Mikään missään koskaan?
Kyrsiikö naista
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Halukas kuulemaan olisin myös.
sivusta - Anonyymi
Todellakin kyrsii, mutta en kerro miksi. Siiiiiiiivuuuuustaaaaaaaaa
- Anonyymi
Vihje nypliis.
- Anonyymi
Tietysti. Entäs miestä?
- Anonyymi
Ei. Entä sinua?
- Anonyymi
Ihminen tottuu kaikkeen. . ..
En tartte olla aina oikeessa, mutta onnellinen ois kiva - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tartte olla aina oikeessa, mutta onnellinen ois kivaHuipulta huipulle
Carita Räihä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tartte olla aina oikeessa, mutta onnellinen ois kivaSeolisi.
- Anonyymi
Ottaa päähän tällä hetkellä se ett meninkään yhteen koulutukseen, ei ole ennen niin henkisesti turpiin tullut kuin tuolla kurssilla. Heti alusta jo kadutti kun edes hain siihen, kun kurssinvetäjä suoraan antoi mun ymmärtää ettei hän olis mua sinne valinnut. Harjoittelupaikassa tuli selväks ettei mun ikänen ja näköinen kelpaa myyjäksi. Ketuttaa niin pirusti, meni vuosi persilleen ja jo aiemmin alkanut masennus pahentunut entisestään. Mun ikänen ei ole muuta kuin jätettä nykyajattelutavan mukaan. Mutt hei, kyllä ne pikkumirkulitkin vanhenee ja rupsahtaa, ikää kun on jo yli 20v. niin tulee nuorempia ja nätempiä teidänkin työpaikkoja viemään 😉😉
kyllähän välillä kyrsii, ja paljonkin!
kait jokaisella joskus.- Anonyymi
Viimeksi tänään nyppi toi vesisade.
- Anonyymi
Paras ku kaikki kärsivät karsivat kyrsivät.
jaksaa paremmin kyrsääki järsiä.
Ja kärsääki jyrsiä. - Anonyymi
Mä väitän että kyrsii, ainakin hilloviikkojen ärripurreista voi päätellä näin.
T: mies- Anonyymi
Kuulostaa tutulta t. nainen sivusta
- Anonyymi
Kyrsii
Se ettei meitä uskota eikä luoteta - Anonyymi
Rehellisesti sanottuna kyllä. Tunnen olevani ansassa. Minua on harhautettu, minulle on valehdeltu. Minua on petetty. Kiltteyttäni on käytetty törkeästi hyväksi. Toki pääsisin tästä pois, mutta jokin pidättelee. Solidaarisuus, lojaalius, ystävyys,
Ennustan , että jonain päivänä päässäni pimahtaa ja lähden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6182561Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4162033Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231960JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191556- 671489
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641488- 1241243
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka221050Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.181002Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16978