Kuoleekohan sujet

Anonyymi

Mitenhän käy, onko hoopeejiin mehtämiehillä rohkeutta tappaa sujet omalla luvalla?

28

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kalliiksi tulisi sellainen touhu ja varmasti käry kävis.

      • Anonyymi

        Ei käy 25 nurin vähintään ja turkeista takkeja. Kettutytöt ajetaan helevettiin ja sitte jahti jatkuu.


    • Anonyymi

      Vain tyhmä jää kiinni..

      • Anonyymi

        Eli sinä😆


    • Anonyymi

      Se on poliisin tehtävä sähkölamauttimen avulla poistaa ekoterroristit haittaamasta metsästäjien työtä. Niskoittelusta kunnon rapsut ja ainakin ehdollista niin oppivat.

    • Anonyymi

      Ei jotku kettutytöt voi estää valtion myöntämää susien vähentämistä. Kaikkia ei voi miellyttää muuttakoot pois suomesta jos on niin vaikiaa kun susia vähennetään. Aijon tehdä rikosilmoituksen häirinnästä ja tutkintapyyntöjä nuista viherterroristeista tehkää muutkin.

    • Anonyymi

      Näistä vellihousuista ei oo luvatta kaatajiksi:) kallista lystiä muutenkin:) varma kiinni jääminen:) tämän jälkeen viranomaiset valvoo pitkään tilannetta:)

      • Anonyymi

        Törkeästä metsästysrikoksesta tuomitaan vankeutta-suden
        korvauhinta jopa 9100 euroa.

        Törkeän metsästysrikoksen rangaistus on vankeutta 4:
        kuukaudesta 4 : vuoteen.
        Salametsästyksessä käytetyt aseet tuomitaan valtiolle menetyksi.

        Karhun hinnalla saisi jopa uuden auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkeästä metsästysrikoksesta tuomitaan vankeutta-suden
        korvauhinta jopa 9100 euroa.

        Törkeän metsästysrikoksen rangaistus on vankeutta 4:
        kuukaudesta 4 : vuoteen.
        Salametsästyksessä käytetyt aseet tuomitaan valtiolle menetyksi.

        Karhun hinnalla saisi jopa uuden auton.

        Entäs metsästäjien estämistuomiot? Vihervasemmistolle 25tuhanneneuron sakot ja 10linnaa.


      • Anonyymi

        Eihän se mitään salakaatamista ole haapajärvi on saanut lupia sudenkaatoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se mitään salakaatamista ole haapajärvi on saanut lupia sudenkaatoihin.

        Mites jos naapurin rouvan, salakaataa? Meneekö silloinkin vehkeet valtiolle? Ja kuinka sen jälkeen kaadetaan jopa omaa?


    • Anonyymi

      Korvaako ohisalo koirat ja lampaat mitkä on sudet tappanu?

    • Anonyymi

      Tutkintapyyntö poliisille sudensuojelijat ry:n toiminnasta!

      • Anonyymi

        Oliko miten lyhyt tuo metästysaika valtion luvasta toimenpide kieltoon? Päiviä kuitenki? Olis tuon tiennyt niin samalla minuutilla jahti pystyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko miten lyhyt tuo metästysaika valtion luvasta toimenpide kieltoon? Päiviä kuitenki? Olis tuon tiennyt niin samalla minuutilla jahti pystyyn.

        Näköjään kaikki raukat eivät vieläkään tiedä, että lupapäätös on asetettu toimenpidekieltoon. Käykäähän Riistakeskuksen sivuilla, jos lukea osaatte.


    • Anonyymi

      Onhan nuita tullu tapettua 7kpl elämän aikana.3 ampumalla, 2 myrkyllä, 1 moottorikelkalla juoksuttanut hengiltä ja yhen autolla päälle. Siinähän luonnonraiskaajat ilimiannatte, kuollut susi on kuollut susi eikä henkiin herää vaikka kuinka nillitätte :) Luvallisia aseitakaan ei oo puhumattakaan aseluvista että ei voi nekään lähtiä. Nytkin kaksi turkkia pakkasessa odottaa jatkokäsittelyä. Tuloo komiat turkislakit. Että minä niin rakastan susia, kuolleina nimittäin :)

      • Anonyymi

        Tämä satusetä on eksynyt vääräälle palstalle. Aloitteleville kirjailijoille on omansa.


      • Anonyymi

        Pelle


    • Anonyymi

      Sus siunatkoon.

      • Anonyymi

        Maasta sinä olet tullut, maaksi pitää sinun jälleen tuleman.


    • Anonyymi

      Vuoden eräteko

    • Anonyymi

      Suden tappaminen on jokamiehen oikeus.

      • Anonyymi

        Kyllä se rahaa vaatii, eikä sitä jokamiehellä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se rahaa vaatii, eikä sitä jokamiehellä ole.

        Kela joutaa korvaamaan antaahan se rahaa terroristeillekin kait ne maksaa kuolleelle sudellekin vihervasemmiston nyyhkyhautajaiset.


    • Anonyymi

      Missäkähän tämäkin vihreitten pissaliisa mahtaa itse asua, kuka teki valituksen hallinto-oikeuteen? Olisiko ihan kehäkolmosen sisäsiittosta vajakkisakkia taas?

    • Anonyymi

      Tänään tapettiin 1,huomenna jahti jatkuu

      • Anonyymi

        Piähän vellihousu suus kii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piähän vellihousu suus kii

        Sujen tappo ei ole hys hys asia. Haittaeläimen poisto kuuluu kaikille


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3258
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      971
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      814
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      698
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe