Mitä mieltä Iisalmi logosta, onko siinä jotain rietasta? Entäs seurakunnan logo?
Iisalmi logo
Anonyymi
18844
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
Vastaukset 18
Vanhimmat
Sulo vilen pipo päässä ja joku nuori ihminen polvistuneena
Joka näkee siinä jotain rietasta, niin sillä on jonkinasteinen seksuaalinenhätätila. Mutta ei siitä kyllä Svenkään erotu, jos ei tiedä siinä olevan. Täyttä nykytaidetta, josta ei saa mitään käsitystä tietämätön.
Oikealla on ortodoksinen risti ja metsissä ja puistoissa suoritetaan latvankaatoa.
Nyt on seksuaalinen hätätila päällä. Epäiltävästi tuo muistuttaa tilannetta, jossa lainvastaisesti valittu kepu hyväveliosakas on ojentamassa, lainvastaisesti ylimääräistä mammonaa virkamiehelle.
Niimpä, on kyllä tosi sairas mielikuvitus jos noissa näkee jotain seksualisuutta, hoitoon ja äkkiä.
Miksi ylipäätään piti mennä retusoimaan entistä toimivaa logoa?
Kepu yrittää saada nousemaan ennätysalhaista kannatustaan. Ei enää auta!
Iisalmi hunningolla. Rakkauskirjeet, pussauskoppi, tämäkin ja mitä seuraavaksi, jotta maaseutukaupunki pelastuu. Kunnia meni, mutta maine kasvoi.
Kyllä pitää kaikkea mitä näkee ajatella seksuaalisesti. Minulle ei kyllä tule sellainen ensimmäisenä mieleen kummastakaan logosta.
Unohdetaan seksuaaliset ajatukset, mitä näet logossa ja kuinka hyvin se kuvaa Iisalmea?
Puutteessa elvät näkevät joka paikassa seksiuaalisuutta.
Tai siitä nauttivat näkevät sitä joka paikassa.
Turha kiukutella siitä, että ihmiset näkee erilaisia asioita eri tavoin. Ihmisen psyyke on mitä on ja se pitäisi huomioida myös visuaalisen viestinnän suunnittelussa. Maailmalta löytyy runsaasti tunnuksia yms. grafiikkaa, joissa on jätetty lopputarkastelu tekemättä. Ja kun nyt eletään somen aikaa, niin sitäkin tarkempi täytyy olla. Se on herkästi varsin vihamielinen paikka, jossa asiat vääristyy helposti ja jossa tehdään myös tahallisia vääristelyjä.
Iisalmen tunnuksen teossa jäi myös puolitiehen sen luomien assosiaation tarkastelu. Jos joku näyttää joltain, se tasan näyttää joltain, eikä sitä mielensä pahoittajien mielipiteillä saa pois. Iisalmen tunnuksen saa pienellä muutoksella pois päin poskiotosta. Se ei ole iso keissi. Minulta meni siihen n. 10 minuuttia. Ei se paras mahdollinen ole, mutta antaa vinkin.
https://ibb.co/zRBdq3j
Kumma juttu, että joillain on heikko kyky sietää erilaisia mielipiteitä, että pitää ilmoittaa asiallisetkin viestit poistoon.
Palataanpa taas asiaan. Iisalmen seurakunnan tunnuksesta tulee mieleen sukupuolielin, koska siinä on kaikki osat meille tutussa muodossa, suhteessa ja paikassa. Kyse ei ole jotenkin viallisesta mielestä, vaan täysin luonnollisesta asiasta. Sitä vain tietenkin paheksutaan, koska kyseessä on sentään kaksi asiaa, joiden välillä on sitä tiettyä tabumaisuutta.
Mutta... pienellä muutoksella seurakunnankin tunnus olisi saatu pois päin ei toivotusta assosiaatiosta. https://ibb.co/L8bLT0B
Ja sitten meni poistoon se toinen ehdotelmasi.
Kaupungin tiedotusosasto suunnitteli(retusoi) logon, hämmentyi vastaanotosta, löysi jujun logosta, pisti nauruksi, ja nyt sama osasto jatkaa selittäen mediassa, että tämähän käännetään ilon aiheeksi( https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/3197367 )
Mitä sanoo kaupunginvaltuutetut tällaisesta virkamiesvallasta?
Pitää olla ihan pöpi, jos tuollaista siitä logosta höpöttää.
Kaikissa teoksissa rietasta jos silläsilmällä katsoo. Ei ole kaukana pojat päivät, jos tätärataa jatkuu kun kirkossa ristiin naulittu lähtee, kun se juutas on mies niin keskeisellä paikalla.