Kuoleekohan sujet

Anonyymi

Mitenhän käy, onko hoopeejiin mehtämiehillä rohkeutta tappaa sujet omalla luvalla?

28

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kalliiksi tulisi sellainen touhu ja varmasti käry kävis.

      • Anonyymi

        Ei käy 25 nurin vähintään ja turkeista takkeja. Kettutytöt ajetaan helevettiin ja sitte jahti jatkuu.


    • Anonyymi

      Vain tyhmä jää kiinni..

      • Anonyymi

        Eli sinä😆


    • Anonyymi

      Se on poliisin tehtävä sähkölamauttimen avulla poistaa ekoterroristit haittaamasta metsästäjien työtä. Niskoittelusta kunnon rapsut ja ainakin ehdollista niin oppivat.

    • Anonyymi

      Ei jotku kettutytöt voi estää valtion myöntämää susien vähentämistä. Kaikkia ei voi miellyttää muuttakoot pois suomesta jos on niin vaikiaa kun susia vähennetään. Aijon tehdä rikosilmoituksen häirinnästä ja tutkintapyyntöjä nuista viherterroristeista tehkää muutkin.

    • Anonyymi

      Näistä vellihousuista ei oo luvatta kaatajiksi:) kallista lystiä muutenkin:) varma kiinni jääminen:) tämän jälkeen viranomaiset valvoo pitkään tilannetta:)

      • Anonyymi

        Törkeästä metsästysrikoksesta tuomitaan vankeutta-suden
        korvauhinta jopa 9100 euroa.

        Törkeän metsästysrikoksen rangaistus on vankeutta 4:
        kuukaudesta 4 : vuoteen.
        Salametsästyksessä käytetyt aseet tuomitaan valtiolle menetyksi.

        Karhun hinnalla saisi jopa uuden auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkeästä metsästysrikoksesta tuomitaan vankeutta-suden
        korvauhinta jopa 9100 euroa.

        Törkeän metsästysrikoksen rangaistus on vankeutta 4:
        kuukaudesta 4 : vuoteen.
        Salametsästyksessä käytetyt aseet tuomitaan valtiolle menetyksi.

        Karhun hinnalla saisi jopa uuden auton.

        Entäs metsästäjien estämistuomiot? Vihervasemmistolle 25tuhanneneuron sakot ja 10linnaa.


      • Anonyymi

        Eihän se mitään salakaatamista ole haapajärvi on saanut lupia sudenkaatoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se mitään salakaatamista ole haapajärvi on saanut lupia sudenkaatoihin.

        Mites jos naapurin rouvan, salakaataa? Meneekö silloinkin vehkeet valtiolle? Ja kuinka sen jälkeen kaadetaan jopa omaa?


    • Anonyymi

      Korvaako ohisalo koirat ja lampaat mitkä on sudet tappanu?

    • Anonyymi

      Tutkintapyyntö poliisille sudensuojelijat ry:n toiminnasta!

      • Anonyymi

        Oliko miten lyhyt tuo metästysaika valtion luvasta toimenpide kieltoon? Päiviä kuitenki? Olis tuon tiennyt niin samalla minuutilla jahti pystyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko miten lyhyt tuo metästysaika valtion luvasta toimenpide kieltoon? Päiviä kuitenki? Olis tuon tiennyt niin samalla minuutilla jahti pystyyn.

        Näköjään kaikki raukat eivät vieläkään tiedä, että lupapäätös on asetettu toimenpidekieltoon. Käykäähän Riistakeskuksen sivuilla, jos lukea osaatte.


    • Anonyymi

      Onhan nuita tullu tapettua 7kpl elämän aikana.3 ampumalla, 2 myrkyllä, 1 moottorikelkalla juoksuttanut hengiltä ja yhen autolla päälle. Siinähän luonnonraiskaajat ilimiannatte, kuollut susi on kuollut susi eikä henkiin herää vaikka kuinka nillitätte :) Luvallisia aseitakaan ei oo puhumattakaan aseluvista että ei voi nekään lähtiä. Nytkin kaksi turkkia pakkasessa odottaa jatkokäsittelyä. Tuloo komiat turkislakit. Että minä niin rakastan susia, kuolleina nimittäin :)

      • Anonyymi

        Tämä satusetä on eksynyt vääräälle palstalle. Aloitteleville kirjailijoille on omansa.


      • Anonyymi

        Pelle


    • Anonyymi

      Sus siunatkoon.

      • Anonyymi

        Maasta sinä olet tullut, maaksi pitää sinun jälleen tuleman.


    • Anonyymi

      Vuoden eräteko

    • Anonyymi

      Suden tappaminen on jokamiehen oikeus.

      • Anonyymi

        Kyllä se rahaa vaatii, eikä sitä jokamiehellä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se rahaa vaatii, eikä sitä jokamiehellä ole.

        Kela joutaa korvaamaan antaahan se rahaa terroristeillekin kait ne maksaa kuolleelle sudellekin vihervasemmiston nyyhkyhautajaiset.


    • Anonyymi

      Missäkähän tämäkin vihreitten pissaliisa mahtaa itse asua, kuka teki valituksen hallinto-oikeuteen? Olisiko ihan kehäkolmosen sisäsiittosta vajakkisakkia taas?

    • Anonyymi

      Tänään tapettiin 1,huomenna jahti jatkuu

      • Anonyymi

        Piähän vellihousu suus kii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piähän vellihousu suus kii

        Sujen tappo ei ole hys hys asia. Haittaeläimen poisto kuuluu kaikille


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe