Keva , kuntaalan eläkkeet maksettiin virheellisesti . Tammikuun eläke joulukuusssa, ja se tekee monelle mätkyjä, ja vaikuttaa saatuihin erilaisiin tukiin. Kuntaalan palkat ovat muutenkin pieniä tavallisilla työntekijöillä, ja eläkkeet sen mukaiset, nyt saatiin oikea joululahja eläkeläiset. Verottaja katsoo sen tämän vuoden tuloiksi, . Odotellaan tekeekö keva mitään tämän asian oikaisuksi?
Eläkkeet. joululahja kevalta
10
168
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on Kevalta hyvin vakava virhe. Jos joku joutuu taloudellisesti kärsimään, on Kevalle syytä lähettää lasku tai haaste Kevalle. Ryhmäkanne voisi ehkä tulla kyseeseen.
- Anonyymi
Lasku, mistä kustannuksista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasku, mistä kustannuksista?
Mikä lasku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä lasku?
Mikä haaste?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä haaste?
EI tässä tikkakisaan aleta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI tässä tikkakisaan aleta.
Missä tässä? Sielläkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tässä? Sielläkö?
Minä ehdin jo maksaa muutaman laskun, joidenka eräpäivä olisi ollut 5.1.2021.
En siis pysty enää palauttamaan 980 euron kevan eläkettä kun tilillä on enää 820 euroa.
Seuraavana vuokra 1.1.2021. 522 euroa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ehdin jo maksaa muutaman laskun, joidenka eräpäivä olisi ollut 5.1.2021.
En siis pysty enää palauttamaan 980 euron kevan eläkettä kun tilillä on enää 820 euroa.
Seuraavana vuokra 1.1.2021. 522 euroa.Tuskin monikaan enää pystyisi palauttamaan eläkettään ja ei kai se pakko olekaan. Halutessaan kai voi niin tehdä, kun ilmoittaa kevalle ensin.
Tämä joulunaika on vaan paha, kun varmasti haluaa lahjoja ostella ja enemmän ruokaa, tammikuu voi tehdä tiukkaa, kun rahaa ei tulekaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin monikaan enää pystyisi palauttamaan eläkettään ja ei kai se pakko olekaan. Halutessaan kai voi niin tehdä, kun ilmoittaa kevalle ensin.
Tämä joulunaika on vaan paha, kun varmasti haluaa lahjoja ostella ja enemmän ruokaa, tammikuu voi tehdä tiukkaa, kun rahaa ei tulekaan.Mitä lahjoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä lahjoja?
Ja kenelle&millä rahalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1183014EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje341402- 1031257
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60927
- 41727
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112671