Koronajoulu

Anonyymi

Nyt järki käteen ihmiset! Loimaalla tulee taatusti olemaan koronalinkoja joulun aikaan. Miksi suosituksia ei voida noudattaa? Sukulaisia ja tuttavia kutsutaan kylään sankoin joukoin. Jos joku on niin tyhmä että kutsuu niin ei kai sillon tarvitse olla niin tyhmä että kohteliaisuudesta menee toisen kotiin?

23

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se korona tartu samassa tilassa olemisella, joten kyllä voi tavata sukulaisia ja ystäviä kunhan huolehditaan hyvästä käsihygieniasta ja pyritään hillitsemään omia maneereita ettei tule hiplailtua suotta ihoa, silmiä, nenää, suuta sekä ei aivasteta ja yskitä päin toisia. Monen kohdalla varmaan helpommin sanottu kuin tehty, mutta kyllä tätäkin käyttäytymistä pystyy muuttamaan. Näin pitäisi toimia muutenkin, oli sitten koronaa tai ei. Ei siinä maskikaan paljon auta, jos kaikki muut toimet on ihan pielessä.

      lajijasuris

      • Anonyymi

        Väärin. Tarttuu hengitysilman mukana. Harvalla on kotona tilaa niin, että jos kylässä on 10 extrahenkilöä oman perheen lisäksi, pystytään 1-2m turvavälejä pitämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Tarttuu hengitysilman mukana. Harvalla on kotona tilaa niin, että jos kylässä on 10 extrahenkilöä oman perheen lisäksi, pystytään 1-2m turvavälejä pitämään.

        Voi ehkä jollain superherkällä tarttua joo. Muutenhan tartuntoja pitäisi olla nykyistä paljon paljon enemmän eikä tavisten maskit muuten auta sitten mitään, koska ne ei ole hengityssuojaimia, vaan suojaa lähinnä puhuessa syntyviltä pisaroilta.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Täyttä humpuukia koko pandemiahöpsötys! Ihmiset ovat näköjään täysin erkaantuneet luonnosta. Meidän kuuluu elää ja kuolla, ei elämästä selviä hengissä. Luonto pitää huolen että heikot karsiutuu ja se täytyy tapahtua että jälkipolvikin saa mahdollisuuden. Sori siitä

    • Anonyymi

      Näistä kommenteista näkee hyvin miksi korona jatkaa vaan leviämistään. Kun ei välitetä.

    • Anonyymi

      Minä alan olla jo luovuttamassa. Ei tällaisessa maailmassa ole mitään miksi taistella.
      Olen keväästä lähtien elänyt suositusten mukaan. Kesälläkin, vaikka silloin moni unohti koko koronan.
      Aina vaan on näitä muista piittaamattomia ihmisiä. On tyhmyys vai itsekkyys syy?
      Käsittämätöntä vastuuttomuutta.

    • Anonyymi

      Espanjassa on ollut maskiPAKKO kesästä saakka, luulisi taudin siis hävinneen sieltä. Mutta kuinkas asia nyt onkaan... Herätkää ihmiset vai sanoisinko lampaat.

    • Anonyymi

      Samat ihmiset jotka ei vaan välitä ja jotka ei ”usko” koronaan jättää varmaan rokotteen ottamatta ja riskeeraa kaikkien muiden terveyden.

      • Anonyymi

        Olen sitä mieltä, että heidän ei pidä myöskään hoidattaa itseään julkisella puolella., jos korona iskee. Sairastakoon koronan hamaan tappiin asti kotona.
        Tai sitten yksityispuolelle hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että heidän ei pidä myöskään hoidattaa itseään julkisella puolella., jos korona iskee. Sairastakoon koronan hamaan tappiin asti kotona.
        Tai sitten yksityispuolelle hoitoon.

        Samaa mieltä! Jos ei ole valmis ottamaan vastuuta yhteiskunnan hyväksi niin turha ruikuttaa mitään itselleen vastineeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että heidän ei pidä myöskään hoidattaa itseään julkisella puolella., jos korona iskee. Sairastakoon koronan hamaan tappiin asti kotona.
        Tai sitten yksityispuolelle hoitoon.

        Justiinsa. Ja tämä koskee varmasti sitten myös ylipainoisia ja tupakoitsijoita . Koska oma valinta.


    • Anonyymi

      Mitenkäs se korona näihin kaiken kieltäjiin edes iskisi kun ei sitä ole ?

      • Anonyymi

        Lääkäri sanoi uutisissa et jos on paljon allergioita astmaa uym kannattaa jättää rokotus väliin, koska voi olla että saa siitä sit allergisen reaktion.
        Tiedä sit mikä on paras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri sanoi uutisissa et jos on paljon allergioita astmaa uym kannattaa jättää rokotus väliin, koska voi olla että saa siitä sit allergisen reaktion.
        Tiedä sit mikä on paras

        Ehkä, ainakin jos on herkkyyttä anafylaksialle, mutta jotkut pistoskohdan punoitukset ja kipuilut nyt on pieni haitta. Toisaalta kaikissa rokotuspaikoissa on valmius hoitaa vaikeitakin reaktioita, tottakai. Tämähän on ihan rutiinia terveydenhuollossa.

        lajijasuris


      • Anonyymi

        Siis mitä ei ole koronaa vai. Kyllä sitä ihan varmaan on ja loimaalla paljonkin näin pieneksi paikkakunnaks


    • Anonyymi

      Saapa nähdä miten koronaluvut kohta pomppaa...

    • Anonyymi

      Pomppaa varmasti vuoden alussa. Reissussa olleet sairastuu, ulkomaalainen työvoima palaa Suomeen töihin. Nyt on sitten vaarana loppua testit.
      Rokotus toivottavasti menee jouhevasti.
      On kyllä outoa ettei ole järjen käyttöä vaan heitetään roskiin rokotepullo jossa on vielä rokotetta annos. Läpinäkyvässä pullossa.
      Pitääkö nykyään todellakin kaikki ohjeistaa , eikä järkeä voi käyttää.
      Sama kuin koko koronan aikana. Oli havaittavissa ettei osata yhtään ajatella järjellä.
      Maski souvit ym. Sitten syytetään hallitusta omasta tyhmyydestä.

    • Anonyymi

      Nyt on sitten uudet vuodetkin juhlittu isoilla porukoilla. Kyllä ne tartunnat kohta pomppaa.

      • Anonyymi

        Johan Loimaalla taitaa olla 68 todettua tartuntaa. Iso luku pienelle kaupungille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan Loimaalla taitaa olla 68 todettua tartuntaa. Iso luku pienelle kaupungille.

        Joo just kans katoin et 68 on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo just kans katoin et 68 on.

        Tässä ei edes vielä näy joulun ja uudenvuoden tartunnat. Oma lukunsa on ne, jotka ei mene testiin koska ”tavallista flunssaa” tämä vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei edes vielä näy joulun ja uudenvuoden tartunnat. Oma lukunsa on ne, jotka ei mene testiin koska ”tavallista flunssaa” tämä vaan on.

        Niinpä ei ole kaikki tartunnat vielä julki nyt 69


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo just kans katoin et 68 on.

        Loimaalla on pakolaisia, sekä oikeita työssäkäyviä maahanmuuttajia paljon. Siksi luvut on korkeat.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2396
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      845
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      743
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      529
    Aihe