Onko muita migreenistä kärsiviä jotka asuu kerrostalossa?

Anonyymi

Minulla on diagnosoitu migreettinen päänsärky nyt tänä vuonna, varsin tuore sairaus siis. Vielä en osaa sanoa mikä kohtauksia aiheuttaa mutta ne ovat joskus niin voimakkaita että joudun sairaalaan osastolle niitä hoidattamaan. Usein kuitenkin kotona pimeä ja hiljaisuus auttavat. Ongelma on kuitenkin, että asun kerrostalossa jossa naapuri kuuntelee tai soittaa hyvin äänekästä musiikkia. Yritin tästä sanoa heille, että se häiritsee minua ajoittain, vaikka tiedänkin että se kuulunee normaalin elämän ääniin. Eivät aio muuttaa käytöstään ja sain haukut päälleni. Kuitenkin tästä jopa 70 desibelin ylittävästä äänestä minulla oireet vain pahenevat. Kuuluu myös korvatulppien läpi. Enkä voi käyttää kuulokkeita tms. koska kipuillessa en siedä mitään puristavaa päässä.. Onko muita migreenistä kärsiviä jotka asuvat kerrostalossa tai samankaltaisia ongelmia?

2

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on koti rauhan häiritsemistä, eikö se riko taolyhtiön sääntöjäkin?

      Heille pitää laittaa kolme kirjallista varoitusta. Jos ei mene kolmas varoitus perille, niin saavat häädön. Ota yhteyttä isäänöitsijään ja kysy apua.

    • Anonyymi

      Asun kerrostalossa, mutta toivottavasti en loppuelämää. Ainakaan meluisassa sellaisessa. Naapurit soittaa musiikkia ja meluaa läpi viikon, mutta käytän kuulokkeita muutenkin niin se ei sinänsä paljoa häiritse. Nukkuessa käytän korvatulppia tai kuuntelen jotain rauhallista musiikkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe