Voisit sä kulta lähennellä mua

Anonyymi

sitten kun taas nähdään. Mä en uskalla kun oot niin ihana.

29

60

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olenko jo lähennellyt sinua?

• Anonyymi

No et. Etkä varmaan uskallakaan, mun varmaan pitää sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et. Etkä varmaan uskallakaan, mun varmaan pitää sua.

Sopii milloin vaan en vastustele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii milloin vaan en vastustele.

Kunpa hän olisi samaa mieltä. Tai vaikka sä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunpa hän olisi samaa mieltä. Tai vaikka sä.

Mä ? Olen vain ohikulkijamies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ? Olen vain ohikulkijamies.

Ok, anteeksi kun kirjoitin niin. Se on vaan täällä tapa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, anteeksi kun kirjoitin niin. Se on vaan täällä tapa.

eihän tässä mitään anteeksipyytämisen tarvetta ole ollaan rauhassa toki ja tervehditään kun taas tavataan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eihän tässä mitään anteeksipyytämisen tarvetta ole ollaan rauhassa toki ja tervehditään kun taas tavataan

tarkoitat kun kirjoitellaan täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarkoitat kun kirjoitellaan täällä?

Ups nimenomaan sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ups nimenomaan sitä.

Mä lähentelen, jos olet hän. Et niin kärsivältä näyttänyt koskaan ja osaat takuuvarmasti pitää puolesi, etkä itke ei-toivotuista lähentelijöistä netissä. Ups.

• Anonyymi

Mä en uskaltaisi lähennellä häntä, liian kuumaa sorttia joten poltan näppini heti jos yritän!

• Anonyymi

Etkä polta ja sullahan on aina hanskat kädessä. Hänellä ainakin on.

• Anonyymi

En ehkä uskalla. Voi tulla me toot.

• Anonyymi

Ei sulle multa, kyllä sä sen aavistat, jos hän olet. Mutta ymmärrän tuon ajatuksen.

• Tavallani olen sen jo tehnyt, siitä jo aikaa...

en enää, eikä pystyisikään.

• Anonyymi

Aloita niin vastaan.

• Anonyymi

Pitää yrittää jos uskallan.

• Anonyymi

Lähentelen jos kerrot mikä on lempinimen? ;)

• Anonyymi

Sun lempinimi? Kerro sä.

• Anonyymi

Älkää lietsoko mitään lähentelyä. Ei ole kivaa kun joku ei-toivottu rupeaa lähentelemään.

• Anonyymi

Hah sulle. Tuskin kukaan näiden viestien perusteella lähentelisi, ellei tunnista satavarmasti. Hän tunnistaa mut joskus. Hän on ihana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah sulle. Tuskin kukaan näiden viestien perusteella lähentelisi, ellei tunnista satavarmasti. Hän tunnistaa mut joskus. Hän on ihana.

Minua on lääppinyt ei haluttu ihminen. Se ei ole mukavaa. Kyllä jokainen osaa lukea tilanteita sen verran ettei tule "vahinkoja"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua on lääppinyt ei haluttu ihminen. Se ei ole mukavaa. Kyllä jokainen osaa lukea tilanteita sen verran ettei tule "vahinkoja"

Ei riitä kerrat kymmenet eikä se ole kivaa kun naiset lähentelee.

mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, että kukaan lähtee näiden perusteella lääppimään. Se on liioittelua väittää niin,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, että kukaan lähtee näiden perusteella lääppimään. Se on liioittelua väittää niin,

Joku helvetin erotomaaninen keijo täältä saa kyllä innostusta se on varmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku helvetin erotomaaninen keijo täältä saa kyllä innostusta se on varmaa.

erotomaaninen? en jaksa googlettaa mutta uusi sana mulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei riitä kerrat kymmenet eikä se ole kivaa kun naiset lähentelee.

mies

Pidä puolesi, ole mies, puhu niille naisille.

• Anonyymi

Minua melkein yksi mies lähenteli taannoin. Koski sormiani. Meillä oli siinä ihan asiallinen asia kyseessä ja perustelut.

Tosi asiallisia olimme. Vaati minulta suunnatonta tahdonvoimaa olla hivelemättä sormiansa. Onneksi olen asiallinen, järkevä ja aikuinen

• Anonyymi

Se on varmaan sama mies, jota mä ajattelen. Kulmien gigolo tai jotain :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      618
      2561
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      416
      2033
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1960
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1556
    5. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      67
      1489
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1488
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      124
      1243
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      1050
    9. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      18
      1002
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      978
    Aihe