Iltalehti: Bitcoinin arvo jatkaanousukiitoa

Anonyymi

'Kryptovaluutta bitcoinin arvo on noussut uuteen ennätykseen, kun sen kurssi kohosi yli 21 000 Yhdysvaltain dollariin. Bitcoinin arvo kohosi päivän aikana yli 10 prosenttia.

Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun bitcoinin arvo on ylittänyt 20 000 dollarin haamurajan.

Viime vuosina bitcoinin arvo on kokenut roimia heilahduksia. Yksistään tämän vuoden puolella sen arvo on kohonnut yli 400 prosenttia.

Maaliskuussa bitcoinin arvo laski aallonpohjaksi osoittautuneeseen noin 3 600 dollariin, jonka jälkeen se alkoi jälleen pikkuhiljaa kivuta korkeammalle nykyisiin lukemiin.

Nykyinen arvonnousu on asiantuntijoiden mukaan aiemmista poikkeava, sillä tällä hetkellä nousua vauhdittaa ennen muuta suurten instituutioiden, kuten Wall Streetin jättipankkien, tekemät investoinnit.'

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/83423e62-24ce-458a-aa08-0d2b4718e598

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Googlatkaa Bitcoin niin saatte käyrän ruudulle. Valitkaa 5 vuoden aikajänne. Nyt voi olla toistumassa 2018 piikki, mutta toisaalta sitten taas ei.

      Harvemmin sattuu että yhden vuoden sisällä on voinut kotiuttaa sijoituksensa verran ja jättää silti alkuperäistä sijoitustaan suuremman summan jatkamaan kasvamistaan.

    • Anonyymi

      Eikä vain bitcoin, eutherum tänä aamuna vaatimattomat 33% :)
      Voi vitsi kun olisi laittaa tuonne vähän reippaampi summa sisään, nyt tulisi tuottoa ovista ja ikkunoista oikein kunnolla. Lokakuussa aloin taas kokeilee näitä pikku summalla ja se on kohta kolminkertaistettu, jouluun mennessä oli 100% tullu tuottoa.

      Epäilijöille, jos alkaa mennä pahasti pakkaselle niin rahat voi ottaa pois, myydä pois jne. Toiseksi coinmotionissa on myös turvarajatkin, tosin itse osaa sitä käyttää mutta on kuitenkin, ei voi siis käydä edes niin että aamulla kryptovaluutat olisi menny.

      Siellä on nyt pikavoittojen aika! Kellä on vaikka 10 000 niin tienaat komeesti rahaa tällä hetkellä kun ostat eutherummia.

    • Anonyymi

      Selittäkää mihin arvonnousu perustuu, kuka tulee häviimään tän pelin?

      • Anonyymi

        Sinä, koska et ole edes mukana siinä!


      • Ne jotka eivät tule ajoissa mukaan


      • Anonyymi
        kaisa1976 kirjoitti:

