Liikutun usein

kun ajattelen meitä yhdessä, me kahdestaan, sinä ja minä. Itken. Kaipaan kosketustasi. Nyt erityisesti kaipaan lämpöäsi. Sitä haaveilen saavani. Voitko kuvitella?
2861
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 28

Vanhimmat

voin.

Äänestä

Tietysti voin. Kaipaan itse samoja hänestä.

Äänestä

Milloin viimeksi tunsit tuon lämmön sinua vasten?

Äänestä
  • Ei meillä ole ollut fyysistä suhdetta, tai suhdetta lainkaan.

Haaveita vain.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei meillä ole ollut fyysistä suhdetta, tai suhdetta lainkaan.

Haaveita vain.

Miksi ei ole ollut suhdetta ja miksi vain haaveilet, etkä tee mitään asialle?

Äänestä

• Muutama vuosi sitten😔💕

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Muutama vuosi sitten😔💕

Jos se oli mahdollista silloin niin miksi se ei olisi mahdollista nyt?

Äänestä

Tulen hulluksi kun ajattelen kaiken olevan sinulta, se ei edes ole mahdollista, miksen pysty uskoa ettet kaipaa minua:(

Äänestä
  • Niin enhän käy tällä palstalla koskaan. Muistan sua hyvällä.

Äänestä

• Mitä jos se kaikki onkin häneltä ja hän kaipaa myös sinua.

Äänestä

Itku auttaa ainakin itselläni, se on ainut lohtu.
Sivusta

Äänestä

Niin kai minäkin.

Mutta nyt kun oon jälleen siidereissäni niin riehakas uusi Joulu jo mielessä.

Kunhan laskeudun tästä niin voi ollakkin ihan rauhallinen joulu.

Äänestä

Ihanaa, mutta onneksi olemme kosketusetäisyydellä toisistamme, aina, joten apu ja lohdutus on lähellä ❤️

Äänestä
  • Palstailette vieretyksin?

Äänestä

Tänään taas suuri ikävä häntä.

Aloittaja.

Äänestä
  • No voi, onko kyynelten takana mies läheltä?

Äänestä

Erityisen herkkä hetki, kun hän valtasi mielen. Hän saa sen aikaan. Aivan käsittämätöntä, miten hän vaikuttaa minuun. En voi ymmärtää muuten, kuin että hänellä on myös jotain sydämessään minua varten. Hän on minulle ainutlaatuinen ja ihmeellinen, sen voin sanoa. Ihana, kulta, rakas, kaunis, upea.

T. aloittaja.

Äänestä
  • Millon kosketaan?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Millon kosketaan?

Laita viesti niin tulen ja kosketan sua syvältä.

Äänestä

• Ihana aloittaja. Ehkä hän jatkaa.. 💞

Äänestä

Ollaanko ennenkin koskettu toisiamme?

Äänestä
  • oltaaski, ei oltaasi enään tääl palstoil.

Äänestä

Mun tunteet tais jo kuolla, enää on puhdasta himoa jäljellä.

Äänestä

Onhan se kaunista ajatella ihania asioita ikävöimästään henkilöstä, mutta joskus sekin on lopetettava. Sillä rikkoo itsensä täysin, jos ei osaa päästää irti. Kaikkea ei vain ole tarkoitettu tapahtuvan.

Äänestä

Tulisit tapaamaan minua!
Tiedät, että ilahdun näkemisestäsi!
Tule ja halataan!

Äänestä
  • Toivon sydämestäni, että tutustut tuohon Kasvonsa menettänyt mies kirjaan. Se on niin monisäikeinen teos. Nauraakin saa , vaikka vakava aihe.
    Oppikirja monella tapaa. Hyvin kirjoitettu. Kolahti

Äänestä

samaa... lämpöä voisin antaa, muuta meistä ei todennäköisesti voisi tullakaan.

Äänestä
  • Sehän riittää

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

kun ajattelen meitä yhdessä, me kahdestaan, sinä ja minä. Itken. Kaipaan kosketustasi. Nyt erityisesti kaipaan lämpöäsi. Sitä haaveilen saavani. Voitko kuvitella?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu