Voisit sä kulta lähennellä mua

Anonyymi

sitten kun taas nähdään. Mä en uskalla kun oot niin ihana.

29

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olenko jo lähennellyt sinua?

      • Anonyymi

        No et. Etkä varmaan uskallakaan, mun varmaan pitää sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et. Etkä varmaan uskallakaan, mun varmaan pitää sua.

        Sopii milloin vaan en vastustele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii milloin vaan en vastustele.

        Kunpa hän olisi samaa mieltä. Tai vaikka sä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa hän olisi samaa mieltä. Tai vaikka sä.

        Mä ? Olen vain ohikulkijamies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ? Olen vain ohikulkijamies.

        Ok, anteeksi kun kirjoitin niin. Se on vaan täällä tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, anteeksi kun kirjoitin niin. Se on vaan täällä tapa.

        eihän tässä mitään anteeksipyytämisen tarvetta ole ollaan rauhassa toki ja tervehditään kun taas tavataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän tässä mitään anteeksipyytämisen tarvetta ole ollaan rauhassa toki ja tervehditään kun taas tavataan

        tarkoitat kun kirjoitellaan täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkoitat kun kirjoitellaan täällä?

        Ups nimenomaan sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ups nimenomaan sitä.

        Mä lähentelen, jos olet hän. Et niin kärsivältä näyttänyt koskaan ja osaat takuuvarmasti pitää puolesi, etkä itke ei-toivotuista lähentelijöistä netissä. Ups.


    • Anonyymi

      Mä en uskaltaisi lähennellä häntä, liian kuumaa sorttia joten poltan näppini heti jos yritän!

      • Anonyymi

        Etkä polta ja sullahan on aina hanskat kädessä. Hänellä ainakin on.


    • Anonyymi

      En ehkä uskalla. Voi tulla me toot.

      • Anonyymi

        Ei sulle multa, kyllä sä sen aavistat, jos hän olet. Mutta ymmärrän tuon ajatuksen.


    • Tavallani olen sen jo tehnyt, siitä jo aikaa...


      en enää, eikä pystyisikään.

    • Anonyymi

      Aloita niin vastaan.

      • Anonyymi

        Pitää yrittää jos uskallan.


    • Anonyymi

      Lähentelen jos kerrot mikä on lempinimen? ;)

      • Anonyymi

        Sun lempinimi? Kerro sä.


    • Anonyymi

      Älkää lietsoko mitään lähentelyä. Ei ole kivaa kun joku ei-toivottu rupeaa lähentelemään.

      • Anonyymi

        Hah sulle. Tuskin kukaan näiden viestien perusteella lähentelisi, ellei tunnista satavarmasti. Hän tunnistaa mut joskus. Hän on ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah sulle. Tuskin kukaan näiden viestien perusteella lähentelisi, ellei tunnista satavarmasti. Hän tunnistaa mut joskus. Hän on ihana.

        Minua on lääppinyt ei haluttu ihminen. Se ei ole mukavaa. Kyllä jokainen osaa lukea tilanteita sen verran ettei tule "vahinkoja"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua on lääppinyt ei haluttu ihminen. Se ei ole mukavaa. Kyllä jokainen osaa lukea tilanteita sen verran ettei tule "vahinkoja"

        Ei riitä kerrat kymmenet eikä se ole kivaa kun naiset lähentelee.


        mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua on lääppinyt ei haluttu ihminen. Se ei ole mukavaa. Kyllä jokainen osaa lukea tilanteita sen verran ettei tule "vahinkoja"

        En usko, että kukaan lähtee näiden perusteella lääppimään. Se on liioittelua väittää niin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että kukaan lähtee näiden perusteella lääppimään. Se on liioittelua väittää niin,

        Joku helvetin erotomaaninen keijo täältä saa kyllä innostusta se on varmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku helvetin erotomaaninen keijo täältä saa kyllä innostusta se on varmaa.

        erotomaaninen? en jaksa googlettaa mutta uusi sana mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä kerrat kymmenet eikä se ole kivaa kun naiset lähentelee.


        mies

        Pidä puolesi, ole mies, puhu niille naisille.


    • Anonyymi

      Minua melkein yksi mies lähenteli taannoin. Koski sormiani. Meillä oli siinä ihan asiallinen asia kyseessä ja perustelut.

      Tosi asiallisia olimme. Vaati minulta suunnatonta tahdonvoimaa olla hivelemättä sormiansa. Onneksi olen asiallinen, järkevä ja aikuinen

      • Anonyymi

        Se on varmaan sama mies, jota mä ajattelen. Kulmien gigolo tai jotain :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe