Mistä voisi kysyä Jouluksi apua kaottiseen tilanteeseen? Vuokraisäntämme lahja oli jotta ilmoitti viestillä että asunto menee myyntiin ja vuokrasopimus purettava. Koetin häntä saada kiinni mutta turhaan. Seuraavana päivänä välittäjä soitti ja kertoi todellisen tilanteen. Asunto pakkolunastettu. Olin kerennyt löytää meille jo uuden kodin joka vuokraltaan yli 300€ halvempi kuin nykyinen ja kunnoltaankin parempi.
Nyt olisikin muutto uuteen kotiin heti Joulun jälkeen. Joulut jää minulta ja viideltä lapseltani todella vähäsiin.
Kaikki mitä nyt ennen joulua tulee täytyy säästää muutto kustannuksiin ja takuuvuokraan. Itse työttömänä niin niistä vähistä ei jää mitään käyttöön.
Otetaan ilolla vastaan ideoita mistä kysyä
Hyvää ja ihanaa Joulunodotusta Jokatapauksessa kaikille💖🤗
Kerkeääkö enään mistään saamaan apuja Jouluksi
Anonyymi
4
127
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko seurakunnalta apua. Paljon ainakin väitetään että seurakunta auttais .
- Anonyymi
Ortodoksikirkolla on ruoka apua ja moskeijoilla.
- Anonyymi
No se uusi kotihan on se joululahja kun on kerran halvempi . Syötte kunnolla sitten kun raha tulee . Nyt voi tehdä puuroa riisit 2€ paketti , mehukeitto 2€ purkki teille 2-3 purkkia . Maitoa 4-6€ . Pärjäätte kyllä. Tavaroita voi muuttaa Ikean kasseilla niitä saa roskista . Yhdessä teette muuton . Lelut yhteen vaatteet toiseen kassiin . Juhlitte siellä uudessa sitten . Kannattaa opetella kutomaan ja käsitöitä .
- Anonyymi
Sosu maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821609- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu86942Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 53845
- 61842
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54774- 37768
- 33759