kun ajattelen meitä yhdessä, me kahdestaan, sinä ja minä. Itken. Kaipaan kosketustasi. Nyt erityisesti kaipaan lämpöäsi. Sitä haaveilen saavani. Voitko kuvitella?
Liikutun usein
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
voin.
- Anonyymi
Tietysti voin. Kaipaan itse samoja hänestä.
- Anonyymi
Milloin viimeksi tunsit tuon lämmön sinua vasten?
- Anonyymi
Ei meillä ole ollut fyysistä suhdetta, tai suhdetta lainkaan.
Haaveita vain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meillä ole ollut fyysistä suhdetta, tai suhdetta lainkaan.
Haaveita vain.Miksi ei ole ollut suhdetta ja miksi vain haaveilet, etkä tee mitään asialle?
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten😔💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama vuosi sitten😔💕
Jos se oli mahdollista silloin niin miksi se ei olisi mahdollista nyt?
- Anonyymi
Tulen hulluksi kun ajattelen kaiken olevan sinulta, se ei edes ole mahdollista, miksen pysty uskoa ettet kaipaa minua:(
- Anonyymi
Niin enhän käy tällä palstalla koskaan. Muistan sua hyvällä.
- Anonyymi
Mitä jos se kaikki onkin häneltä ja hän kaipaa myös sinua.
- Anonyymi
Itku auttaa ainakin itselläni, se on ainut lohtu.
Sivusta - Anonyymi
Niin kai minäkin.
Mutta nyt kun oon jälleen siidereissäni niin riehakas uusi Joulu jo mielessä.
Kunhan laskeudun tästä niin voi ollakkin ihan rauhallinen joulu. - Anonyymi
Ihanaa, mutta onneksi olemme kosketusetäisyydellä toisistamme, aina, joten apu ja lohdutus on lähellä ❤️
- Anonyymi
Palstailette vieretyksin?
- Anonyymi
Tänään taas suuri ikävä häntä.
Aloittaja.- Anonyymi
No voi, onko kyynelten takana mies läheltä?
- Anonyymi
Erityisen herkkä hetki, kun hän valtasi mielen. Hän saa sen aikaan. Aivan käsittämätöntä, miten hän vaikuttaa minuun. En voi ymmärtää muuten, kuin että hänellä on myös jotain sydämessään minua varten. Hän on minulle ainutlaatuinen ja ihmeellinen, sen voin sanoa. Ihana, kulta, rakas, kaunis, upea.
T. aloittaja.- Anonyymi
Millon kosketaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon kosketaan?
Laita viesti niin tulen ja kosketan sua syvältä.
- Anonyymi
Ihana aloittaja. Ehkä hän jatkaa.. 💞
- Anonyymi
Ollaanko ennenkin koskettu toisiamme?
- Anonyymi
oltaaski, ei oltaasi enään tääl palstoil.
- Anonyymi
Mun tunteet tais jo kuolla, enää on puhdasta himoa jäljellä.
- Anonyymi
Onhan se kaunista ajatella ihania asioita ikävöimästään henkilöstä, mutta joskus sekin on lopetettava. Sillä rikkoo itsensä täysin, jos ei osaa päästää irti. Kaikkea ei vain ole tarkoitettu tapahtuvan.
- Anonyymi
Tulisit tapaamaan minua!
Tiedät, että ilahdun näkemisestäsi!
Tule ja halataan!- Anonyymi
Toivon sydämestäni, että tutustut tuohon Kasvonsa menettänyt mies kirjaan. Se on niin monisäikeinen teos. Nauraakin saa , vaikka vakava aihe.
Oppikirja monella tapaa. Hyvin kirjoitettu. Kolahti
samaa... lämpöä voisin antaa, muuta meistä ei todennäköisesti voisi tullakaan.
- Anonyymi
Sehän riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001