Mitä tapahtui Kapponkadulla?

Anonyymi

Viime yönä kolmen maissa paikalla poliisi ja ambulanssi.

16

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rajut kotibileet siellä olivat. Bilettivät yhden kaverin yhdyskuntapalveluksen päättymistä. Jytke ja pauke oli aikamoista. Lopputulos ei niin yllättävä. Osa porukasta putkan ja osa sairaalaan.

    • Anonyymi

      Jotkut eivät sitten vaan koskaan opi.

    • Anonyymi

      Mies velvoitettiin maksamaan uhreilleen yhteensä yli 28 000 euron korvaukset muun muassa kärsimyksestä, kivusta, särystä ja psyykkisestä haitasta. Mies on kiistänyt syytteet ja korvausvaatimukset.

    • Anonyymi

      Tikanmaa on rauhallista omakotitalo aluetta.

      • Anonyymi

        Tikanmaa ja Hakinmäki ovat ihan eri asia. Tikanmaata ovat juurikin omakotialueet kun taas Hakinmäkeä ovat ne kerrostalo keskittymät.


    • Anonyymi

      Tikanmaalaiset ovat yhtä suurta perhettä. Kapponkatu on jo legenda, juottola, ja koulukin ihan vieressä. Taaempaa taas löytyy vuokrarivarit joten jokainen järkevä yrittää välttää asumista tikanmaalla. Meininki on mukavan railakasta.

      • Anonyymi

        Sanotaan että Kapponkadulta löytää kyllä sen tanssikaverin todella helposti ja jos vielä sattuu olemaan huumusaineita mukana niin niitä kavereita löytyykin sitten jo koko kadullinen.


    • Anonyymi

      Oudot putoamiskuolemat ovat herättäneet huomiota Venäjällä pitkin vuotta. Ainakin 14 koronapotilaan on kerrottu hypänneen kuolemaansa Venäjällä ja Ukrainassa. Keväällä puolestaan ainakin kolme koronapotilaita hoitanutta lääkäriä koki saman kohtalon.

    • Anonyymi

      Sellasta juttua liikkeellä että bileissä olisi puukot heiluneet ja muutamaa kaveria oltaisiin puukotettu toisten juhlioiden toimesta. Siksi paikalla olisivat olleet ambulanssi ja poliisi.

      • Anonyymi

        Missä tämmöinen artikkeli on ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tämmöinen artikkeli on ollut?

        Iltasanomissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltasanomissa.

        Juho Ranta-Maunus, 14, on maailman paras nuori kitaristi – tämä biisi toi voiton
        Juho Ranta-Maunus on soittanut kitaraa 8-vuotiaasta asti. Kova työ toi nyt voiton kansainvälisessä kilpailussa.


    • Anonyymi

      Kaikesta huolimatta hyvää joulua myös sinne Kapponkadulle ja muistakaa se joulurauha sielläkin.

      • Anonyymi

        Hiljaista ollut kiitos :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaista ollut kiitos :)

        Ja tulee olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tulee olemaan.

        Kalasnikovi paukutti yöllä


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe