Mikään missään koskaan?
Kyrsiikö naista
16
60
Vastaukset
- Anonyymi
Halukas kuulemaan olisin myös.
sivusta - Anonyymi
Todellakin kyrsii, mutta en kerro miksi. Siiiiiiiivuuuuustaaaaaaaaa
- Anonyymi
Vihje nypliis.
- Anonyymi
Tietysti. Entäs miestä?
- Anonyymi
Ei. Entä sinua?
- Anonyymi
Ihminen tottuu kaikkeen. . ..
En tartte olla aina oikeessa, mutta onnellinen ois kiva - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen tottuu kaikkeen. . ..
En tartte olla aina oikeessa, mutta onnellinen ois kivaHuipulta huipulle
Carita Räihä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen tottuu kaikkeen. . ..
En tartte olla aina oikeessa, mutta onnellinen ois kivaSeolisi.
- Anonyymi
Ottaa päähän tällä hetkellä se ett meninkään yhteen koulutukseen, ei ole ennen niin henkisesti turpiin tullut kuin tuolla kurssilla. Heti alusta jo kadutti kun edes hain siihen, kun kurssinvetäjä suoraan antoi mun ymmärtää ettei hän olis mua sinne valinnut. Harjoittelupaikassa tuli selväks ettei mun ikänen ja näköinen kelpaa myyjäksi. Ketuttaa niin pirusti, meni vuosi persilleen ja jo aiemmin alkanut masennus pahentunut entisestään. Mun ikänen ei ole muuta kuin jätettä nykyajattelutavan mukaan. Mutt hei, kyllä ne pikkumirkulitkin vanhenee ja rupsahtaa, ikää kun on jo yli 20v. niin tulee nuorempia ja nätempiä teidänkin työpaikkoja viemään 😉😉
kyllähän välillä kyrsii, ja paljonkin!
kait jokaisella joskus.- Anonyymi
Viimeksi tänään nyppi toi vesisade.
- Anonyymi
Paras ku kaikki kärsivät karsivat kyrsivät.
jaksaa paremmin kyrsääki järsiä.
Ja kärsääki jyrsiä. - Anonyymi
Mä väitän että kyrsii, ainakin hilloviikkojen ärripurreista voi päätellä näin.
T: mies- Anonyymi
Kuulostaa tutulta t. nainen sivusta
- Anonyymi
Kyrsii
Se ettei meitä uskota eikä luoteta - Anonyymi
Rehellisesti sanottuna kyllä. Tunnen olevani ansassa. Minua on harhautettu, minulle on valehdeltu. Minua on petetty. Kiltteyttäni on käytetty törkeästi hyväksi. Toki pääsisin tästä pois, mutta jokin pidättelee. Solidaarisuus, lojaalius, ystävyys,
Ennustan , että jonain päivänä päässäni pimahtaa ja lähden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299817- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55623Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603