jos et rakasta mua. Et kai sinä vaan kiusaa mua? Naiselle joka sekoitti mun pään..
Älä kato mua
20
<50
Vastaukset
itse hieman vaan testasin, että katsooko yhtään takasin päin. =) =)
- Anonyymi
Pidän sinusta mies ja katson :)
- Anonyymi
No kiva ☺️
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Ei ihmisten katsominen tarkoita rakkautta
- Anonyymi
Tarkoittaa, jos katsoo sillä tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa, jos katsoo sillä tavalla.
Et pääse toisten pään sisään
- Anonyymi
Ethän sä vaan mua kiusaa mies?!❤️
- Anonyymi
No en. Vähän vaan turhauttaa tämä tilanne missä ollaan kuin jumissa niin tulee sitte mieleen että jos se toinen ei pian tykkääkään... ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en. Vähän vaan turhauttaa tämä tilanne missä ollaan kuin jumissa niin tulee sitte mieleen että jos se toinen ei pian tykkääkään... ❤️
Ilman palstaa selkenee jos kysyt tai otat puheeksi vaikka tapaamisen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittaja? Miksi jumissa,voisiko sille tehdä jotain? Otat yhteyttä.
- Anonyymi
No en kiusaa.
- Anonyymi
Naisilla on taito. https://youtu.be/R98MHlsbUeU
Hyvvvää yötä - Anonyymi
Sinä olet äiti. Koeta ymmärtää mua.
- Anonyymi
Ehkäpä ymmärränkin.
- Anonyymi
Yritän jatkossa olla katsomatta. Olet mies vaan niin ihana, että se on vaikeaa.
- Anonyymi
Sinä nainen olet ihana. Molemminpuolista.
- Anonyymi
Mietin samaa eräästä miehestä.
Hymy oli kuin Hangon keksillä😊 , ihana sellainen. Jos sillä tavalla naiselle hymyilee niin täytyy kyllä jotain lämpöä siinä silloin olla. Olis tehnyt mieli halata. Ihan kuin pieni rakastavaisten hetki😊- Anonyymi
Onneksi koskaan en murjota paitsi nyt ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi koskaan en murjota paitsi nyt ;)
Täytyy vaan luottaa. Eiks niin
Muu ei oo varmaa kuin epävarma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262193Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681759Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631057