Mikään lestadiolaisryhmä, ei mikään kirkko kirkkokunta tai herätysliike ei ole Jeesus Kristus

Anonyymi

Siksi on aivan samantekevää hihin ryhmään kuuluu. Jos henkilöllä on Jeesuksen veriuhrin kautta synnit uskottu anteeksi, ja siten hän on puettuna Kristuksen vahurskaudella, hän pelastuu.

Kristinuskossa AINUT uskon kohde on Jeesus Kristus. Hän on tie totuus ja elämä, muita teitä ei taivaaseen ole.

Siksi onkin hyvin törkeätä Kristuksen pilkkaamista, kerskua sillä yhdistyksellä mihin kuuluu, pelkkää itsepetosta. Ja nämä yhdistys-röyhkimykset hyvin usein vielä tuomitsevat muita, vastoin selvää Jumalan sanaa, joka kieltää kaikilta ihmisiltä kadotustuomion lausumisen.

Sitä vastoin henkilö joka julkisesti tunnustaa, ettei hän tarvitse Kristusta, on jo sillä todistuksellaan itsensä tuominnut kadotukseen.

22

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu aamen. Se on niin vaikeaa myöntää Sana oikeaksi. Vaikka kuinka monta Raamatun paikkaa hylätään sillä lausahduksella että " ei me ymmärryksellä autuaaksi tulla " . Ei tulla ei, mutta annetaan kuitenkin Sanan olla paikallaan ja uskotaan ne sanat niinkuin ne on kirjoitettu, eikä väännellä niitä oman mielen mukaan.

      • Anonyymi

        Miksi on vaikeaa myöntää... eikö s e ol e ihmisen suurinpia etuoikeuksia tässä ajassa!

        ja koko uudenliiton olemus kehottaa hankkimaan ymmärrystä eli sekin menee pieleen siellä jossain, miksi aina menee pieleen kun on lestalaisita kyse, kuka tietää!!


      • Anonyymi

        Niin. Kumpa sinäkin voisit myöntyä kuulemaan sitä oikeaa, elävää Jumalan Sanaa, jota tänäkin Jouluna taas on kuultavana.


      • Anonyymi

        Niinpä. Kumpa sinäkin voisit myöntyä kuulemaan sitä oikeaa, elävää Jumalan Sanaa, jota tänäkin Jouluna taas on kuultavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Kumpa sinäkin voisit myöntyä kuulemaan sitä oikeaa, elävää Jumalan Sanaa, jota tänäkin Jouluna taas on kuultavana.

        mistä sitä voi kuulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä sitä voi kuulla?

        Kysy niiltä läheisiltäsi, jotka kuuntelevat. He mielellään ottavat sinutkin kuuntelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy niiltä läheisiltäsi, jotka kuuntelevat. He mielellään ottavat sinutkin kuuntelemaan.

        suvussani ei ole ainuttakaan minkään sortin lestalaisia mikä lienee suuri kiitoksen aihe!


    • Anonyymi

      Raamattu ei tunne omien syntiensä anteeksiuskomista.

      mitähän siihen aloittaja (vaito) mahtaa sanoa?

      • Anonyymi

        Sinä et edes tunne omia syntejäsi. Eihän sellaiset ihmiset voi syntejään anteeksi uskoa, joilla ei ole synnin tuntoa. Raamattu on sinulle täysin pimeä kirja, ikävä kyllä. Ilman uskoa ei yksikään ole taivasta näkevä. Ilman uskoa jonpa Pyhä Henki Jumalan sanan kautta avaa, ei kukaan pelastu.

        Koko kristinusko perustuu omien syntien tunnistamiseen, tunnustamiseen ja anteeksi uskomiseen, Jeesuksen Kristuksen nimen ja veren voimasta.

        Joh. 3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita;
        mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

        1. Joh. 2:12 Minä kirjoitan teille, lapsukaiset, sillä synnit ovat teille anteeksi annetut hänen nimensä tähden.

        Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
        Joh. 6:55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.

        1. Joh. 5:10 Joka uskoo Jumalan Poikaan, hänellä on todistus itsessänsä; joka ei usko Jumalaa, tekee hänet valhettelijaksi, koska hän ei usko sitä todistusta, jonka Jumala on todistanut Pojastansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et edes tunne omia syntejäsi. Eihän sellaiset ihmiset voi syntejään anteeksi uskoa, joilla ei ole synnin tuntoa. Raamattu on sinulle täysin pimeä kirja, ikävä kyllä. Ilman uskoa ei yksikään ole taivasta näkevä. Ilman uskoa jonpa Pyhä Henki Jumalan sanan kautta avaa, ei kukaan pelastu.

        Koko kristinusko perustuu omien syntien tunnistamiseen, tunnustamiseen ja anteeksi uskomiseen, Jeesuksen Kristuksen nimen ja veren voimasta.

