ja hyvää joulun aikaa ja taikaa tai mitä lie..jotain kuitenkin.
Ikävä silti sua, vaikka enää harvemmin tänne eksyn.
Voi hyvin
Heliltä
https://youtu.be/MfddfPo6jGI
Huomenta mies
20
71
Vastaukset
- Anonyymi
Tanssimaanko jo aamusta?
- Anonyymi
Tanssia voi milloin vaan. Aina kun siltä tuntuu ja minusta tuntuu siltä hyvin usein..
- Anonyymi
Kiitos ja Hyvää joulua myös Helille! Voi hyvin, Moi.
- Anonyymi
Hyvää joulua sinullekin. Tulin juuri lahjaostoksilta ja ajattelin ruveta tonttujen puuhiin, eli paketoimaan lahjoja. 📦 🤶
- Anonyymi
Eipä kiinnosta enää Helit kun eroon pääsi. Oikea maanvaiva
- Anonyymi
Tais olla toinen Heli se. ☺
- Anonyymi
Onko niin, että olette vain nettituttuja?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Iltaa ja hyvää yötä tässä samalla..
Halusin vaan kertoa vielä, että en ole oikeasti kovin kevytmielinen nainen, vaikka joistain kirjoituksistani ehkä saakin sellaisen kuvan.
Tosiasiassa olen aika vakava ja syvämietteinen, herkkä myöskin.
Pelleilen siksi, koska elämä on joskus silloin helpompaa kestää. Haluan myös tuottaa toisille hyvää mieltä. Joskus hymyni takaa löytyy kuitenkin se surumielinen ja liikaan nostalgiaan taipuvainen nainen.
https://youtu.be/qHFxncb1gRY- Anonyymi
Tuo täsmäsi Heliin jonka tunsin. Hauska, joku voisi ajatella kevytmieliseksi mutta ei todellakaan sitä. Sopivasti pelleilyä, syvällä sisimmässään ihmisistä välittävä, tunteikas Heli.
Hymyä huuliin, naurahduksiakin.
Hyvää Joulun aikaa Helille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo täsmäsi Heliin jonka tunsin. Hauska, joku voisi ajatella kevytmieliseksi mutta ei todellakaan sitä. Sopivasti pelleilyä, syvällä sisimmässään ihmisistä välittävä, tunteikas Heli.
Hymyä huuliin, naurahduksiakin.
Hyvää Joulun aikaa HelilleKiitoksia samoin sinne päin terkkuja myös että sun puoliso saa nyt hyvän syyn pettää sinua ja toivottavasti myös onnistuu pettää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia samoin sinne päin terkkuja myös että sun puoliso saa nyt hyvän syyn pettää sinua ja toivottavasti myös onnistuu pettää
Vaikea pettää kun ei ole puolisoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo täsmäsi Heliin jonka tunsin. Hauska, joku voisi ajatella kevytmieliseksi mutta ei todellakaan sitä. Sopivasti pelleilyä, syvällä sisimmässään ihmisistä välittävä, tunteikas Heli.
Hymyä huuliin, naurahduksiakin.
Hyvää Joulun aikaa HelilleHyvää joulunaikaa sinullekin.
- Anonyymi
Huomenta ihana..
Joulun kanssasi jaan.. mielessäni vaan
https://youtu.be/vRB_be8jCxU - Anonyymi
Hyvää yötä sinulle rakas
Olen usein ihmetellyt, mikä tarkoitus tällä meidän tarinallamme on.
Olen usein kironnut tätä palstaa, mutta ilman tätä en olisi löytänyt sinua, kadonnutta.
Uskonko kohtaloon, en ole aivan varma, mutta uskon että jotkut asiat tapahtuvat tarkoituksella. Asiat eivät useinkaan tapahdu, toiveet toteudu, juuri silloin kun itse niin haluamme. Kaikella on aikansa täällä maailmankaikkeudessa, asiat tapahtuvat silloin, kun niiden aika on.
Rakastua voi mitä ihmeellisimmissä olosuhteissa ja täysin odottamatta. Rakkaus ei kysy aikaa eikä paikkaa, se voi yllättää täysin ja sekoittaa kaiken, laittaa koko sen hetkisen elämän sekaisin.
Rakkaus ja rakastaminen on aina suuri ihme ja lahja. Olen onnellinen siitä että olen saanut kokea tällaisia tunteita juuri sinua kohtaan.
Sinä olet minun ihmeeni..
Heli- Anonyymi
Oletko se sama Heli, joka keväällä itki täällä kun ei ole ketään ketä kaivata? Halusit niin osallistua. Kehitit sitten tällaisen tarinan itsellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko se sama Heli, joka keväällä itki täällä kun ei ole ketään ketä kaivata? Halusit niin osallistua. Kehitit sitten tällaisen tarinan itsellesi.
Höpö höpö..
Totista totta on kaikki tämä.. ehkä vähän kimallusta ja krumeluuria..
Rakkautta silti.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö..
Totista totta on kaikki tämä.. ehkä vähän kimallusta ja krumeluuria..
Rakkautta silti..Olihan siinä kimallusta kerrakseen kun toisen suhteeseen kolmanneksi menit. Että semmosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan siinä kimallusta kerrakseen kun toisen suhteeseen kolmanneksi menit. Että semmosta
En ole mennyt kenenkään suhteeseen kolmanneksi.
- Anonyymi
Hei mies
Hyvää joulupäivää sinulle ja loppuvuotta myös.
Kyllähän minä tiedän miten asiat ovat, olen tiennyt sen koko ajan, en sentään aivan höpsö vielä ole.
Välitän sinusta silti aina..
https://youtu.be/plBUw88UlmQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368