onko kellään hondassa tullut eteen tälläistä vikaa kilahti vaihdelaatikko vika päälle d vilkkuu vaihtaa 3-4 välillä ei mee pakki päälle luin vikakoodit ilmoitti magneetti venttiilin heikosta signaalista uusittiin se niin sit tuli vikakoodi vaihto solenoidin heikosta signaalista vaihdettiin se ja sit uusittiin vielä laatikkoon kaksnapainen venttiili niin edelleen lykkää vikakoodia vaihtosolenoidi B heikko signaali
honda accord tourer 2.0 automaatti laatikko
9
2331
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole minulla kokemusta tuollaisesta ongelmasta, mutta googlen avulla yleensä jotakin vinkkiä löytyy.
Googlettaminen olisi helpompaa jos tietäisi vuosimallin ja tarkat vikakoodit, siis sen koodin numeron.- Anonyymi
vuosimalli 08 en muista ihan tarkkaan vikakoodin numeroa saattoi olla p096 mutta ilmoittaa vaihtosolenoidin B heikosta signaalista ja nyt kun venttiilejä on kolme uusittu ja vika pysy ennallaan rupesin kallistuun sähkövikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vuosimalli 08 en muista ihan tarkkaan vikakoodin numeroa saattoi olla p096 mutta ilmoittaa vaihtosolenoidin B heikosta signaalista ja nyt kun venttiilejä on kolme uusittu ja vika pysy ennallaan rupesin kallistuun sähkövikaan
Niin, ne koodien eksaktit numerot on oleellisia sen vianselvittämisen kanssa.
Kun on numerot tiedossa, niiden avulla voi hakea googlesta tietoa, myös englanninkielisiltä sivuilta. Nyt tuolla heikko signaali vaihtosolenoidilla ei oikein voi hakea mitään.
Ilman niitä numeroita, menee ihan lottoamiseksi.
- Anonyymi00004
Sama ongrlme. Ratkesiko vika?
- Anonyymi00005
Mikäs akun kunto mahtaa olla?
- Anonyymi00006
Viittaisi pikemminkin laturivikaan?
Minulla sama vika löytyikö ratkaisu ongelmaan??
- Anonyymi00007
Ei ole olemassa vain yhtä ratkaisua. Laatikko vilkuttaa aina, jos siinä on jokin vika, jonka sitä ohjaava tietokone tunnistaa. Vika voi olla mitä vaan, laatikkoon liittyvää.
- Anonyymi00008
https://www.is.fi/autot/art-2000011757987.html
Hydraulisia momentin muuntimia on ollut iän sun ajat jo 50 luvulta lähtien .. nyt pyörä on keksitty uudelleen. Hyötysuhde vaan mahtaa jäädä heikoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1578362KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4427469Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743844Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521513551Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123009Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512607- 1262026
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530