        Ne jotka eivät tule ajoissa mukaan

        Olet ilmeisesti kokenut kryptovaluutan kanssa toiminnassa, joten voinko kysyä miten hankitut kryptot saa otettua käyttöön, eli miten ne saa siirrettyä takaisin esimerkiksi luottokortille. Olen yrittänyt vaihtaa kolikoita toiseen jos jonkin sitten saisi kotiutettua mutta kaikkialla lekee että voit maksaa monissa paikoissa, kuitenkaan ei kerrota missä tarkemmin. Sitten luvataan että pankkikortti on pian tulossa tarjolle ja sitten kerrotaan että vielä sijoitettua valuuttaa ei voi tulouttaa takaisin mutta ehkä jo lähitulevaisuudessa se onnistuu ja valuutta tullaan hyväksymään laajemmin maksuvälineenä. Menin sijoittamaan 500€ yhden netti haastattelun innoittamana ja olihan se kiva katsoa kuinka sijoitus nousi koko ajan ja mieli teki jo sijoittaa enemmän. Nyt olen viikon katsellut tuota numeroiden vaihtumista ja ajattelin ennen lisäsijoitusta kokeilla voinko sitten joskus tulouttaa rahaa ja koska se osoittautui mahdottomaksi. Lähdin etsimään asiantuntijaa joka voisi kertoa kuinka toimia. Kyseessä on OWNR Wallet, missä minulla on nyt Bitcoinia ja Dogea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti kokenut kryptovaluutan kanssa toiminnassa, joten voinko kysyä miten hankitut kryptot saa otettua käyttöön, eli miten ne saa siirrettyä takaisin esimerkiksi luottokortille. Olen yrittänyt vaihtaa kolikoita toiseen jos jonkin sitten saisi kotiutettua mutta kaikkialla lekee että voit maksaa monissa paikoissa, kuitenkaan ei kerrota missä tarkemmin. Sitten luvataan että pankkikortti on pian tulossa tarjolle ja sitten kerrotaan että vielä sijoitettua valuuttaa ei voi tulouttaa takaisin mutta ehkä jo lähitulevaisuudessa se onnistuu ja valuutta tullaan hyväksymään laajemmin maksuvälineenä. Menin sijoittamaan 500€ yhden netti haastattelun innoittamana ja olihan se kiva katsoa kuinka sijoitus nousi koko ajan ja mieli teki jo sijoittaa enemmän. Nyt olen viikon katsellut tuota numeroiden vaihtumista ja ajattelin ennen lisäsijoitusta kokeilla voinko sitten joskus tulouttaa rahaa ja koska se osoittautui mahdottomaksi. Lähdin etsimään asiantuntijaa joka voisi kertoa kuinka toimia. Kyseessä on OWNR Wallet, missä minulla on nyt Bitcoinia ja Dogea.

        Joups, ei niitä kuulkaas saa mitenkään vaihdettua enää takaisin rahaksi jos ne on kerran mennyt ostamaan. Se on vaan odotettava että joskus saavat ne pankkikortit tai muut jos edes aikovat niin kauaa olla internetin löytyvillä.


    • Naurettavaa räpistelyä! Menkää katsomaan ONECOINin arvonnousua ja hiljentykää! Näissä muissa leikkivaluutoissa on aina häviämisen riski, mutta ONECOIN on valuutta jonka arvo ei voi koskaan laskea!

      KÄYTETTÄVYYS ratkaisee!

      • Anonyymi

        OneCoin on jo useissa eri maiden oikeuslaitoksissa todettu huijaukseksi ja tuomioitakin on tullut. Ei julkista lohkoketjua etc. ei edes mikään kryptovaluutta. ryömikää jo te tuulipuku OneCoin pellet sinne kivenalle mistä olette tulleet


      • Anonyymi kirjoitti:

        OneCoin on jo useissa eri maiden oikeuslaitoksissa todettu huijaukseksi ja tuomioitakin on tullut. Ei julkista lohkoketjua etc. ei edes mikään kryptovaluutta. ryömikää jo te tuulipuku OneCoin pellet sinne kivenalle mistä olette tulleet

        Päinvastoin! Useat oikeusistuimet Suomen KRP:tä myöten ovat todenneet ONECOINin täysin LAILLISEKSI ja LÄPINÄKYVÄKSI yritykseksi! Useat Suomenkin huippupoliitikot suosittelevat ONECOINia koska sen arvo ei voi laskea eikä siinä siten voi HÄVITÄ!

        Koirat haukkuu ja karavaani kulkee ja Roomaakaan ei rakennettu päivässä ja Aple tuli autotallista. Tunnelin päässä näkyy valoa!


    • Anonyymi

      Bitscoin pitää aina ostaa dollareilla joku on siis rikastunut julmetusti, kuka hää sitten lienee?

      • Anonyymi

        Voit ostaa bitcoinia varmaan lähes jokaisella fiat valuutalla.


    • Anonyymi

      Uusi kryptovaluutta MBOX julkaistu 19.8.2021
      Kovassa nousussa 20.8.2021!

      Nouseeko samalla tavalla kuin Bitcoin, Ethereum ja Monero?

      Muutamalla eurolla sijoittamaan maailman suurimmassapörssissä Binancessa helposti suomenkielellä
      https://www.binance.com/fi/trade/MBOX_USDT?ref=R2OGS7YT
      Kurssien seuraaminen ja rekisteröityminen ilmaista.
      Kaupankäyntikulut 0,1 prosenttia.

      Roimasti paremmat voittoprosentit kuin esim Veikkauksen peleissä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      145
      2455
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      407
      2092
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      34
      1938
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1300
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      110
      1230
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1149
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1083
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1067
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe