Huomenta mies

Anonyymi

ja hyvää joulun aikaa ja taikaa tai mitä lie..jotain kuitenkin.
Ikävä silti sua, vaikka enää harvemmin tänne eksyn.
Voi hyvin
Heliltä
https://youtu.be/MfddfPo6jGI

20

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tanssimaanko jo aamusta?

      • Anonyymi

        Tanssia voi milloin vaan. Aina kun siltä tuntuu ja minusta tuntuu siltä hyvin usein..


    • Anonyymi

      Kiitos ja Hyvää joulua myös Helille! Voi hyvin, Moi.

      • Anonyymi

        Hyvää joulua sinullekin. Tulin juuri lahjaostoksilta ja ajattelin ruveta tonttujen puuhiin, eli paketoimaan lahjoja. 📦 🤶


    • Anonyymi

      Eipä kiinnosta enää Helit kun eroon pääsi. Oikea maanvaiva

      • Anonyymi

        Tais olla toinen Heli se. ☺


    • Anonyymi

      Onko niin, että olette vain nettituttuja?

      • Anonyymi

        Ei.


    • Anonyymi

      Iltaa ja hyvää yötä tässä samalla..
      Halusin vaan kertoa vielä, että en ole oikeasti kovin kevytmielinen nainen, vaikka joistain kirjoituksistani ehkä saakin sellaisen kuvan.
      Tosiasiassa olen aika vakava ja syvämietteinen, herkkä myöskin.
      Pelleilen siksi, koska elämä on joskus silloin helpompaa kestää. Haluan myös tuottaa toisille hyvää mieltä. Joskus hymyni takaa löytyy kuitenkin se surumielinen ja liikaan nostalgiaan taipuvainen nainen.
      https://youtu.be/qHFxncb1gRY

      • Anonyymi

        Tuo täsmäsi Heliin jonka tunsin. Hauska, joku voisi ajatella kevytmieliseksi mutta ei todellakaan sitä. Sopivasti pelleilyä, syvällä sisimmässään ihmisistä välittävä, tunteikas Heli.
        Hymyä huuliin, naurahduksiakin.

        Hyvää Joulun aikaa Helille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo täsmäsi Heliin jonka tunsin. Hauska, joku voisi ajatella kevytmieliseksi mutta ei todellakaan sitä. Sopivasti pelleilyä, syvällä sisimmässään ihmisistä välittävä, tunteikas Heli.
        Hymyä huuliin, naurahduksiakin.

        Hyvää Joulun aikaa Helille

        Kiitoksia samoin sinne päin terkkuja myös että sun puoliso saa nyt hyvän syyn pettää sinua ja toivottavasti myös onnistuu pettää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia samoin sinne päin terkkuja myös että sun puoliso saa nyt hyvän syyn pettää sinua ja toivottavasti myös onnistuu pettää

        Vaikea pettää kun ei ole puolisoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo täsmäsi Heliin jonka tunsin. Hauska, joku voisi ajatella kevytmieliseksi mutta ei todellakaan sitä. Sopivasti pelleilyä, syvällä sisimmässään ihmisistä välittävä, tunteikas Heli.
        Hymyä huuliin, naurahduksiakin.

        Hyvää Joulun aikaa Helille

        Hyvää joulunaikaa sinullekin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvää yötä sinulle rakas
      Olen usein ihmetellyt, mikä tarkoitus tällä meidän tarinallamme on.
      Olen usein kironnut tätä palstaa, mutta ilman tätä en olisi löytänyt sinua, kadonnutta.
      Uskonko kohtaloon, en ole aivan varma, mutta uskon että jotkut asiat tapahtuvat tarkoituksella. Asiat eivät useinkaan tapahdu, toiveet toteudu, juuri silloin kun itse niin haluamme. Kaikella on aikansa täällä maailmankaikkeudessa, asiat tapahtuvat silloin, kun niiden aika on.
      Rakastua voi mitä ihmeellisimmissä olosuhteissa ja täysin odottamatta. Rakkaus ei kysy aikaa eikä paikkaa, se voi yllättää täysin ja sekoittaa kaiken, laittaa koko sen hetkisen elämän sekaisin.
      Rakkaus ja rakastaminen on aina suuri ihme ja lahja. Olen onnellinen siitä että olen saanut kokea tällaisia tunteita juuri sinua kohtaan.
      Sinä olet minun ihmeeni..
      Heli

      • Anonyymi

        Oletko se sama Heli, joka keväällä itki täällä kun ei ole ketään ketä kaivata? Halusit niin osallistua. Kehitit sitten tällaisen tarinan itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se sama Heli, joka keväällä itki täällä kun ei ole ketään ketä kaivata? Halusit niin osallistua. Kehitit sitten tällaisen tarinan itsellesi.

        Höpö höpö..
        Totista totta on kaikki tämä.. ehkä vähän kimallusta ja krumeluuria..
        Rakkautta silti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö..
        Totista totta on kaikki tämä.. ehkä vähän kimallusta ja krumeluuria..
        Rakkautta silti..

        Olihan siinä kimallusta kerrakseen kun toisen suhteeseen kolmanneksi menit. Että semmosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan siinä kimallusta kerrakseen kun toisen suhteeseen kolmanneksi menit. Että semmosta

        En ole mennyt kenenkään suhteeseen kolmanneksi.


    • Anonyymi

      Hei mies

      Hyvää joulupäivää sinulle ja loppuvuotta myös.
      Kyllähän minä tiedän miten asiat ovat, olen tiennyt sen koko ajan, en sentään aivan höpsö vielä ole.
      Välitän sinusta silti aina..
      https://youtu.be/plBUw88UlmQ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe