Mitä te teette jouluna?

Anonyymi

Mulla alkaa tiistaina joululoma! ❤️ Ootan super paljon joulua, ja oon niin jouluihmisiä 🥰
Oon siis 13 vuotias tyttö :)
Haluisin kuulla mitä kaikkee te teette jouluna.
Tässä meidän joulu:

Meidän kotiin kokoontuu jouluna mä, kolme siskoa, äiti, isi, meidän eno, mummu, vaari, mummi, kolme serkkua. äitin sisko ja sen mies, mun 22v isosisko ja isosiskon mies.

Aatonaatto:

23. päivä haetaan illalla joulukuusi ja koristellaan se. Tehään myos vikat joulusiivoukset.

Jouluaatto:

Aamulla herään aina tosi aikasin ja meen kattoo heti joulu ohjelmii esim joulupukin kuumalinja.
Siinä sitten syödään aamupalaa.
Sitten laitan jotkut ihan perus vaatteet päälle.

Mummi ja isosisko on tullu meille jo edellisenä päivänä ja mummu ja vaari tulee siinä klo 10.00 aikaan.

Meillä on perinteenä, että mummu keittää aina riisipuuron, ja siinä alkaa sitä valmistamaan klo 11.00 aikaan.

12.00. yleensä syödään se puuro, ja sen jälkee katellaa joululeffoi esim lumiukko ja muita jouluohjelmia. Syödään myös paaaljon karkkeja ja suklaata.
Siinä vaa chillataa olkkarissa ja otetaa jotai joulusii kuvia ❤️

Puol kolmen aikaan meillä on joulusauna, ja sen jälkee kahvitellaa ja näin.

Saunan jälkee laitan vähän siistimmät vaatteet, meikkaan ja laitan hiukset.

Sitte siinä noin 17.00-18.00 aikaa jaetaa lahjat ja avataa ne.

Sitte joskus siinä aikuiset alkaa laittaa jouluruokii yms.
Sit siinä seiskan aikaa syödään iha perus jouluruokii niinku laatikoita, kinkkuu, salaattii, kalaa, juusto jnejne.

Sen jälkee on vaa sellasta ihanaa aikaa niinku lahjojen ihasteluu ja jutteluu jne. ❤️

Joulu

11

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana kuvaus ihan tavallisesta joulusta. Sellainen on minustakin parasta. Sinulla on jouluna läheiset ja rakkaat käden ulottuvilla, mutta muistattehan silti olla varovaisia koronan takia. Tyhmää varoitella, kun siitä tulee ainakin pieni ilonpilaajan merkki otsaan, mutta parempi varovaisuus nyt niin ensi jouluna voittekin sitten "revitellä". Oikein iloista ja lämminhenkistä joulua sinulle!Ole onnellinen perheestäsi!

      • Anonyymi

        Voi ihana kiitos!!! ❤️ Samoin sinulle! Ja siis epäselvästi vähän sanoin mutta mummi ei tule tänä vuonna, eikä eno tai serkut.
        Ensi jouluna sitten taas <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ihana kiitos!!! ❤️ Samoin sinulle! Ja siis epäselvästi vähän sanoin mutta mummi ei tule tänä vuonna, eikä eno tai serkut.
        Ensi jouluna sitten taas <3

        Kiitos toivotuksista, tyttö 13v🙂 Minä olen helpottunut, kun teidän vieras- mutta silti tietysti tuttu joukkueenne on vähän pienentynyt; juuri tuon ilkeän koronan takia. Yksi ehdotus sinulle. Nousepa joulupäivän aamuna aikaisin, ennen muita, sytytä kynttilät ja istuskele vain sohvassa tai jossain ja nautiskele rauhasta ja kaikista ihanista joulujutuista, millä kotisi on jouluksi kaunistettu. Niin minäkin teen, vaikka olen jo vanha ja nukkuminen maistuu etenkin aamuisin, mutta jouluhan on vain kerran vuodessa 🎄


    • Anonyymi

      Nautin yksinäisyydestä kahden muun, vaimoni ja poikani seurasta.
      Vaimoni alzheimer on jo pitkällä. vaikka on vasta 54 vuotias - mutta rakennamme unelmamme Joulun - syömme ja koristelemme - käymme haudoilla - saunomme ja syömme ja katsomme tv:tä.. ja vaimoni nukahdettua....
      Nautin yksinäisyydestä ja elämän kaudeudesta.

    • Anonyymi

      Mäki oon 13 vuotias tyttö ja alko loma tänään ootan sikana jouluuuuu🎄🎄🎄

      • Anonyymi

        Kuten ketjunaloittajatytölle toivotan sinullekin iloista ja lämmintä joulua🤶🏻🎅🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten ketjunaloittajatytölle toivotan sinullekin iloista ja lämmintä joulua🤶🏻🎅🏻

        Kiitos samoin 🎄❤️


      • Anonyymi

        :D Että nauratti tuo Odottaa "SIKANA JOULUA" Mitäs eläintä joulupöydässä syödäänkään?
        Enpä usko, sikojen juurikaan joulua odottavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D Että nauratti tuo Odottaa "SIKANA JOULUA" Mitäs eläintä joulupöydässä syödäänkään?
        Enpä usko, sikojen juurikaan joulua odottavan.

        Kuka sano niin?


    • Anonyymi

      Mä dokaan UŔAL MOCCAA.

    • Anonyymi

      Edelleenki ural moccaa dokaukses

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe