On erittäin vaarallinen Canelolle. Ei mulla muuta.
https://www.youtube.com/watch?v=ZRlMTrcHU9Y
Callum Smith.
3
50
Vastaukset
- Anonyymi
Jonkun aikaa Smith kestää mutta Canelo jauhaa miehen muusiksi, Smith kuulemma lähti noi isoon otteluun turhan lyhyellä varoitusajalla, ammattinyrkkeily,net ilmoitti.
- Anonyymi
Smith vie tämän, hänellä on huipputekniikka ja ulottuvuus puolellaan ja erittäin nopea etukäsi.
Jos vain kunto ja jalat kestää niin Usykillä voi jauhaa pikemminkin Canelon muuusiksi ja turhauttaa tämän.
Kuka tietää millon suomen aikaa näkee GGG, n matsin puolalaista vastaan? Onko se nyt alkuyöstä vai huomenamulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Smith vie tämän, hänellä on huipputekniikka ja ulottuvuus puolellaan ja erittäin nopea etukäsi.
Jos vain kunto ja jalat kestää niin Usykillä voi jauhaa pikemminkin Canelon muuusiksi ja turhauttaa tämän.
Kuka tietää millon suomen aikaa näkee GGG, n matsin puolalaista vastaan? Onko se nyt alkuyöstä vai huomenamulla."""""Jonkun aikaa Smith kestää mutta Canelo jauhaa miehen muusiksi, Smith kuulemma lähti noi isoon otteluun turhan lyhyellä varoitusajalla, ammattinyrkkeily,net ilmoitti."""""
Arvasin oikein. Ehkä Smithin lyhyt valmistaumisaika näkyi tuossa. Eväitä oli kyllä, mutta ei jaksanut olla taitojensa kanssa aktiivinen. Iskuja perille Caneloon olisi pitänyt tulla 60-70% enempi. Tuli mieleen, että mitähän tuo Alvarez nappailee kun miehen naamassakaan ei näkynyt taaskaan niinkuin ei olisi yhtään lyöntiä ottanut, eikä edes näy väsyvän ollenkaan, samanlainen naama kun lopussa kun otteluun lähtiessä. Onhan se kärynnyt 2 kertaa ennenkin.
Eipä saanut Smithiä ulos lyötyä mikä varmaan harmittaa, Smith otteli kyllä hyvin vaikka lopussa alkoi kunto loppumaan kun ei saanut Caneloa pysähtymään.
Ei muutako Bivolia ja Beterbieviä haastamaan kun pituuserokaan ei haittaa.
Siitähän kommentaattorit puhuivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843032Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3102685Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1901493Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621192Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391098Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 70948
- 117940
- 76920
- 72904