Ulosotto... perikato, lääkärit nazeja
Pikavippifirmat ei enää Anna rahaa!
Nyt täytyy valita, hankinko kilon sokeria vai hammasharjan alepasta. Tapinkin laitoin myyntiin, muttei sitä kukaan osta!
Jos puran kännykkäliittymän, saan 15 e lisää kuussa... kirjastossa voin sitten jatkaa suomi24: lle kirjoottelua
Asd
Ei varaa edes hammasharjaan
10
58
Vastaukset
- Anonyymi
No voivoi sentään. Hyvää joulua nyt kuitenkin. Tipatonta tammikuuta voit aloittaa nyt jo.
- Anonyymi
Tarvitaan vain vettä, hiivaa ja sokeria. Noiden avulla saa luotua itselleen nautintoainetta pitkäksikin aikaa, ellei sitten ole rapajuoppo. Jos tänään laittaa kiljun käymään niin se ehtii valmistua uudeksi vuodeks kunhan vain käyttää pikahiivaa. Tosin sitä ei ehdi kunnolla kirkastaa joten jonkinlaista hiivalitkua siitä sitten tulee.
Huomatka muuten, että kilju ei ole enää laitonta. Olikin typerää, että lisäämällä kiljuun tarpeeks hedelmiä tai marjoja siitä mystisesti tulikin laillista kotiviiniä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitaan vain vettä, hiivaa ja sokeria. Noiden avulla saa luotua itselleen nautintoainetta pitkäksikin aikaa, ellei sitten ole rapajuoppo. Jos tänään laittaa kiljun käymään niin se ehtii valmistua uudeksi vuodeks kunhan vain käyttää pikahiivaa. Tosin sitä ei ehdi kunnolla kirkastaa joten jonkinlaista hiivalitkua siitä sitten tulee.
Huomatka muuten, että kilju ei ole enää laitonta. Olikin typerää, että lisäämällä kiljuun tarpeeks hedelmiä tai marjoja siitä mystisesti tulikin laillista kotiviiniä.-pikahiivan käyttö rupeaa närästämään loppupeleissä.
-maun parantamiseksi, lisää runsaasti sitruunaviipaleita litkun pinnalle käymisvaiheessa. kuoret eivät haittaa.
- Anonyymi
Järkyttävä annaalin paukunta vereslihalla olevasta zonrareijästä saa aikaan mystisiä korahduksista ja ulkonäöltä auttakaa
Asd - Anonyymi
Saanko kysyä mikä pakko on jankata näitä juttuja vuodesta seitsemänteen?
Ymmärrämme, asd, että yhteiskunta teki virheen kun ei huostaanottanut sinua lapsena tai mistä tämä pakonomainen tarpeesi puhua eritteistä joutuukaan
Mutta mikä pakko on vahingoittaa tarkoituksellisesti lähimmäisiään vandalisoimalla kaiken keskustelun.
Olisiko kemiallinen kastraatio avain tasapainoisempaan elämään?- Anonyymi
No kun yritin hakea kemiallista kastraatioaikaa mutta terveyskeskuskin on kiinni, ainakin meille tavallisille ihmisille!
Nyt kulutan joulupäivänä aikani tällä palstalla että saisin maanantaina kenties palattua terveyskeskuksen oville Lidlin kautta kiertäen tietysti
asd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun yritin hakea kemiallista kastraatioaikaa mutta terveyskeskuskin on kiinni, ainakin meille tavallisille ihmisille!
Nyt kulutan joulupäivänä aikani tällä palstalla että saisin maanantaina kenties palattua terveyskeskuksen oville Lidlin kautta kiertäen tietysti
asdAika kalliita nuo lääkkeet eikä niistä saa edes kelakorvausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kalliita nuo lääkkeet eikä niistä saa edes kelakorvausta.
Kemiallinen kastraatio toimii ainoastaan eläimiin, kuten asd.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemiallinen kastraatio toimii ainoastaan eläimiin, kuten asd.
Toimii ihmisilläkin, todisteena iso joukko ihmisiä Suomessa vielä tänä päivänäkin koska eduskunta niin määrää EU:n kiellosta huolimatta.
- Anonyymi
Prolapsekin vaivaa. Olen hakenut aikaa 1hoitsulle joka kursii sen kokoon.
En voi pidätellä nauruani kun 1hoitsu joutuu työnsä puolesta sorkkimaan sormillaan pasca-aukkoani jotta saisi verorahoillaan tienattua lisää pirkkaaolutta minulleeeeh
Asd
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416