        Joh. 3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita;
        mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

        1. Joh. 2:12 Minä kirjoitan teille, lapsukaiset, sillä synnit ovat teille anteeksi annetut hänen nimensä tähden.

        Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
        Joh. 6:55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.

        1. Joh. 5:10 Joka uskoo Jumalan Poikaan, hänellä on todistus itsessänsä; joka ei usko Jumalaa, tekee hänet valhettelijaksi, koska hän ei usko sitä todistusta, jonka Jumala on todistanut Pojastansa.

        Sinähän vallan ihmemies olet kun näet sieltä netin kautta sydämeeni !!

        mutta et näe sitä että Jeesus on asunut siellä jo kymmeniä vuosia eikä aio muuttaa pois kun en päästä Häntä.

        se on sillä tavalla että vain lestalaisuudessa tapahtuu tällaista, ei ole koskaan ennen tapahtunut missään muualla mutta heti kun olin uskoon tullut ja kerroin siitä innoissani vanhalle lestapuhujalle, hän nauroi ja ilveili minulle !!

        päätelkää lopu itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän vallan ihmemies olet kun näet sieltä netin kautta sydämeeni !!

        mutta et näe sitä että Jeesus on asunut siellä jo kymmeniä vuosia eikä aio muuttaa pois kun en päästä Häntä.

        se on sillä tavalla että vain lestalaisuudessa tapahtuu tällaista, ei ole koskaan ennen tapahtunut missään muualla mutta heti kun olin uskoon tullut ja kerroin siitä innoissani vanhalle lestapuhujalle, hän nauroi ja ilveili minulle !!

        päätelkää lopu itse.

        Se mitä sydämessäsi asuu, näkyy jokaisesta sanasta mitä tänne olet vuosien saatossa Jeesukseen uskovia halveksivia panetusviestejäsi laatinut.

        Jeesuksen omat tuntevat sekä Jeesuksen että toinen toisensa. Henkilö jolla ei ole edes nimettyä seurakuntaa, jossa sana julistetaan oikein ja sakramentit Raamatun opetuksen mukaesti jaetaan, - ei tunnusta kristinuskoa, eikä myöskään usko Jeesukseen.

        Joh. 6:52 Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?"
        Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille:

        ***) -> "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.

        Tämä että olet julkisesti pilkannut Kristuksen uhria, joka on sinun syntiesi sovitukseksi urrattu, sulkee sinulta tie taivaaseen ja avaa tien helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et edes tunne omia syntejäsi. Eihän sellaiset ihmiset voi syntejään anteeksi uskoa, joilla ei ole synnin tuntoa. Raamattu on sinulle täysin pimeä kirja, ikävä kyllä. Ilman uskoa ei yksikään ole taivasta näkevä. Ilman uskoa jonpa Pyhä Henki Jumalan sanan kautta avaa, ei kukaan pelastu.

        Koko kristinusko perustuu omien syntien tunnistamiseen, tunnustamiseen ja anteeksi uskomiseen, Jeesuksen Kristuksen nimen ja veren voimasta.

        Joh. 3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita;
        mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

        1. Joh. 2:12 Minä kirjoitan teille, lapsukaiset, sillä synnit ovat teille anteeksi annetut hänen nimensä tähden.

        Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
        Joh. 6:55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.

        1. Joh. 5:10 Joka uskoo Jumalan Poikaan, hänellä on todistus itsessänsä; joka ei usko Jumalaa, tekee hänet valhettelijaksi, koska hän ei usko sitä todistusta, jonka Jumala on todistanut Pojastansa.

        Sinä et edes tunne omia syntejäsi. Eihän sellaiset ihmiset voi syntejään anteeksi uskoa, joilla ei ole synnin tuntoa.

        Jesus Kristus kuoli syntiemme tähden..
        Ihmiset toisilleen ei voi antaa syntejään koskaan anteeksi.
        Moni harhalahko tekee näin,että pääkaali pysyy järjissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä sydämessäsi asuu, näkyy jokaisesta sanasta mitä tänne olet vuosien saatossa Jeesukseen uskovia halveksivia panetusviestejäsi laatinut.

        Jeesuksen omat tuntevat sekä Jeesuksen että toinen toisensa. Henkilö jolla ei ole edes nimettyä seurakuntaa, jossa sana julistetaan oikein ja sakramentit Raamatun opetuksen mukaesti jaetaan, - ei tunnusta kristinuskoa, eikä myöskään usko Jeesukseen.

        Joh. 6:52 Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?"
        Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille:

        ***) -> "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.

        Tämä että olet julkisesti pilkannut Kristuksen uhria, joka on sinun syntiesi sovitukseksi urrattu, sulkee sinulta tie taivaaseen ja avaa tien helvettiin.

