Laittakaa hyvät immeiset ne maskit kun asioitte kaupassa. Näin paikallisen lääkärin Lidlissä ilman maskia. Pitäis olla esimerkkinä muille.
MASKIT NAAMALLE
12
136
Vastaukset
- Anonyymi
Ja itse THL:n ylilääkäri on sanonut jotta se maski on vihonviimeinen pöpö pesä... Itse en käytä enkä tule käyttämään sellasta turhaketta..
Ei siellä kaupassa kukaan sun naamaan kiinni tule..- Anonyymi
.Saarijärven terveysaseman eräs maankuulu lääkäri marssii käytävillä ilman maskia muut lääkärit eivät . Ei ainakaan näytä esimerkkiä hän.
- Anonyymi
Onko mainitsemallasi lääkärillä pitkä ketunhäntätukka niskassa ja jonka voi usein nähdä ajelemassa kaupungilla Skoda merkkisellä tupelolla?
- Anonyymi
Osuit oikeaan.
- Anonyymi
Kuinka niin kateellisia ? Mitä kadehtimista siinä jos joku ei ota koronaa tosissaan. Ei ole leikinlaskemista jos virus iskee. Mikä kumma se on kun pitää vääntää pelleilyksi joka ikisen aloittajan tekemä keskustelunaihe ? ? Sano se , joka sitä harrastat !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin kateellisia ? Mitä kadehtimista siinä jos joku ei ota koronaa tosissaan. Ei ole leikinlaskemista jos virus iskee. Mikä kumma se on kun pitää vääntää pelleilyksi joka ikisen aloittajan tekemä keskustelunaihe ? ? Sano se , joka sitä harrastat !
Sairastettu on eikä tuo tavis flunssaa pahempi ollut
- Anonyymi
Nyväskääpä niskatupsusta ja kysäskää, et missä maski ?
- Anonyymi
kÄVÄSIN sAARIJÄRVELLÄ tänää jouluhankinnoissa ,ja nyt oli MASKIEN KÄYTTÖ lisääntynyt huomattavasti niin nuorilla,kuin vanhemmilla, ikinä ei asioita saada täydelliseksi,mut paljon paremmaksi . Hyvä Saarijärvisetkin ! Itse käytän .
- Anonyymi
Lopettakaa jumankekka se toisten ihminen vahtiminen. Jokainen tekee niinkuin itse parhaaksi näkee. Kaikki eivät voi pitää maskia, ja se ei toisille kuulu pätkääkään se asia.
- Anonyymi
Juurikin näin mutta jostain se valituksen aihe pitää vääntää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin mutta jostain se valituksen aihe pitää vääntää
Kyllä
Mutta esikuvana pitää olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
Mutta esikuvana pitää olla.Edelleenkin se maski on vihonviimeinen pöpö pesä en todellakaan käytä..
Ja sellanen jolla yhtään oireita pysyy pois ihmisten ilmoilta ei ole sen vaikeempaa..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252538Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581903Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup211604Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua161188Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3011149- 2591012
- 63985
- 146913
- 51892
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113847