Laittakaa hyvät immeiset ne maskit kun asioitte kaupassa. Näin paikallisen lääkärin Lidlissä ilman maskia. Pitäis olla esimerkkinä muille.
MASKIT NAAMALLE
12
156
Vastaukset
- Anonyymi
Ja itse THL:n ylilääkäri on sanonut jotta se maski on vihonviimeinen pöpö pesä... Itse en käytä enkä tule käyttämään sellasta turhaketta..
Ei siellä kaupassa kukaan sun naamaan kiinni tule..- Anonyymi
.Saarijärven terveysaseman eräs maankuulu lääkäri marssii käytävillä ilman maskia muut lääkärit eivät . Ei ainakaan näytä esimerkkiä hän.
- Anonyymi
Onko mainitsemallasi lääkärillä pitkä ketunhäntätukka niskassa ja jonka voi usein nähdä ajelemassa kaupungilla Skoda merkkisellä tupelolla?
- Anonyymi
Osuit oikeaan.
- Anonyymi
Kuinka niin kateellisia ? Mitä kadehtimista siinä jos joku ei ota koronaa tosissaan. Ei ole leikinlaskemista jos virus iskee. Mikä kumma se on kun pitää vääntää pelleilyksi joka ikisen aloittajan tekemä keskustelunaihe ? ? Sano se , joka sitä harrastat !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin kateellisia ? Mitä kadehtimista siinä jos joku ei ota koronaa tosissaan. Ei ole leikinlaskemista jos virus iskee. Mikä kumma se on kun pitää vääntää pelleilyksi joka ikisen aloittajan tekemä keskustelunaihe ? ? Sano se , joka sitä harrastat !
Sairastettu on eikä tuo tavis flunssaa pahempi ollut
- Anonyymi
Nyväskääpä niskatupsusta ja kysäskää, et missä maski ?
- Anonyymi
kÄVÄSIN sAARIJÄRVELLÄ tänää jouluhankinnoissa ,ja nyt oli MASKIEN KÄYTTÖ lisääntynyt huomattavasti niin nuorilla,kuin vanhemmilla, ikinä ei asioita saada täydelliseksi,mut paljon paremmaksi . Hyvä Saarijärvisetkin ! Itse käytän .
- Anonyymi
Lopettakaa jumankekka se toisten ihminen vahtiminen. Jokainen tekee niinkuin itse parhaaksi näkee. Kaikki eivät voi pitää maskia, ja se ei toisille kuulu pätkääkään se asia.
- Anonyymi
Juurikin näin mutta jostain se valituksen aihe pitää vääntää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin mutta jostain se valituksen aihe pitää vääntää
Kyllä
Mutta esikuvana pitää olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
Mutta esikuvana pitää olla.Edelleenkin se maski on vihonviimeinen pöpö pesä en todellakaan käytä..
Ja sellanen jolla yhtään oireita pysyy pois ihmisten ilmoilta ei ole sen vaikeempaa..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653