        Sinä Juutalaisten jälkeläinen halveksit Jumalan kansaa?
        Olet Lestaadiolainen tai jokin harhasuuntaus.
        Muista,ennen Jesusta Kristusta oli vain Jahve Jumalamme ja sitten tuli Kristus Herramme.
        Tai sulla on se Allahiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä sydämessäsi asuu, näkyy jokaisesta sanasta mitä tänne olet vuosien saatossa Jeesukseen uskovia halveksivia panetusviestejäsi laatinut.

        Jeesuksen omat tuntevat sekä Jeesuksen että toinen toisensa. Henkilö jolla ei ole edes nimettyä seurakuntaa, jossa sana julistetaan oikein ja sakramentit Raamatun opetuksen mukaesti jaetaan, - ei tunnusta kristinuskoa, eikä myöskään usko Jeesukseen.

        Joh. 6:52 Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?"
        Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille:

        ***) -> "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.

        Tämä että olet julkisesti pilkannut Kristuksen uhria, joka on sinun syntiesi sovitukseksi urrattu, sulkee sinulta tie taivaaseen ja avaa tien helvettiin.

        On sinulla otsaa kertakaikkiaan liikutella taivaan ovea vaikka et tiedä mistään mitään asiaan liittyvää !

        kyllä kiitos kohoaa ylöspäin ettei suvussani ole ainuttakaan lestaa ei mistään lokerosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et edes tunne omia syntejäsi. Eihän sellaiset ihmiset voi syntejään anteeksi uskoa, joilla ei ole synnin tuntoa. Raamattu on sinulle täysin pimeä kirja, ikävä kyllä. Ilman uskoa ei yksikään ole taivasta näkevä. Ilman uskoa jonpa Pyhä Henki Jumalan sanan kautta avaa, ei kukaan pelastu.

        Koko kristinusko perustuu omien syntien tunnistamiseen, tunnustamiseen ja anteeksi uskomiseen, Jeesuksen Kristuksen nimen ja veren voimasta.

        Joh. 3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita;
        mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

        1. Joh. 2:12 Minä kirjoitan teille, lapsukaiset, sillä synnit ovat teille anteeksi annetut hänen nimensä tähden.

        Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
        Joh. 6:55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.

        1. Joh. 5:10 Joka uskoo Jumalan Poikaan, hänellä on todistus itsessänsä; joka ei usko Jumalaa, tekee hänet valhettelijaksi, koska hän ei usko sitä todistusta, jonka Jumala on todistanut Pojastansa.

        Joh 32:4 pala lintuja pallata kukkia ja aamulla nänniesi pihat puhuvat omaa kieltään! Totisesti .lestadiolainen tuli,niin tuli mullakin.


    • Anonyymi

      Siksi on aivan samantekevää hihin ryhmään kuuluu. Jos henkilöllä on Jeesuksen veriuhrin kautta synnit uskottu anteeksi, ja siten hän on puettuna Kristuksen vahurskaudella, hän pelastuu.

      VÄÄRIN,pedofilia lahkoissa on. SE ON SYNTIÄ!
      Pelastuuko muka pahantekijä joka on koskenut lapseen väärin?
      Se on sairas ihminen,hänen matkansa ei jatku sinne minne kuvittelitte.
      Se ei ole mitään vanhurskautta pedofilia.
      Se on PEDON TEKOJA !

    • Anonyymi

      Totta töriset!

    • Anonyymi

      Niillä yhdityksillä voi olla pedofiliaa ja kaikki synnit on anteeksi anettu..MAALLISESTI.
      Joka uskoo hän uskoo Rakkauteen !
      Ei vanhojen ukkojen hörinöihin.
      Nämä lahkot ovat tehneet niin pitkän ajan saatossa väärin mnelle ihmiselle,he itsessään ovat perkeleitä ja kiusaajia.

      • Anonyymi

        Jällivaarassa kylläkin juurikin tänäänkin saarnattiin, että pitää ensin etsiä seurakunta. Luther on niin sanonut. Onkohan kuitenkaan tarkoittanut Esikois- tai Länsilestadaadiolasuutta Luther? Siinä on pulmaa kerrakseen.


    • Anonyymi

      On tämä niin mieletön palsta ettei tiedä mitä sanoisi tai olisiko sanomatta mitään.

      miten lukutaitoisena ihmiset voivat ajatua tuollaisiin mielettömiin johtopäätöksiin.

      ...lutteri on niin sanonut... voi kuulkaa lukekaa kaikki saksankieliset lutterin tarinat niin huomaatte että tämä munkkinnen on sanonout melkoisen monenlaista joka ei kestä minkään välikattoa korkeamman edessä.

      • Anonyymi

        Uskon puhdistaja ei ole lutteri, että älä syytä väärää puuta!


      • Anonyymi

        Minä en osaa saksaa. En ole suomeksikaan Lutherin kirjoituksia tai muiden muistelujaan hänen sanomisistaan.

        Voitko vähän selventää, mitä tarkoitat hänen sanoneen sellaista, joka ei kestä minkään välikattoa korkeemman edessä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe