sitten kun taas nähdään. Mä en uskalla kun oot niin ihana.
Voisit sä kulta lähennellä mua
29
79
Vastaukset
- Anonyymi
Olenko jo lähennellyt sinua?
- Anonyymi
No et. Etkä varmaan uskallakaan, mun varmaan pitää sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et. Etkä varmaan uskallakaan, mun varmaan pitää sua.
Sopii milloin vaan en vastustele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii milloin vaan en vastustele.
Kunpa hän olisi samaa mieltä. Tai vaikka sä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa hän olisi samaa mieltä. Tai vaikka sä.
Mä ? Olen vain ohikulkijamies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ? Olen vain ohikulkijamies.
Ok, anteeksi kun kirjoitin niin. Se on vaan täällä tapa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, anteeksi kun kirjoitin niin. Se on vaan täällä tapa.
eihän tässä mitään anteeksipyytämisen tarvetta ole ollaan rauhassa toki ja tervehditään kun taas tavataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eihän tässä mitään anteeksipyytämisen tarvetta ole ollaan rauhassa toki ja tervehditään kun taas tavataan
tarkoitat kun kirjoitellaan täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarkoitat kun kirjoitellaan täällä?
Ups nimenomaan sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ups nimenomaan sitä.
Mä lähentelen, jos olet hän. Et niin kärsivältä näyttänyt koskaan ja osaat takuuvarmasti pitää puolesi, etkä itke ei-toivotuista lähentelijöistä netissä. Ups.
- Anonyymi
Mä en uskaltaisi lähennellä häntä, liian kuumaa sorttia joten poltan näppini heti jos yritän!
- Anonyymi
Etkä polta ja sullahan on aina hanskat kädessä. Hänellä ainakin on.
- Anonyymi
En ehkä uskalla. Voi tulla me toot.
- Anonyymi
Ei sulle multa, kyllä sä sen aavistat, jos hän olet. Mutta ymmärrän tuon ajatuksen.
Tavallani olen sen jo tehnyt, siitä jo aikaa...
en enää, eikä pystyisikään.- Anonyymi
Aloita niin vastaan.
- Anonyymi
Pitää yrittää jos uskallan.
- Anonyymi
Lähentelen jos kerrot mikä on lempinimen? ;)
- Anonyymi
Sun lempinimi? Kerro sä.
- Anonyymi
Älkää lietsoko mitään lähentelyä. Ei ole kivaa kun joku ei-toivottu rupeaa lähentelemään.
- Anonyymi
Hah sulle. Tuskin kukaan näiden viestien perusteella lähentelisi, ellei tunnista satavarmasti. Hän tunnistaa mut joskus. Hän on ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah sulle. Tuskin kukaan näiden viestien perusteella lähentelisi, ellei tunnista satavarmasti. Hän tunnistaa mut joskus. Hän on ihana.
Minua on lääppinyt ei haluttu ihminen. Se ei ole mukavaa. Kyllä jokainen osaa lukea tilanteita sen verran ettei tule "vahinkoja"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua on lääppinyt ei haluttu ihminen. Se ei ole mukavaa. Kyllä jokainen osaa lukea tilanteita sen verran ettei tule "vahinkoja"
Ei riitä kerrat kymmenet eikä se ole kivaa kun naiset lähentelee.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua on lääppinyt ei haluttu ihminen. Se ei ole mukavaa. Kyllä jokainen osaa lukea tilanteita sen verran ettei tule "vahinkoja"
En usko, että kukaan lähtee näiden perusteella lääppimään. Se on liioittelua väittää niin,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että kukaan lähtee näiden perusteella lääppimään. Se on liioittelua väittää niin,
Joku helvetin erotomaaninen keijo täältä saa kyllä innostusta se on varmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku helvetin erotomaaninen keijo täältä saa kyllä innostusta se on varmaa.
erotomaaninen? en jaksa googlettaa mutta uusi sana mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä kerrat kymmenet eikä se ole kivaa kun naiset lähentelee.
miesPidä puolesi, ole mies, puhu niille naisille.
- Anonyymi
Minua melkein yksi mies lähenteli taannoin. Koski sormiani. Meillä oli siinä ihan asiallinen asia kyseessä ja perustelut.
Tosi asiallisia olimme. Vaati minulta suunnatonta tahdonvoimaa olla hivelemättä sormiansa. Onneksi olen asiallinen, järkevä ja aikuinen- Anonyymi
Se on varmaan sama mies, jota mä ajattelen. Kulmien gigolo tai jotain :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581