Windowsin voi tuhota windowsilla

Anonyymi

Boottaa windows diagnostiikkatilaan ja valitse vaihtoehto joka palauttaa windowsin alkuasetuksiin ja poistaa kaikki tiedostot ja käyttäjän asentamat sovellukset.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Windows on silti edelleen asennettuna, sillä windows ei poista itseään, vaan vain asennuksen jälkeen tallennetun datan.

      • Anonyymi

        Aikaisimpa heräsit, ja vielä lauantaina. Aamulypsyllekö?

        Eikä kyse ollut poistamisesta vaan tuhoamisesta, mitkä ovat 2 eri asiaa.

        JA kuse nimen omaan oli 'asennuksen jälkeinen data', kuten itsekin totesit.


    • Anonyymi

      Nykyinen Linux käyttäjä, onkin entinen Windows Warettaja, jota kaivelee se että kaikki hyvät ohjelmat meni hankintahintaan.

      • Anonyymi

        Windows trollia pännii kun ei enää uskalla warettaa ja Windows ohjelmat maksaa paitsi Opensourcesta omitut.


      • Anonyymi

        Kyllä, minä olen entinen windows-warettaja. Sitten opettelin Linuxia, ja nyt minulla on kaikki Linuxia, myös seedboxit ja VPN -reititin joka hehkuu punaisena kaikesta waretuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, minä olen entinen windows-warettaja. Sitten opettelin Linuxia, ja nyt minulla on kaikki Linuxia, myös seedboxit ja VPN -reititin joka hehkuu punaisena kaikesta waretuksesta.

        Mitä Windows-warettajan mukamas tarvii warettaa Linuxilla?
        Valehtelua ei tiettävästi voi varettaa, se on näköjään sisäänrakennettuna trolleihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Windows-warettajan mukamas tarvii warettaa Linuxilla?
        Valehtelua ei tiettävästi voi varettaa, se on näköjään sisäänrakennettuna trolleihin.

        Just laitoin 825G pelejä lisää waretukseen mun Linux-seedboxiin että pääsen sitten joulun pyhinä pelaamaan niitä windowsilla, jonka olen alistanut orjaksi Linuxin alle virtuaalikoneeksi....

        Just tuli CP2077 valmiiksi, eikä oikein vakuuttanut... Empä taida ostaa...


      • Anonyymi

        Vaikka näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka näin.

        Stop tykkänään, annapas kun puhun omasta puolestani, tässä on nähtävissä efekti jonka mukaan, valehtelija uskoo kaikkien muidenkin valehtelevan tai että Warettaja kuvittelee muidenkin Warettavan, siksi heidän maailmassaan on vain nykyisiä tai entisiä Warettajia.

        Eihän asia ole näin, vaikka teidän on hyvin vaikea uskoa sitä. Mutta on "Onnistujia" ja sitten näitä "Epäonnistuneita" joiden tietotaito ei riittänyt Windowsin ylläpitoon, ja siksi siirtyivät Ubuntun käyttäjiksi.

        Katkeruuttaan nämä Ubuttajat purkaa Windowsia haukkumalla, tämä heille suotakoon, koska alemmas ei voi enää vajota kun Linuxiin on pakon edessä joutunut siirtymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stop tykkänään, annapas kun puhun omasta puolestani, tässä on nähtävissä efekti jonka mukaan, valehtelija uskoo kaikkien muidenkin valehtelevan tai että Warettaja kuvittelee muidenkin Warettavan, siksi heidän maailmassaan on vain nykyisiä tai entisiä Warettajia.

        Eihän asia ole näin, vaikka teidän on hyvin vaikea uskoa sitä. Mutta on "Onnistujia" ja sitten näitä "Epäonnistuneita" joiden tietotaito ei riittänyt Windowsin ylläpitoon, ja siksi siirtyivät Ubuntun käyttäjiksi.

        Katkeruuttaan nämä Ubuttajat purkaa Windowsia haukkumalla, tämä heille suotakoon, koska alemmas ei voi enää vajota kun Linuxiin on pakon edessä joutunut siirtymään.

        Deluusioita on monenlaisia, mutta lääkitys pääsääntöisesti auttaa. Mitäs jos hakeutuist hoitoon....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Deluusioita on monenlaisia, mutta lääkitys pääsääntöisesti auttaa. Mitäs jos hakeutuist hoitoon....?

        Koska asia on sinulle tutumpi, kerro mikä tämä "Deluusio" on.


      • Anonyymi

        Millä tavalla te olette sellaisen saanut, tarttuvako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla te olette sellaisen saanut, tarttuvako?

        Voin itse avoimesti tunnustaa käyneeni psykiatrilla useita kertoja, ja on todettu että ei ole masennusta tai skitsofreniaa, kuten mitään muutakaan, ja terveen paperi tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska asia on sinulle tutumpi, kerro mikä tämä "Deluusio" on.

        Näköjään en voi kertoa lääketieteellistä totuutta täällä kun se poistetaan sääntöjen vastaisena...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stop tykkänään, annapas kun puhun omasta puolestani, tässä on nähtävissä efekti jonka mukaan, valehtelija uskoo kaikkien muidenkin valehtelevan tai että Warettaja kuvittelee muidenkin Warettavan, siksi heidän maailmassaan on vain nykyisiä tai entisiä Warettajia.

        Eihän asia ole näin, vaikka teidän on hyvin vaikea uskoa sitä. Mutta on "Onnistujia" ja sitten näitä "Epäonnistuneita" joiden tietotaito ei riittänyt Windowsin ylläpitoon, ja siksi siirtyivät Ubuntun käyttäjiksi.

        Katkeruuttaan nämä Ubuttajat purkaa Windowsia haukkumalla, tämä heille suotakoon, koska alemmas ei voi enää vajota kun Linuxiin on pakon edessä joutunut siirtymään.

        "Katkeruuttaan nämä Ubuttajat purkaa Windowsia haukkumalla, tämä heille suotakoon, koska alemmas ei voi enää vajota kun Linuxiin on pakon edessä joutunut siirtymään."

        Ja höpöhöpö, katkeruus on sisäänrakennettuna teihin windowsnisteihin! Linuxiin siirtyminen EI ole mitään alasvajoamista, vaan pikemminkin siinä noustaan syvästä suosta takaisin elämään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows trollia pännii kun ei enää uskalla warettaa ja Windows ohjelmat maksaa paitsi Opensourcesta omitut.

        Windows vuotaa kuin seula!


      • Anonyymi

        Halveksut nyt kaikkien mummojen nopeutta ja alentavasti.
        Jospa päivittäisit lausevarastoasi:
        Windoosa rämpii kuin täi tervassa.
        Olo parempi nyt?


      • Anonyymi

        windowsin päivitys päätyy totaaliseen jumitukseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka näin.

        Jotta tämmöisiä uutisia sitä pukkaa TiVistä, Windows haitakkeiden määrä rajussa kasvussa!


    • Anonyymi

      Windowsin ja elämäsi voit tuhota, vain maksamalla windowsista.

    • Anonyymi

      Aivan kamalaa!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1227
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1024
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      762
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe