Kaveri kiusaa enkä pääse siitä eroon

Anonyymi

Olemme olleet "kavereita" 1lk lähtien. Se on kiusannu mua siitä asti. Mun vanhemmat ei tykkää siitä tyypistä yhtään ja ne haluis että vaihtaisin kaveripiiriä. Mutta se ei oikein onnistu kun ollaan samalla luokalla. Tässä teille vähän juttui mitä se on tehny mulle

1. Haukkunu vaikka millä nimillä
2. Sanonu että ei haluu olla mun kaveri ja että se on miettiny sitä pitkään mut kuitenki ollaan taas väleis.
3. Nauraa normaaleille sanoille mitä oon joskus sanonu, esim kirsu tai mie/meikä
4. Antaa mulle ihan p*****a lahjoja jouluna ku mä annan sille arvokkaita ja panostettuja lahjoja. Mut kuitenki mun toiselle kaverille paljon parempii
5. Ottaa musta ihan tyhmiä kuvia ja videoita vaikka kiellän eikä poista niitä koskaan

Vihaan sitä ihmistä niin paljon että ette voi kuvitellakkaan. Muutenki mun pää ei kestä sitä sen joka päivästä naurua ku on eka pahottanu mun mielen. Joka tunnilla ope joutuu huomauttaa sille kun se vaan nauraa.

Sit kerran ku kerroin mun ihastukselle tunteista ja se ihastus ei tykänny musta niin se kaveri vaan nauro ja kuulusteli et " miltä tuntuu saada pakit". Siitä on jo ainaki 3kk ja se jauhaa siitä pojasta vieläki, viimeks tänään

2

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tekeekö "kaverisi" nämä asiat tarkoittaen pahaa vai tajuamatta, että tekee pahaa? Siinä on ero. Koska jotenkin kaikki tuo vaikutta näin yhden kertomuksen myötä tosi epämääräiseltä, eikä silleen systemaattiselta. Kun ero voi olla se, että oikeasti ymmärtää tehneensä väärin tai sitten jos hänellä on ADHD tai jokin häiriö; Sosiaaliset tavat on todella vaikeita ja ei ymmärrä jos jokin menee överiksi.

Olisi hyvä saada koulupsykologille teidät molemmat, missä voit kertoa tälle kaverille, että mikä ei ole kivaa. Olla rehellinen ja koulupsykologin tehtävä olisi katsoa, että pysytte rauhallisina ja samalla miten tämä kaveri reagoi. Käsittääkö hän tehneensä väärin ja pystyykö hän ollenkaan kuuntelemaan sinua. Ammattilainen aikuinen sitten osaa sanoa, että mitä teidän välien suhteen tehdään ja miksi hän käyttäytyy sinua kohtaan noin. Sitten asian pystyy rakaisemaan.

• Anonyymi

*ratkaisemaan (ja muut typot)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe