Onko muita migreenistä kärsiviä jotka asuu kerrostalossa?

Anonyymi

Minulla on diagnosoitu migreettinen päänsärky nyt tänä vuonna, varsin tuore sairaus siis. Vielä en osaa sanoa mikä kohtauksia aiheuttaa mutta ne ovat joskus niin voimakkaita että joudun sairaalaan osastolle niitä hoidattamaan. Usein kuitenkin kotona pimeä ja hiljaisuus auttavat. Ongelma on kuitenkin, että asun kerrostalossa jossa naapuri kuuntelee tai soittaa hyvin äänekästä musiikkia. Yritin tästä sanoa heille, että se häiritsee minua ajoittain, vaikka tiedänkin että se kuulunee normaalin elämän ääniin. Eivät aio muuttaa käytöstään ja sain haukut päälleni. Kuitenkin tästä jopa 70 desibelin ylittävästä äänestä minulla oireet vain pahenevat. Kuuluu myös korvatulppien läpi. Enkä voi käyttää kuulokkeita tms. koska kipuillessa en siedä mitään puristavaa päässä.. Onko muita migreenistä kärsiviä jotka asuvat kerrostalossa tai samankaltaisia ongelmia?

2

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on koti rauhan häiritsemistä, eikö se riko taolyhtiön sääntöjäkin?

Heille pitää laittaa kolme kirjallista varoitusta. Jos ei mene kolmas varoitus perille, niin saavat häädön. Ota yhteyttä isäänöitsijään ja kysy apua.

• Anonyymi

Asun kerrostalossa, mutta toivottavasti en loppuelämää. Ainakaan meluisassa sellaisessa. Naapurit soittaa musiikkia ja meluaa läpi viikon, mutta käytän kuulokkeita muutenkin niin se ei sinänsä paljoa häiritse. Nukkuessa käytän korvatulppia tai kuuntelen jotain rauhallista musiikkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      198
      11773
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5549
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2857
    4. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      15
      2484
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2455
    6. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      34
      2023
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      47
      1949
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1911
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1727
    10. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      34
      1670
    Aihe