Kyrsiikö naista

Mikään missään koskaan?
1662
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Halukas kuulemaan olisin myös.

sivusta

Äänestä

Todellakin kyrsii, mutta en kerro miksi. Siiiiiiiivuuuuustaaaaaaaaa

Äänestä
  • Vihje nypliis.

Äänestä

Tietysti. Entäs miestä?

Äänestä

Ei. Entä sinua?

Äänestä
  • Ihminen tottuu kaikkeen. . ..

En tartte olla aina oikeessa, mutta onnellinen ois kiva

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ihminen tottuu kaikkeen. . ..

Huipulta huipulle

Carita Räihä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ihminen tottuu kaikkeen. . ..

Seolisi.

Äänestä

Ottaa päähän tällä hetkellä se ett meninkään yhteen koulutukseen, ei ole ennen niin henkisesti turpiin tullut kuin tuolla kurssilla. Heti alusta jo kadutti kun edes hain siihen, kun kurssinvetäjä suoraan antoi mun ymmärtää ettei hän olis mua sinne valinnut. Harjoittelupaikassa tuli selväks ettei mun ikänen ja näköinen kelpaa myyjäksi. Ketuttaa niin pirusti, meni vuosi persilleen ja jo aiemmin alkanut masennus pahentunut entisestään. Mun ikänen ei ole muuta kuin jätettä nykyajattelutavan mukaan. Mutt hei, kyllä ne pikkumirkulitkin vanhenee ja rupsahtaa, ikää kun on jo yli 20v. niin tulee nuorempia ja nätempiä teidänkin työpaikkoja viemään 😉😉

Äänestä

kyllähän välillä kyrsii, ja paljonkin!

kait jokaisella joskus.

Äänestä

Viimeksi tänään nyppi toi vesisade.

Äänestä

Paras ku kaikki kärsivät karsivat kyrsivät.
jaksaa paremmin kyrsääki järsiä.
Ja kärsääki jyrsiä.

Äänestä

Mä väitän että kyrsii, ainakin hilloviikkojen ärripurreista voi päätellä näin.
T: mies

Äänestä
  • Kuulostaa tutulta t. nainen sivusta

Äänestä

Kyrsii

Se ettei meitä uskota eikä luoteta

Äänestä

Rehellisesti sanottuna kyllä. Tunnen olevani ansassa. Minua on harhautettu, minulle on valehdeltu. Minua on petetty. Kiltteyttäni on käytetty törkeästi hyväksi. Toki pääsisin tästä pois, mutta jokin pidättelee. Solidaarisuus, lojaalius, ystävyys,

Ennustan , että jonain päivänä päässäni pimahtaa ja lähden

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Mikään missään koskaan?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu