koska ilmapiiri on parempaa ja ihmiset paljon rennompia kuin saarijärvellä.
Käyn karstulassa kaupassa
15
100
Vastaukset
- Anonyymi
Se on oikein hyvä, pyydäpä paljon tuttuja ja kavereita myös käymään . Jess !
- Anonyymi
Entä maskit, onko käytössä?
Alan oikeesti uskoa että Saarijärvellä on yksinkertaista porukkaa, sen näki taas tänään paikallisessa S- Marketissa.
Suurin osa asiakkaista ilman maskia aamupäivällä ennen kahtatoista!!!- Anonyymi
Mistä tiedät ketä ne ilman maskia asioineet olivat ? Kysyitkö heiltä missä asuvat ? Luuloonko väitteesi perustuu ?
- Anonyymi
kävin karstulassa kaupoilla melkein kaikilla oli maskit laitettuna hienoa ja asiallista toimintaa
- Anonyymi
He ovat ymmärtäneet asian vakavuuden.
Hyvä Karstuset ♡
- Anonyymi
Se on totta IHMINEN on omituinen otus omassa minässään ja itsekkyydessä, harvoin YLEENSÄ ajattelee toista ihmistä ,mut niin se kai menee lumipallo pyörii ja kasvaa , valtioden tasolle asti ! Sitten käy monasti niinkui käy ??
- Anonyymi
Maski on vihonviimeinen pöpö pesä en todellakaan käytä ja näin on todennut itse THL:n ylilääkäri..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maski on vihonviimeinen pöpö pesä en todellakaan käytä ja näin on todennut itse THL:n ylilääkäri..
Jos et käytä, pysy kotonasi!
- Anonyymi
Miksiköhän THL.n lääkäri sitten käyttää sitä ???????
- Anonyymi
Näön vuoksi ja velvollisuudesta jottei ala porukka piipittään...
- Anonyymi
Kyllä taas osui ja upposi herkkänahkaisen hermoon
- Anonyymi
Minusta Karstulan naisetkin ovat parempia.
- Anonyymi
Miehistä puhumattakaan 💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehistä puhumattakaan 💖
Saarijärveläiset , nythän Karstulaiset hyppii nenillenne , joko isottelevat , kun tulossa suuri kunta ?
- Anonyymi
Kaupassa?Missä kaupassa? Onhan Saarijrvellä paremmat kaupat.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643