Aihe

Urheilukentältä ruumis?

Anonyymi

Tänä aamuna löytynyt Euran urheilukentältä euralaisnuoren ruumis?

12

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Surullinen uutinen kyllä. Osanotto omaisille.❤

• Anonyymi

Hän oli tuttavani, muutaman kerran jutellut hänen kanssaan.

• Anonyymi

Hän oli paras kaverini. En ole kyllä ikinä nähny mutta feisbuukissa nääs paras kaveri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän oli paras kaverini. En ole kyllä ikinä nähny mutta feisbuukissa nääs paras kaveri.

Miksi vainajalla oli puukko selässä?

• Anonyymi

Pitääkö tässä kohtaa aloittaa keskustelu kiusaamisesta ja sen seurauksista, ettei näitä tulisi lisää

• Anonyymi

Juu kisaamisesta olis korkee aika alkaa puhumaan ja myös tekemään,
        niin hulluks on mennyt koko homma.

• Anonyymi

Oliko hän koulukiusattu? Jos näin, olen tästä vieläkin surullisempi, vaikka en häntä tuntenutkaan.
        Olen kuitenkin itse ollut aikoinaan koulukiusattu ja se meni jopa niin pitkälle, että eräs kiusaajista yritti johdatella ajatuksiani itsemurhan suuntaan. Onneksi olin siinä kohden vahva, vaikka muuten se jätti pitkät jäljet, mistä toipuminen vei vuosia aikaa. Olin koulukiusattu koko yläasteen ajan, sekä henkisesti, että fyysisesti ja olen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko hän koulukiusattu? Jos näin, olen tästä vieläkin surullisempi, vaikka en häntä tuntenutkaan.
        Olen kuitenkin itse ollut aikoinaan koulukiusattu ja se meni jopa niin pitkälle, että eräs kiusaajista yritti johdatella ajatuksiani itsemurhan suuntaan. Onneksi olin siinä kohden vahva, vaikka muuten se jätti pitkät jäljet, mistä toipuminen vei vuosia aikaa. Olin koulukiusattu koko yläasteen ajan, sekä henkisesti, että fyysisesti ja olen nainen.

Vieläkö kiusaajat hengittävät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oli niin kyllä sitten on menny liian pitkälle,
        asioihin pitäs alkaa puutumaan kovemalla kädellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö kiusaajat hengittävät?

Toivon mukaan. Niistä ajoista jo aikaa ja silloin ei koulukiusaamiseen juurikaan puututtu. Näin aikuisena ymmärtää, että kiusaajillakin omanlaisensa kipukohdat ja joillakin taustalla eriasteisia traumoja, mutta kiusatun lapsen ja nuoren tehtävä ei ole ymmärtää kiusaajaansa. Se velvollisuus kuuluu aikuisille ja ennenkaikkea suojella ja turvata kiusattua. Siitä lähdetään.
        Tässä tapauksessa en tiedä, mitä on oikeasti tapahtunut. Ylläolevista kommenteista sain vain kuvan, että tämä olisi saattanut olla mahdollista. Tiedä sitten, mikä totuus on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oli niin kyllä sitten on menny liian pitkälle,
        asioihin pitäs alkaa puutumaan kovemalla kädellä.

Miksi Eurassa ei toimi KiVaKoulu?

https://www.kivakoulu.fi

Koska demarit suosivat omia etujaan.

• Anonyymi

Ilkkujille voi vain toivoa suurempaa sydäntä sekä lisää aivosoluja

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      12694
    2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
      Kadonneet ihmiset
      109
      10626
    3. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
      Maailman menoa
      538
      8067
    4. Huomio ! Huomio !

HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –
      Mikkeli
      124
      5274
    5. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      260
      4072