Ne levittävät koronaa siinä kuin ihmisetkin. Ihme ettei tätä ymmärretä. Maski tulisi integroida kuonokoppaan ja määrätä kuonokoppa vihdoinkin pakolliseksi.
Maskipakko koirille
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri niin!
- Anonyymi
Suosittelen reipasta viinan käyttöä
- Anonyymi
Näin joulun alla terästetty glögi on hyvä vaihtoehto
- Anonyymi
Olisikohan aiheellisempaa määrätä maskipakko ihmisille? Nythän se on vain suositus jota kaikki eivät vaivaudu noudattamaan. Sinuna olisin huolissani enemmän ihmisistä kuin koirista.
- Anonyymi
Koirat levittävät sitä myös ihmisiin, ymmärrätkö.
- Anonyymi
koirat eivät käy kaupassa eivätkä ravintolassa ja koirien nen on yleensä ihmisten naamaa alempana, ja se turvaväli hoituu automaattisesti kun hyvin harvoin kaksi koiraa kohtaa toisesna lenkillä ja ihmiset mieluusti kiertävät koirat yli kahdenmetrin päästä. Kuonokoppa on tarpeen vain siksi ettäjotkut hullut kylvvät myrkytettyjä makupaloja teiden varsille
- Anonyymi
"koirat eivät käy kaupassa eivätkä ravintolassa"
Joka kaupan edessähän on koiralauma ja osa ihmisistä raahaa niitä esim kauppakeskuksiinkin
" ja koirien nen on yleensä ihmisten naamaa alempana"
Onhan ihmisiäkin eripituisia eikä se ole mikään kriteeri
"ja se turvaväli hoituu automaattisesti kun hyvin harvoin kaksi koiraa kohtaa toisesna lenkillä ja ihmiset mieluusti kiertävät koirat yli kahdenmetrin päästä"
Roskaa molemmat väitteet ja tiedät sen itsekin.
" Kuonokoppa on tarpeen vain siksi ettäjotkut hullut kylvvät myrkytettyjä makupaloja teiden varsille"
Se on tarpeen, etteivät koirat purisi ja nuoleskelisi vastaantulijoita, aibeuttaen vammoja ja levittäen bakteereja viruksia. Koirat ensin syövät omaa ulostettaan ja sen jälkeen pyyhitään kieli vastaantulijan naamaan
- Anonyymi
Nykytiedon mukaan koirista ei voi tartuntaa saada.
Lähde: Ruokavirasto
"Koirista otetuissa näytteissä taas ei ole havaittu tartuntakykyistä virusta eikä näin olen myöskään jatkotartuntoja, joten toistaiseksi vaikuttaa siltä, että koirat eivät levitä tartuntaa"- Anonyymi
Tarkka lähdeviite, kiitos. Eläimistä ihmiseenhän se alunperinkin leviai. Ja miksi ruokavirasto kommentoi asiaa? En ole aivan varma, mutta tietääkseni koiria harvemmin syödään.
Olisiko jotakin faktaa asian toteamiseksi. Meidän koira on kaikinpuolin terve niin kuin minä ja mieheni myös toistaiseksi.
Taitaa olla tuulten huminaa.- Anonyymi
Vastasin viestiin laittamalla faktoja. Ylläpito poisti viestini välittömästi.
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin viestiin laittamalla faktoja. Ylläpito poisti viestini välittömästi.
Olen pahoillani ja olisin mieluusti lukenut ne. Mitä siinä oli sellaista että näin kävi?
- Anonyymi
taruolento kirjoitti:
Olen pahoillani ja olisin mieluusti lukenut ne. Mitä siinä oli sellaista että näin kävi?
Taruolento, tämä linkki: https://www.hs.fi/talous/art-2000007057461.html
Hyvää joulua kaikille, olen pari päivää pois täältä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317104Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442927- 452386
- 1042313
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382081- 951568
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321560Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151433Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71384Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3931370