tipitiitipi

Anonyymi

Onko kävelijä joku avaruusolio,vai mikä tipitii,on niin vuorattu räteill,ympäriinsä,aivan silmiä häikäsee. Onko pelleilyä,vais lapsellisuuttas,vai huomiokipeyttä-Sopis kaikeks.

31

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Säikähin,polkasin vastaan sitä. Meinasin oijaan mennä.Punanenhan tuo oli. Mahoton tipitii.

      • Anonyymi

        Niinhän tuo oli,mustan harmaan kirjava.Naaras punatulkun värit,mutta ei se naaras taida olla. Tiiä häntä,mikä lie.


      • Anonyymi

        Kevyenliikenteen väylällä tuli vastaan ihminen.Oli äkäisen näköinen,ihan mua pelotti.Oli kuin talitintti väriltään,mutta iloisuus oli rodella aukana.Mistähän moinen johtuu.


      • Anonyymi

        Ei oo vastaan tullunna.


      • Anonyymi

        Alkoholi teettää.. Katokaa mihinkä kellon aikaan viestit on laitettu.


      • Anonyymi

        Miekii niin kovasti säikähin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevyenliikenteen väylällä tuli vastaan ihminen.Oli äkäisen näköinen,ihan mua pelotti.Oli kuin talitintti väriltään,mutta iloisuus oli rodella aukana.Mistähän moinen johtuu.

        Ne on niitä sisäänlämpiäviä,jotka heti aamutuimaan ovat äksyn näköisiä ja oli hetki päivästä mikä tahansa. Kohteliaisuus on a ja ooooooo.


    • Anonyymi

      On sulle ainakin iloa katsella jos et ymmärrä et räteill pitää vuorata jot tarkenee kävellä.
      Jos silmiä häikäisee tuo niin olisitko nauttinut miestä väkevämpää ?

      • Anonyymi

        Empä ole,mutta miten lie,joka räteil ol vuoraillu,ko muuta hommoo ei taia olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empä ole,mutta miten lie,joka räteil ol vuoraillu,ko muuta hommoo ei taia olla.

        Jotkuu tekköö hommii yöllä ja nukkuup päevällä
        jotkut räteill vuorailee vaikk hommoo on päivellä .


      • Anonyymi

        Meneekös niin nopeest,jotta silmiä viiltää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empä ole,mutta miten lie,joka räteil ol vuoraillu,ko muuta hommoo ei taia olla.

        Ootko kateellinen? Eipä tuota siullakaan näýtä muuta hommoo olevan, ku täällä notkut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko kateellinen? Eipä tuota siullakaan näýtä muuta hommoo olevan, ku täällä notkut..

        Saa sitä vapaalla tehdä itsekukin mitä haluaa,mutta itseeni en kehu,vaikka aihetta olis lippu korkealle vetää ja avata sanainen arkku.


    • Anonyymi

      Jahah. että yövuorossa

    • Anonyymi

      Olitko yövuorossaa , kun kirjoitit yöllä 1:18.?

      • Anonyymi

        Kaikki kellot sekasi pakkasesta,kone purki asiat yöksi jollaki.


      • Anonyymi

        Alkoholi asialla...


    • Anonyymi

      Jos se oli sellainen Kaapunainen. Niitä kepun isisleireiltä haettuja..

    • Anonyymi

      noin se tuppukylässä on het tikun nokassa jos pusero on värikäs, peilaa miten korvien välissä tuulee..

      • Anonyymi

        Onks hää vetäytyny piiloon ,kun o nii pakkaset. Vai käyks salaa matkoillans. Mut kyllä huomataan ja hoksataan,mit o meneilläns.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks hää vetäytyny piiloon ,kun o nii pakkaset. Vai käyks salaa matkoillans. Mut kyllä huomataan ja hoksataan,mit o meneilläns.

        Voit teit sairaitraakkoja lähretkös mukaan polisiks mukaan sullekki ois helpompaa terveytes kannalt
        joshaluut pittää huoltamit teen ja minnetmeen.
        Ootkos tietonen josp pittää kovin huolta toist asioist niin joutuu vastuuseen isojen herrojen eteen tierätvarmaan mik paikka on. ?oikeus virasto.!siel ei selvii suurella suulla ja isolla perseell.


    • Anonyymi

      ooytelkaahan kun tuulimyllyt käynnistyy, kärsä hullut paljastuu..

      • Anonyymi

        NIIN KYÄYNNISTYY


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NIIN KYÄYNNISTYY

        Mittpee te säikyhittä , kun viestit loppuu yks kaks. Kaikk peleköö vähä jokkainen, muttnäättää olovan vielä immeisiäki ihan oikeita immeisiä.


    • Anonyymi

      Antakaa ihmisten olla. T. Yksi erikoinen Hämeenlinnasta.ä

      • Anonyymi

        Jos oot hullu niin et ole erikoinen.
        Tv. Härmäläine joka on normaali erikoinen.


      • Anonyymi

        Annetaan toki ihmisten olla rauhassa,mutta eikö jokainen saa mielipiteensä sanoa,jos aihetta on.Taitaa tämäkin sivusto olla sellainen vitsipalsta,ei näistä auta kenenkään järkyttyä.


    • Anonyymi

      Kamalaa... Mitäs pahaa se sulle on tehny?

      • Anonyymi

        Jos minnu tarkotat,en oo kellekään tehny mittää. Suaphan tänne jokainen laittaa mielipiteensä.Eikö tämä ou vähä purnaussivusto,vaep mitä.Niis ne on immeisen pittä immeiselle olla ok.Ei tällä sivustolla taia olla mittää pahoo. Mielipeit vuan.


    • Anonyymi

      Ompa niin positiivista keskustelua ja rentouttavaa näin pikkulauantai-iltana.
      Tosin enpä viitsi enää tulla sivustolle , kun se on täynnä pas aa.

      • Anonyymi

        Sanot vaan noin,luet sää kuitenkii.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe