Ei varaa edes hammasharjaan

Anonyymi

Ulosotto... perikato, lääkärit nazeja

Pikavippifirmat ei enää Anna rahaa!

Nyt täytyy valita, hankinko kilon sokeria vai hammasharjan alepasta. Tapinkin laitoin myyntiin, muttei sitä kukaan osta!

Jos puran kännykkäliittymän, saan 15 e lisää kuussa... kirjastossa voin sitten jatkaa suomi24: lle kirjoottelua

Asd

10

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No voivoi sentään. Hyvää joulua nyt kuitenkin. Tipatonta tammikuuta voit aloittaa nyt jo.

      • Anonyymi

        Tarvitaan vain vettä, hiivaa ja sokeria. Noiden avulla saa luotua itselleen nautintoainetta pitkäksikin aikaa, ellei sitten ole rapajuoppo. Jos tänään laittaa kiljun käymään niin se ehtii valmistua uudeksi vuodeks kunhan vain käyttää pikahiivaa. Tosin sitä ei ehdi kunnolla kirkastaa joten jonkinlaista hiivalitkua siitä sitten tulee.

        Huomatka muuten, että kilju ei ole enää laitonta. Olikin typerää, että lisäämällä kiljuun tarpeeks hedelmiä tai marjoja siitä mystisesti tulikin laillista kotiviiniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitaan vain vettä, hiivaa ja sokeria. Noiden avulla saa luotua itselleen nautintoainetta pitkäksikin aikaa, ellei sitten ole rapajuoppo. Jos tänään laittaa kiljun käymään niin se ehtii valmistua uudeksi vuodeks kunhan vain käyttää pikahiivaa. Tosin sitä ei ehdi kunnolla kirkastaa joten jonkinlaista hiivalitkua siitä sitten tulee.

        Huomatka muuten, että kilju ei ole enää laitonta. Olikin typerää, että lisäämällä kiljuun tarpeeks hedelmiä tai marjoja siitä mystisesti tulikin laillista kotiviiniä.

        -pikahiivan käyttö rupeaa närästämään loppupeleissä.
        -maun parantamiseksi, lisää runsaasti sitruunaviipaleita litkun pinnalle käymisvaiheessa. kuoret eivät haittaa.


    • Anonyymi

      Järkyttävä annaalin paukunta vereslihalla olevasta zonrareijästä saa aikaan mystisiä korahduksista ja ulkonäöltä auttakaa

      Asd

    • Anonyymi

      Saanko kysyä mikä pakko on jankata näitä juttuja vuodesta seitsemänteen?

      Ymmärrämme, asd, että yhteiskunta teki virheen kun ei huostaanottanut sinua lapsena tai mistä tämä pakonomainen tarpeesi puhua eritteistä joutuukaan

      Mutta mikä pakko on vahingoittaa tarkoituksellisesti lähimmäisiään vandalisoimalla kaiken keskustelun.

      Olisiko kemiallinen kastraatio avain tasapainoisempaan elämään?

      • Anonyymi

        No kun yritin hakea kemiallista kastraatioaikaa mutta terveyskeskuskin on kiinni, ainakin meille tavallisille ihmisille!

        Nyt kulutan joulupäivänä aikani tällä palstalla että saisin maanantaina kenties palattua terveyskeskuksen oville Lidlin kautta kiertäen tietysti

        asd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun yritin hakea kemiallista kastraatioaikaa mutta terveyskeskuskin on kiinni, ainakin meille tavallisille ihmisille!

        Nyt kulutan joulupäivänä aikani tällä palstalla että saisin maanantaina kenties palattua terveyskeskuksen oville Lidlin kautta kiertäen tietysti

        asd

        Aika kalliita nuo lääkkeet eikä niistä saa edes kelakorvausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kalliita nuo lääkkeet eikä niistä saa edes kelakorvausta.

        Kemiallinen kastraatio toimii ainoastaan eläimiin, kuten asd.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kemiallinen kastraatio toimii ainoastaan eläimiin, kuten asd.

        Toimii ihmisilläkin, todisteena iso joukko ihmisiä Suomessa vielä tänä päivänäkin koska eduskunta niin määrää EU:n kiellosta huolimatta.


    • Anonyymi

      Prolapsekin vaivaa. Olen hakenut aikaa 1hoitsulle joka kursii sen kokoon.

      En voi pidätellä nauruani kun 1hoitsu joutuu työnsä puolesta sorkkimaan sormillaan pasca-aukkoani jotta saisi verorahoillaan tienattua lisää pirkkaaolutta minulleeeeh

      Asd

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe