Moi kaikille! Tälläistä että onko kellään samoja kokemuksia siitä kun sonata arctican nettisivuilla on Sonatan jäsenien sähköpostit niin olen lähettänyt esim tony kakolle ja henrik klingenbergille fanipostia sähköpostin välityksellä niin ei ole vastannut?? Olen jokusen sähköpostin lähettänyt.Nehän on siinä nettisivuilla kaikkien näkyvillä. Kokemuksia?
Sonata Arctica
Anonyymi
1
1598
Vastaukset
- Anonyymi
Olen lähettänyt sonatan jäsenille sähköpostia että jos voisi lähettää nimikirjoituksen postitse mutta ei ole vastanneet.Luulisi että he vastaisivat sähköpostiin.Onko kellään tällä palstalla samoja kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 564951
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1774348- 1334023
- 673962
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans523736Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe803552- 1133211
- 562961
- 252756
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172574