Koronajoulu

Anonyymi

Nyt järki käteen ihmiset! Loimaalla tulee taatusti olemaan koronalinkoja joulun aikaan. Miksi suosituksia ei voida noudattaa? Sukulaisia ja tuttavia kutsutaan kylään sankoin joukoin. Jos joku on niin tyhmä että kutsuu niin ei kai sillon tarvitse olla niin tyhmä että kohteliaisuudesta menee toisen kotiin?

23

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se korona tartu samassa tilassa olemisella, joten kyllä voi tavata sukulaisia ja ystäviä kunhan huolehditaan hyvästä käsihygieniasta ja pyritään hillitsemään omia maneereita ettei tule hiplailtua suotta ihoa, silmiä, nenää, suuta sekä ei aivasteta ja yskitä päin toisia. Monen kohdalla varmaan helpommin sanottu kuin tehty, mutta kyllä tätäkin käyttäytymistä pystyy muuttamaan. Näin pitäisi toimia muutenkin, oli sitten koronaa tai ei. Ei siinä maskikaan paljon auta, jos kaikki muut toimet on ihan pielessä.

      lajijasuris

      • Anonyymi

        Väärin. Tarttuu hengitysilman mukana. Harvalla on kotona tilaa niin, että jos kylässä on 10 extrahenkilöä oman perheen lisäksi, pystytään 1-2m turvavälejä pitämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Tarttuu hengitysilman mukana. Harvalla on kotona tilaa niin, että jos kylässä on 10 extrahenkilöä oman perheen lisäksi, pystytään 1-2m turvavälejä pitämään.

        Voi ehkä jollain superherkällä tarttua joo. Muutenhan tartuntoja pitäisi olla nykyistä paljon paljon enemmän eikä tavisten maskit muuten auta sitten mitään, koska ne ei ole hengityssuojaimia, vaan suojaa lähinnä puhuessa syntyviltä pisaroilta.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Täyttä humpuukia koko pandemiahöpsötys! Ihmiset ovat näköjään täysin erkaantuneet luonnosta. Meidän kuuluu elää ja kuolla, ei elämästä selviä hengissä. Luonto pitää huolen että heikot karsiutuu ja se täytyy tapahtua että jälkipolvikin saa mahdollisuuden. Sori siitä

    • Anonyymi

      Näistä kommenteista näkee hyvin miksi korona jatkaa vaan leviämistään. Kun ei välitetä.

    • Anonyymi

      Minä alan olla jo luovuttamassa. Ei tällaisessa maailmassa ole mitään miksi taistella.
      Olen keväästä lähtien elänyt suositusten mukaan. Kesälläkin, vaikka silloin moni unohti koko koronan.
      Aina vaan on näitä muista piittaamattomia ihmisiä. On tyhmyys vai itsekkyys syy?
      Käsittämätöntä vastuuttomuutta.

    • Anonyymi

      Espanjassa on ollut maskiPAKKO kesästä saakka, luulisi taudin siis hävinneen sieltä. Mutta kuinkas asia nyt onkaan... Herätkää ihmiset vai sanoisinko lampaat.

    • Anonyymi

      Samat ihmiset jotka ei vaan välitä ja jotka ei ”usko” koronaan jättää varmaan rokotteen ottamatta ja riskeeraa kaikkien muiden terveyden.

      • Anonyymi

        Olen sitä mieltä, että heidän ei pidä myöskään hoidattaa itseään julkisella puolella., jos korona iskee. Sairastakoon koronan hamaan tappiin asti kotona.
        Tai sitten yksityispuolelle hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että heidän ei pidä myöskään hoidattaa itseään julkisella puolella., jos korona iskee. Sairastakoon koronan hamaan tappiin asti kotona.
        Tai sitten yksityispuolelle hoitoon.

        Samaa mieltä! Jos ei ole valmis ottamaan vastuuta yhteiskunnan hyväksi niin turha ruikuttaa mitään itselleen vastineeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että heidän ei pidä myöskään hoidattaa itseään julkisella puolella., jos korona iskee. Sairastakoon koronan hamaan tappiin asti kotona.
        Tai sitten yksityispuolelle hoitoon.

        Justiinsa. Ja tämä koskee varmasti sitten myös ylipainoisia ja tupakoitsijoita . Koska oma valinta.


    • Anonyymi

      Mitenkäs se korona näihin kaiken kieltäjiin edes iskisi kun ei sitä ole ?

      • Anonyymi

        Lääkäri sanoi uutisissa et jos on paljon allergioita astmaa uym kannattaa jättää rokotus väliin, koska voi olla että saa siitä sit allergisen reaktion.
        Tiedä sit mikä on paras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri sanoi uutisissa et jos on paljon allergioita astmaa uym kannattaa jättää rokotus väliin, koska voi olla että saa siitä sit allergisen reaktion.
        Tiedä sit mikä on paras

        Ehkä, ainakin jos on herkkyyttä anafylaksialle, mutta jotkut pistoskohdan punoitukset ja kipuilut nyt on pieni haitta. Toisaalta kaikissa rokotuspaikoissa on valmius hoitaa vaikeitakin reaktioita, tottakai. Tämähän on ihan rutiinia terveydenhuollossa.

        lajijasuris


      • Anonyymi

        Siis mitä ei ole koronaa vai. Kyllä sitä ihan varmaan on ja loimaalla paljonkin näin pieneksi paikkakunnaks


    • Anonyymi

      Saapa nähdä miten koronaluvut kohta pomppaa...

    • Anonyymi

      Pomppaa varmasti vuoden alussa. Reissussa olleet sairastuu, ulkomaalainen työvoima palaa Suomeen töihin. Nyt on sitten vaarana loppua testit.
      Rokotus toivottavasti menee jouhevasti.
      On kyllä outoa ettei ole järjen käyttöä vaan heitetään roskiin rokotepullo jossa on vielä rokotetta annos. Läpinäkyvässä pullossa.
      Pitääkö nykyään todellakin kaikki ohjeistaa , eikä järkeä voi käyttää.
      Sama kuin koko koronan aikana. Oli havaittavissa ettei osata yhtään ajatella järjellä.
      Maski souvit ym. Sitten syytetään hallitusta omasta tyhmyydestä.

    • Anonyymi

      Nyt on sitten uudet vuodetkin juhlittu isoilla porukoilla. Kyllä ne tartunnat kohta pomppaa.

      • Anonyymi

        Johan Loimaalla taitaa olla 68 todettua tartuntaa. Iso luku pienelle kaupungille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan Loimaalla taitaa olla 68 todettua tartuntaa. Iso luku pienelle kaupungille.

        Joo just kans katoin et 68 on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo just kans katoin et 68 on.

        Tässä ei edes vielä näy joulun ja uudenvuoden tartunnat. Oma lukunsa on ne, jotka ei mene testiin koska ”tavallista flunssaa” tämä vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei edes vielä näy joulun ja uudenvuoden tartunnat. Oma lukunsa on ne, jotka ei mene testiin koska ”tavallista flunssaa” tämä vaan on.

        Niinpä ei ole kaikki tartunnat vielä julki nyt 69


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo just kans katoin et 68 on.

        Loimaalla on pakolaisia, sekä oikeita työssäkäyviä maahanmuuttajia paljon. Siksi luvut on korkeat.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe