MASKIT NAAMALLE

Anonyymi

Laittakaa hyvät immeiset ne maskit kun asioitte kaupassa. Näin paikallisen lääkärin Lidlissä ilman maskia. Pitäis olla esimerkkinä muille.

12

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja itse THL:n ylilääkäri on sanonut jotta se maski on vihonviimeinen pöpö pesä... Itse en käytä enkä tule käyttämään sellasta turhaketta..
      Ei siellä kaupassa kukaan sun naamaan kiinni tule..

• Anonyymi

.Saarijärven terveysaseman eräs maankuulu lääkäri marssii käytävillä ilman maskia muut lääkärit eivät . Ei ainakaan näytä esimerkkiä hän.

• Anonyymi

Onko mainitsemallasi lääkärillä pitkä ketunhäntätukka niskassa ja jonka voi usein nähdä ajelemassa kaupungilla Skoda merkkisellä tupelolla?

• Anonyymi

Osuit oikeaan.

• Anonyymi

Kuinka niin kateellisia ? Mitä kadehtimista siinä jos joku ei ota koronaa tosissaan. Ei ole leikinlaskemista jos virus iskee. Mikä kumma se on kun pitää vääntää pelleilyksi joka ikisen aloittajan tekemä keskustelunaihe ? ? Sano se , joka sitä harrastat !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin kateellisia ? Mitä kadehtimista siinä jos joku ei ota koronaa tosissaan. Ei ole leikinlaskemista jos virus iskee. Mikä kumma se on kun pitää vääntää pelleilyksi joka ikisen aloittajan tekemä keskustelunaihe ? ? Sano se , joka sitä harrastat !

Sairastettu on eikä tuo tavis flunssaa pahempi ollut

• Anonyymi

Nyväskääpä niskatupsusta ja kysäskää, et missä maski ?

• Anonyymi

kÄVÄSIN sAARIJÄRVELLÄ tänää jouluhankinnoissa ,ja nyt oli MASKIEN KÄYTTÖ lisääntynyt huomattavasti niin nuorilla,kuin vanhemmilla, ikinä ei asioita saada täydelliseksi,mut paljon paremmaksi . Hyvä Saarijärvisetkin ! Itse käytän .

• Anonyymi

Lopettakaa jumankekka se toisten ihminen vahtiminen. Jokainen tekee niinkuin itse parhaaksi näkee. Kaikki eivät voi pitää maskia, ja se ei toisille kuulu pätkääkään se asia.

• Anonyymi

Juurikin näin mutta jostain se valituksen aihe pitää vääntää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin mutta jostain se valituksen aihe pitää vääntää

Kyllä
        Mutta esikuvana pitää olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä
        Mutta esikuvana pitää olla.

Edelleenkin se maski on vihonviimeinen pöpö pesä en todellakaan käytä..
        Ja sellanen jolla yhtään oireita pysyy pois ihmisten ilmoilta ei ole sen vaikeempaa..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2538
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      58
      1903
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      21
      1604
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      16
      1188
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      301
      1149
    6. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      1012
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      985
    8. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      913
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      51
      892
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      113
      847
    Aihe