut tehdä 😂
- Anonyymi
Voi pojat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi pojat.
Älä!
- Anonyymi
Samoja tuntemuksia, kuin ap:lla. Onnneksi ei kohta nähdä enää, vaikka tiedän, että kaipaamaan jään.
- Anonyymi
Thank God ❤️🙏
- Anonyymi
Onneksi pian nähdään!😅
- Anonyymi
Mur. 😶
- Anonyymi
Minä sekä pelkään että odotan sitä. Onneksi ei ole pakko katsoa silmiin.
- Anonyymi
Ilmakos nää viestit/hajoomiset täpahtuu. Kun kukaan ei vaivaannu laittamaa mitää tietoo/tunnisteita... älyvapaata touhua. Yksi ruikuttaa munan perää täällä ja toinem vetää käteen kotona. Ou jees . Terveisin DESPERADO
- Anonyymi
Itsensä hoitaminen hyvin on terveellistä.
- Anonyymi
Hmmm. Ehkä jos tuon hajoamisen on kerran kokenut ja ollut nuori. Ei enää ihan hajoa vaikka toinen ei kiinnostu. Ehkä hän on kiinnostunut mutta mi l ääni aloite kuuluu enemmän miehelle, ja naisen on syytä olla myös leikittelemättä jos ei oikeasti kiinnosta. Mutta tosin tästä nykyisestä ketjusta näkee että monelle ko asiat on vain hauskaa kun ei osunut omaan nilkkaan.
- Anonyymi
En minä hajoa, jos hän ei ole kiinnostunut. Hajoan, jos hän on kiinnostunut eikä mitään tapahdu, koska ei uskalleta ja koska elämä.on.
- Anonyymi
Se tulee olemaan sun onnenpotkus, luota muhun ystäväin ❤️
- Anonyymi
Älä luovuta. Ota rauhallisesti. Muista, että voi olla myös ystävä.
On tärkeää olla aina rehellinen itselleen ja myöntää tunteensa. Niiden kertominen toiselle vaatii paljon rohkeutta. Aina ei tunne ole molemminpuolinen ja se täytyy valmistautua kestämään. Taas toisaalta jos kyse molemminpuolisesta kiinnostuksesta ja asia jollain tapaa mahdoton käytännössä toteuttaa, saattaa silti jo pelkkä tieto toisen lämpimien tunteiden olemassaolosta auttaa selviämään oman elämänsä pimeydestä .
Lämpimät tunteet ovat aina positiivinen asia <3- Anonyymi
Se on just näin. Mitään ei kannata olettaa, jos toisen kokee merkitykselliseksi itselleen, silloin hyvä tehdä se toiselle selväksi myös. Puhu, järkeile, tunne oltava yhteinen, muuten voi joutua hyväksikäytetyksi? Älä lumoudu toisesta heppoisin perustein. Rehellisyys ja reilu peli aina hyväksi, sen oltava yhteinen halu.
- Anonyymi
En voi olla ystävä. Voi toki olla joku tuttu. Itselleni olen tunteeni myöntänyt. Hänelle en. En just nyt pysty samaistumaan tuohon, että lämpimät tunteet on aina positiivinen asia, mut ehkä joskus 50 vuoden päästä jo pystyn.
- Anonyymi
Mistä elämän pimeydestä sä puhut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?712571Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U892456Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut202181Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä451854Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai941820Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1181735Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2591689Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si111168Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287291120Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.
Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he3251050