On arvioitu jopa 30 % suomalaisista olleen parhaillaan jonkin lestadiolaissuunnan jäsen Suomessa. Nyt vanhoillislestadiolaisuuden jäsenmäärä on alle yhden promillen verran.
Miljoonalahjusten sokaisemana SRK,n lähetyshoitomiehet heittivät urakalla seurakuntalaisia saatanalle, jopa siinä määrin että suurin osa vl-uskovaisista oli saatanan leirissä SRK,n näkövinkkelistä katsoen.
Kiitos CIA ja SYT vl-liikkeen alasajosta
4
53
Vastaukset
- Anonyymi
Ja Sie ole jo hiljaa, kun et näy tietävän asioista juurikaan mitään !
Aloituskin alkaa; "On arvioitu ".. ...!
Yhtä arvailua kaikki kirjoituksesi, omasta päästä keksittyä, joten olisiko aika jo olla "ääneti" näillä palstoilla !!
Täällä on monta jo vanhempaa ihmistä, joilla on tietoa näistä asioista, eikä tarvitse arvailla, kun tietää !!! - Anonyymi
Niin, ja vielä, en ole Oulun , enkä pohjoisen seudulta, kun elämää on etelämpänäkin ja sitä tietoa !!
Että, pulinat pois !!Samaa se missä "sie" olet, totuus ei näissä tapahtuneista ei muutu. Olen itse elänyt ja nähnyt tapahtuneet. Ennen kaikkea olen omin silmin omissa ksissäni lukenut tapauksiin liittyvät kuulustelupöytäkirjat. Paljon tunnettuja nimiä.
Pulinat pois sanoi Johannes Virolainen kun hävisi äänestyksessä puheenjohtajuuden Väyryselle. Kai sinäkin olit paikalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703