Huomenta mies

Anonyymi

ja hyvää joulun aikaa ja taikaa tai mitä lie..jotain kuitenkin.
Ikävä silti sua, vaikka enää harvemmin tänne eksyn.
Voi hyvin
Heliltä
https://youtu.be/MfddfPo6jGI

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tanssimaanko jo aamusta?

      • Anonyymi

        Tanssia voi milloin vaan. Aina kun siltä tuntuu ja minusta tuntuu siltä hyvin usein..


    • Anonyymi

      Kiitos ja Hyvää joulua myös Helille! Voi hyvin, Moi.

      • Anonyymi

        Hyvää joulua sinullekin. Tulin juuri lahjaostoksilta ja ajattelin ruveta tonttujen puuhiin, eli paketoimaan lahjoja. 📦 🤶


    • Anonyymi

      Eipä kiinnosta enää Helit kun eroon pääsi. Oikea maanvaiva

      • Anonyymi

        Tais olla toinen Heli se. ☺


    • Anonyymi

      Onko niin, että olette vain nettituttuja?

      • Anonyymi

        Ei.


    • Anonyymi

      Iltaa ja hyvää yötä tässä samalla..
      Halusin vaan kertoa vielä, että en ole oikeasti kovin kevytmielinen nainen, vaikka joistain kirjoituksistani ehkä saakin sellaisen kuvan.
      Tosiasiassa olen aika vakava ja syvämietteinen, herkkä myöskin.
      Pelleilen siksi, koska elämä on joskus silloin helpompaa kestää. Haluan myös tuottaa toisille hyvää mieltä. Joskus hymyni takaa löytyy kuitenkin se surumielinen ja liikaan nostalgiaan taipuvainen nainen.
      https://youtu.be/qHFxncb1gRY

      • Anonyymi

        Tuo täsmäsi Heliin jonka tunsin. Hauska, joku voisi ajatella kevytmieliseksi mutta ei todellakaan sitä. Sopivasti pelleilyä, syvällä sisimmässään ihmisistä välittävä, tunteikas Heli.
        Hymyä huuliin, naurahduksiakin.

        Hyvää Joulun aikaa Helille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo täsmäsi Heliin jonka tunsin. Hauska, joku voisi ajatella kevytmieliseksi mutta ei todellakaan sitä. Sopivasti pelleilyä, syvällä sisimmässään ihmisistä välittävä, tunteikas Heli.
        Hymyä huuliin, naurahduksiakin.

        Hyvää Joulun aikaa Helille

        Kiitoksia samoin sinne päin terkkuja myös että sun puoliso saa nyt hyvän syyn pettää sinua ja toivottavasti myös onnistuu pettää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia samoin sinne päin terkkuja myös että sun puoliso saa nyt hyvän syyn pettää sinua ja toivottavasti myös onnistuu pettää

        Vaikea pettää kun ei ole puolisoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo täsmäsi Heliin jonka tunsin. Hauska, joku voisi ajatella kevytmieliseksi mutta ei todellakaan sitä. Sopivasti pelleilyä, syvällä sisimmässään ihmisistä välittävä, tunteikas Heli.
        Hymyä huuliin, naurahduksiakin.

        Hyvää Joulun aikaa Helille

        Hyvää joulunaikaa sinullekin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvää yötä sinulle rakas
      Olen usein ihmetellyt, mikä tarkoitus tällä meidän tarinallamme on.
      Olen usein kironnut tätä palstaa, mutta ilman tätä en olisi löytänyt sinua, kadonnutta.
      Uskonko kohtaloon, en ole aivan varma, mutta uskon että jotkut asiat tapahtuvat tarkoituksella. Asiat eivät useinkaan tapahdu, toiveet toteudu, juuri silloin kun itse niin haluamme. Kaikella on aikansa täällä maailmankaikkeudessa, asiat tapahtuvat silloin, kun niiden aika on.
      Rakastua voi mitä ihmeellisimmissä olosuhteissa ja täysin odottamatta. Rakkaus ei kysy aikaa eikä paikkaa, se voi yllättää täysin ja sekoittaa kaiken, laittaa koko sen hetkisen elämän sekaisin.
      Rakkaus ja rakastaminen on aina suuri ihme ja lahja. Olen onnellinen siitä että olen saanut kokea tällaisia tunteita juuri sinua kohtaan.
      Sinä olet minun ihmeeni..
      Heli

      • Anonyymi

        Oletko se sama Heli, joka keväällä itki täällä kun ei ole ketään ketä kaivata? Halusit niin osallistua. Kehitit sitten tällaisen tarinan itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se sama Heli, joka keväällä itki täällä kun ei ole ketään ketä kaivata? Halusit niin osallistua. Kehitit sitten tällaisen tarinan itsellesi.

        Höpö höpö..
        Totista totta on kaikki tämä.. ehkä vähän kimallusta ja krumeluuria..
        Rakkautta silti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö..
        Totista totta on kaikki tämä.. ehkä vähän kimallusta ja krumeluuria..
        Rakkautta silti..

        Olihan siinä kimallusta kerrakseen kun toisen suhteeseen kolmanneksi menit. Että semmosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan siinä kimallusta kerrakseen kun toisen suhteeseen kolmanneksi menit. Että semmosta

        En ole mennyt kenenkään suhteeseen kolmanneksi.


    • Anonyymi

      Hei mies

      Hyvää joulupäivää sinulle ja loppuvuotta myös.
      Kyllähän minä tiedän miten asiat ovat, olen tiennyt sen koko ajan, en sentään aivan höpsö vielä ole.
      Välitän sinusta silti aina..
      https://youtu.be/plBUw88UlmQ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe