Eikö Lulu aio ottaa rokotusta?

Anonyymi

kun ei nimeä näkynyt HäSan listassa. Siinä oli nimilista niistä kansanedustajista, jotka varmasti ottavat koronarokotteen, mm. Mirka Soinikoski (vihr.) oli listalla. Pysytelkää persut ym. tulevaisuudessa kaukana Lulusta.

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, huomasin saman. Persuissa on muutenkin paljon rokotevastaisuutta.

    • Anonyymi

      Miks ihmeessä pitäis ottaa rokotetta joka on kehitetty vuodessa.. Menkää vaan te koekaniineiksi.. Koronaan on kuollut 90% ne joilla on joku pitkäikänen sairaus ja ovat yli 70vuotiaita..lopettakaa toi korona hyssytys.. Meillä ei ole hätää

      • Anonyymi

        Just näin,olen maaliskuusta elänyt täysin normaalisti,turvavälit huomioon ottaen,ilman maskeja,käyn kaupoissa,kuntosalilla eikä kellään heidänkään tutuilla ollut koronaa.ON TÄMÄ KAUHEA PANDEMIA?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin,olen maaliskuusta elänyt täysin normaalisti,turvavälit huomioon ottaen,ilman maskeja,käyn kaupoissa,kuntosalilla eikä kellään heidänkään tutuilla ollut koronaa.ON TÄMÄ KAUHEA PANDEMIA?????

        Niin, melkein kaikki pikku nuhat tappaa yli 1,5 ihmistä ja persujakin siihen päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, melkein kaikki pikku nuhat tappaa yli 1,5 ihmistä ja persujakin siihen päälle.

        Tarkennetaan pikkuisen, 1,5 miljoonaa piti kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin,olen maaliskuusta elänyt täysin normaalisti,turvavälit huomioon ottaen,ilman maskeja,käyn kaupoissa,kuntosalilla eikä kellään heidänkään tutuilla ollut koronaa.ON TÄMÄ KAUHEA PANDEMIA?????

        Heti otan rokotteen kun saan. 4 v sitten sairastin influenssan. Perusterve. Viikkoon ei jalat kantanut ja kauan toipua. Rokotteita kehitelty jo kauan. Ei tätä koronapiikkiäkään nollasta. Oireet piikistä lieviä verrattuna mitä tauti pahimmillaan. 18v muuten hyväkuntonen tyttöni sai positiivisen korona testistä 3 kk sitten. Ei viel kunnossa. Oireet palailee vähän väliä. Te jotka kieltäydytte rokotteesta. Kieltäytykää tehohoidostakin vaikka tarvisitte.


    • Anonyymi

      Ihmettelin samaa. Onko Lulu ihan vastuuton? Tuollaisen ei pitäisi olla kansaa edustamassa!!!

      • Anonyymi

        Persut vastustaa rokotetta ja jos ottaa rokotteen menettää ääniä. Tyhmä ei pidä olla.


    • Anonyymi

      En ota minäkään vaikka en ole persu. Amerikassa annettiin vain 3000 yhdessä kaupungissa niin neljä sai jo siitä määrästä allergisia reaktioita.

      • Anonyymi

        Vastuutonta toimintaa kansanedustajalta


      • Anonyymi

        No en minkään ota sitä rokotetta enkä suosittele kenenkään muutakaan ottamaan.. Maltamedia nyt vaan joka päivä ottaa ton koronan esille.. Jotta luotsaa myös sitä pelkoa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en minkään ota sitä rokotetta enkä suosittele kenenkään muutakaan ottamaan.. Maltamedia nyt vaan joka päivä ottaa ton koronan esille.. Jotta luotsaa myös sitä pelkoa..

        Minä otan piikin heti kun saan mutta kavereille sanon että en tietenkään ota, koska mua ei pikkunuhat pelota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä otan piikin heti kun saan mutta kavereille sanon että en tietenkään ota, koska mua ei pikkunuhat pelota.

        Juuri tuosta on persujen kohdalla kyse, kaikesta pitää olla eri mieltä asiasta riippumatta. Jos niille sanoo, ettei kannata syödä kottikärryllistä paskaa, niin ne juoksee kilpaa syömään kaksi kärryllistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuosta on persujen kohdalla kyse, kaikesta pitää olla eri mieltä asiasta riippumatta. Jos niille sanoo, ettei kannata syödä kottikärryllistä paskaa, niin ne juoksee kilpaa syömään kaksi kärryllistä.

        Paska on yllättävän hyvää. Kyllä sitä nimenomaan just kannattaa syödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska on yllättävän hyvää. Kyllä sitä nimenomaan just kannattaa syödä.

        Pikku nokare paskaa on itseasiassa terveellistä vastustuskyvyn kannalta. Oon yrittänyt syödä mutta ei mene. Kunnes löysin keinon. Pitää pureskella chiliä ja sitten teelusikallinen paskaa napaan äkkiä. Maitoa päälle. Näin ette saa koronaa. Kuulostaa vitsiltä muttei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku nokare paskaa on itseasiassa terveellistä vastustuskyvyn kannalta. Oon yrittänyt syödä mutta ei mene. Kunnes löysin keinon. Pitää pureskella chiliä ja sitten teelusikallinen paskaa napaan äkkiä. Maitoa päälle. Näin ette saa koronaa. Kuulostaa vitsiltä muttei ole.

        Kyllä. Oon syönyt runsaasti paskaa, enkä ole saanut koronaa. Laitan sitä myös kinkun päälle.


      • Anonyymi

        Mieluummin allerginen reaktio kuin korona!


    • Anonyymi

      Eiköhän jokainen saa omalla kohdallaan vapaasti päättää, ottaako rokotteen vai ei.

      Nyt ei olla (vielä) sosialistisessa unelmakomentoyhteiskunnassa kuitenkaan.

      Joku ottaa rokotteen, toiset eivät. Ja sehän ei kuulu paskaakaan muille.
      Jos jostain, omasta kehostaan ja sen käytöstä saa jokainen päättää itse!

      • Anonyymi

        Onnea matkaan. Toivotaan, ettei teräsmiehen viitta ruostu.


      • Anonyymi

        Näinhän sitä tyhmä toimii. Kieltäydy samalla tehohoidostakin vaikka tarvisitte jos tauti iskee. Onnea vaan.


    • Anonyymi

      Mielestäni tässä toimii loistavasti luonnonvalinta, ilahduin kun näin, että persut eivät ota rokotteita. Evoluutio kitkee tyhmät yksilöt:D

      • Anonyymi

        Jos korona kuolleisuus 90% on yli 70 vuotiaita jolla on joku pitkä aika sairaus takana niiin Miks helvetti työ vouhutatte jostain epidemiasta.. Ihan normaali kuolleisuus luku.. Siinähän otetta vaan rokotetta jos haluatte..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos korona kuolleisuus 90% on yli 70 vuotiaita jolla on joku pitkä aika sairaus takana niiin Miks helvetti työ vouhutatte jostain epidemiasta.. Ihan normaali kuolleisuus luku.. Siinähän otetta vaan rokotetta jos haluatte..

        Mites muuta vk sairasloma kun sairastut... Ai niin.. Työnantajahan siinä pulassa.. Eikä sua säälittä yhtään jos oma sukulaisesi kuolee koronaa.. Näillä siis mennään.. Jarruttakaa yhteiskuntaa.. Mikä ongelma. Eihän teidän rokotevastasten pitäs piikkiä pelätä kun ette tautiakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites muuta vk sairasloma kun sairastut... Ai niin.. Työnantajahan siinä pulassa.. Eikä sua säälittä yhtään jos oma sukulaisesi kuolee koronaa.. Näillä siis mennään.. Jarruttakaa yhteiskuntaa.. Mikä ongelma. Eihän teidän rokotevastasten pitäs piikkiä pelätä kun ette tautiakaa.

        Ed viesti piti alkaa mites muutaman vk sairasloma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites muuta vk sairasloma kun sairastut... Ai niin.. Työnantajahan siinä pulassa.. Eikä sua säälittä yhtään jos oma sukulaisesi kuolee koronaa.. Näillä siis mennään.. Jarruttakaa yhteiskuntaa.. Mikä ongelma. Eihän teidän rokotevastasten pitäs piikkiä pelätä kun ette tautiakaa.

        Säälittä...mitä.. No ei säälittä koska siitä parantuu ajan kanssa niinkuin normaalista influenssasta tai vastaavasta... Helvetin vouhuttajat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittä...mitä.. No ei säälittä koska siitä parantuu ajan kanssa niinkuin normaalista influenssasta tai vastaavasta... Helvetin vouhuttajat

        Yritä nyt tulkita pikku lyöntivirhe et äläkä niihin tartu. Yksi puoli tautiin sairastumisessa onkin tuo että paranee ajan kanssa. Se kun käy yrittäjälle kalliiksi. No pidetään vaan baarit suljettuina ja kuormitetaan terveydenhuoltoa mm. Testeillä. Leikkaukset siirtyy sairaaloissa... Tai ei... Meitä järjellä ajattelevia ehkä tarpeeksi. Taidat olla työelämän ulkopuolella kuten moni rokotusvastaisista. Ei väliä vaik yhteiskunnan rattaat kirskuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä nyt tulkita pikku lyöntivirhe et äläkä niihin tartu. Yksi puoli tautiin sairastumisessa onkin tuo että paranee ajan kanssa. Se kun käy yrittäjälle kalliiksi. No pidetään vaan baarit suljettuina ja kuormitetaan terveydenhuoltoa mm. Testeillä. Leikkaukset siirtyy sairaaloissa... Tai ei... Meitä järjellä ajattelevia ehkä tarpeeksi. Taidat olla työelämän ulkopuolella kuten moni rokotusvastaisista. Ei väliä vaik yhteiskunnan rattaat kirskuu.

        Ihan normaalisti käyn töissä toisin kun sinä.. Mielestäni baarit voisivat olla normaalisti auki ja nii päin pois. Elättäs ihan normaalia elämää.. Mutta vaikeeta se on kun medias koko ajan puhuu korona tappaa niin ja niin monta... Hahhs just


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalisti käyn töissä toisin kun sinä.. Mielestäni baarit voisivat olla normaalisti auki ja nii päin pois. Elättäs ihan normaalia elämää.. Mutta vaikeeta se on kun medias koko ajan puhuu korona tappaa niin ja niin monta... Hahhs just

        Ruotsalaisethan tuota jo kokeili.


    • Anonyymi

      Lulu vois kyllä selittää kantaansa, miksei ota rokotusta. Ei tule ääniä noin törkeästä toiminnasta. Herätkää persujen äänestäjät ja vaatikaa edustajaltanne selvitystä.

      • Anonyymi

        Ekana se on jonossa, kun alkaa piikkiä saamaan. Menee vanhaan persumalliin; puheet ja teot on eri asia. Periaatteesta pitää olla eri mieltä. Ainoa, joka ei ota piikkiä on se kaljupäinen steroidimörkö Turtiainen.


    • Anonyymi

      Kyllä olette viisaita kun poistitte sen. Olemme niin tyhmiä että emme ymmärrä naputella noita tietoja koneelle ja katsoa se.

      • Anonyymi

        Emmä ainaskaan osaa


    • Anonyymi

      Rokottamatonta Lulua kannattaa varoa. Minä aion kiertää sen kaukaa vaalikentillä. Pysykää te muutkin erossa siitä. Miten sen voisi päästää seuraavaan valtuustoon tartuttamaan muita.

      • Anonyymi

        Korona ei välttämättä ole pahin tauti, minkä Lullulta voi saada. Vakavampaa on jos tartuttaa eriävä mielipide-syndroomaa. Siinä ihminen alkaa kuvitella olevansa aina kaikessa oikeassa ja muut täysin väärässä.


    • Anonyymi

      Lulu ei ole jonossa ensimmäisten joukossa saamassa rokotetta. Lulu osoittaa ettei mene samaan jonoon jossa muut tärkeät ihmiset ohittavat sairaat ja muut rokotetta välttämättä tarvitsevat. Siirtyminen jonon hännille on kunnioitettava teko.

      • Anonyymi

        Persujen valheita. Suomessa ei ole tärkeiden ihmisten rokotusjonoa ohi riskiryhmien.


      • Anonyymi

        Jaa että jonon hännille. Eihän se aio ottaa rokotusta lehtitietojen mukaan. Repikää siitä, millainen luuseri se on.


    • Anonyymi

      Varmaan on kaikkien oma asia ottaako rokotteen vai ei. Kuuluuko muille paskan vertaa?

      • Anonyymi

        Koronarokotus ei ole kenenkään oma asia. On vastuutonta jättää se ottamatta. Törkeän itsekästä ja muita ihmisiä kohtaan ala-arvoista käytöstä. Ottaisi edes muut huomioon, vaikkei omasta terveydestä välittäisi paskan vertaa. Asia kuuluu ennenkaikkea muille kuin Lululle itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronarokotus ei ole kenenkään oma asia. On vastuutonta jättää se ottamatta. Törkeän itsekästä ja muita ihmisiä kohtaan ala-arvoista käytöstä. Ottaisi edes muut huomioon, vaikkei omasta terveydestä välittäisi paskan vertaa. Asia kuuluu ennenkaikkea muille kuin Lululle itselleen.

        Sinä et sitä onneksi päätä. En aio ottaa rokotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et sitä onneksi päätä. En aio ottaa rokotetta.

        Hyvä meille, luonto hoitaa loput.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä meille, luonto hoitaa loput.

        Kyllä. Kaikki rokotteen ottaneet hoitaa pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kaikki rokotteen ottaneet hoitaa pois.

        Kaikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki?

        Viherkommarit ja muut hipit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et sitä onneksi päätä. En aio ottaa rokotetta.

        Niinkö ajattelet, Lulu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö ajattelet, Lulu?

        Niin se ajattelee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et sitä onneksi päätä. En aio ottaa rokotetta.

        Jos et ota rokotetta, niin pysy pirtissäs seuraavat viisi vuotta tartuttamatta muita.


    • Anonyymi

      Totta puhut.

      • Anonyymi

        Kuka? Aloittaja vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka? Aloittaja vai?

        Totta kirjoitti. Rokotuksen vastustajat eivät välitä muista ihmisistä vaan levittävät tappavaa tautia. Minä itse vaan kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kirjoitti. Rokotuksen vastustajat eivät välitä muista ihmisistä vaan levittävät tappavaa tautia. Minä itse vaan kiinnostaa.

        Mitä ajattelit tehdä asialle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kirjoitti. Rokotuksen vastustajat eivät välitä muista ihmisistä vaan levittävät tappavaa tautia. Minä itse vaan kiinnostaa.

        Hahahah... Ei kukaan tervejärkinen ota vuodessa kehitettyä rokotetta.... Ja tämä flunssa mikä nyt maapallolla leviää niin ei ole niin vaarallinen kun mitä media antaa ymmärtää.... En suosittele rokotusta kenellekää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kirjoitti. Rokotuksen vastustajat eivät välitä muista ihmisistä vaan levittävät tappavaa tautia. Minä itse vaan kiinnostaa.

        Sinähän siinä vaan itseäsi ajattelet. Pakotat toiset ottamaan roketetta, jota he eivät halua.


    • Anonyymi

      Niin vit... utt. aa tämä coronahömpötys.. Keskustelin juuri erään "päälikön" kanssa.. Keskustelun jälkeen päätökseni tein.. Tuolla nuo juoksevat juottoloissa.. Jo keväällä jotkut pitivät omia bileitä ja ristiin naitiin.. Katkera maku jäi mikä nyt vaan vahvistuu.. Etätyöt ei ollutkaan niin etäisiä🤪...

    • Anonyymi

      Eikö Lulu nyt voisi itse ilmoittaa, mikä on totuus? Tai ehkä verovaroin kalliisti palkattu avustajansa Kari voisi tiedottaa, onko tosiaan niin, että Lulu ei ota rokotetta.

      • Anonyymi

        Kari vetää lonkkaa ja nauttii suurta palkkaansa. Viis veisaa kansan jorinoista. Lulu vielä vähemmän, niin on nokka pystyssä tärkeenä eikä tuntevinankaan enää äänestäjiään. Nyt kyllä loppu kannatus.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3279
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      553
      3091
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2503
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2022
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1672
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      119
      1365
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1225
    Aihe