Eli mitä mieltä olette kyseisetä teoksesta?
Onko hyväkin?
Itse olen ajatellut hankkia kyseisen teoksen, koskapa näytteet tästä kirjasta ovat vaikuttaneet eritäin hyviltä..
Otto Grundströmin Tähtiotsa-runokirja
Tyttönen
4
1554
Vastaukset 4
- tähtiotsaa
ehkä hieman pitkä, mutta tykkäsin, saisivat arvostella sitä joskus noteeramatta kirjoittajan muita avuja.
- Taumii
todellakin tulevat arvostelluksi ensisijaisesti oton runoina, eivät suinkaan runoina. Mälsää.
Pidän, vaikka se ei vielä ihan oikea runoilija olekaan.Vaatii vielä kymmenen vuotta, jotta ajatus kiteytyy helmiksi ja uniikiksi ilmaisuksi? - girl
ostin ite kyseisen kirjan, todella hyvä..
vaikka en runoista kauheasti perusta.
- MusiX
Mikä on Otto Grundströmin runon "Mitä minä sanoisin sinulle" julkaisuvuosi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411907Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101310- 1011057
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66761
- 33652
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.69522Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501