jos et rakasta mua. Et kai sinä vaan kiusaa mua? Naiselle joka sekoitti mun pään..
Älä kato mua
20
91
Vastaukset
itse hieman vaan testasin, että katsooko yhtään takasin päin. =) =)
- Anonyymi
Pidän sinusta mies ja katson :)
- Anonyymi
No kiva ☺️
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Ei ihmisten katsominen tarkoita rakkautta
- Anonyymi
Tarkoittaa, jos katsoo sillä tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa, jos katsoo sillä tavalla.
Et pääse toisten pään sisään
- Anonyymi
Ethän sä vaan mua kiusaa mies?!❤️
- Anonyymi
No en. Vähän vaan turhauttaa tämä tilanne missä ollaan kuin jumissa niin tulee sitte mieleen että jos se toinen ei pian tykkääkään... ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en. Vähän vaan turhauttaa tämä tilanne missä ollaan kuin jumissa niin tulee sitte mieleen että jos se toinen ei pian tykkääkään... ❤️
Ilman palstaa selkenee jos kysyt tai otat puheeksi vaikka tapaamisen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittaja? Miksi jumissa,voisiko sille tehdä jotain? Otat yhteyttä.
- Anonyymi
No en kiusaa.
- Anonyymi
Naisilla on taito. https://youtu.be/R98MHlsbUeU
Hyvvvää yötä - Anonyymi
Sinä olet äiti. Koeta ymmärtää mua.
- Anonyymi
Ehkäpä ymmärränkin.
- Anonyymi
Yritän jatkossa olla katsomatta. Olet mies vaan niin ihana, että se on vaikeaa.
- Anonyymi
Sinä nainen olet ihana. Molemminpuolista.
- Anonyymi
Mietin samaa eräästä miehestä.
Hymy oli kuin Hangon keksillä😊 , ihana sellainen. Jos sillä tavalla naiselle hymyilee niin täytyy kyllä jotain lämpöä siinä silloin olla. Olis tehnyt mieli halata. Ihan kuin pieni rakastavaisten hetki😊- Anonyymi
Onneksi koskaan en murjota paitsi nyt ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi koskaan en murjota paitsi nyt ;)
Täytyy vaan luottaa. Eiks niin
Muu ei oo varmaa kuin epävarma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624