Huomenta mies

Anonyymi

ja hyvää joulun aikaa ja taikaa tai mitä lie..jotain kuitenkin.
Ikävä silti sua, vaikka enää harvemmin tänne eksyn.
Voi hyvin
Heliltä
https://youtu.be/MfddfPo6jGI

20

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tanssimaanko jo aamusta?

      • Anonyymi

        Tanssia voi milloin vaan. Aina kun siltä tuntuu ja minusta tuntuu siltä hyvin usein..


    • Anonyymi

      Kiitos ja Hyvää joulua myös Helille! Voi hyvin, Moi.

      • Anonyymi

        Hyvää joulua sinullekin. Tulin juuri lahjaostoksilta ja ajattelin ruveta tonttujen puuhiin, eli paketoimaan lahjoja. 📦 🤶


    • Anonyymi

      Eipä kiinnosta enää Helit kun eroon pääsi. Oikea maanvaiva

      • Anonyymi

        Tais olla toinen Heli se. ☺


    • Anonyymi

      Onko niin, että olette vain nettituttuja?

      • Anonyymi

        Ei.


    • Anonyymi

      Iltaa ja hyvää yötä tässä samalla..
      Halusin vaan kertoa vielä, että en ole oikeasti kovin kevytmielinen nainen, vaikka joistain kirjoituksistani ehkä saakin sellaisen kuvan.
      Tosiasiassa olen aika vakava ja syvämietteinen, herkkä myöskin.
      Pelleilen siksi, koska elämä on joskus silloin helpompaa kestää. Haluan myös tuottaa toisille hyvää mieltä. Joskus hymyni takaa löytyy kuitenkin se surumielinen ja liikaan nostalgiaan taipuvainen nainen.
      https://youtu.be/qHFxncb1gRY

      • Anonyymi

        Tuo täsmäsi Heliin jonka tunsin. Hauska, joku voisi ajatella kevytmieliseksi mutta ei todellakaan sitä. Sopivasti pelleilyä, syvällä sisimmässään ihmisistä välittävä, tunteikas Heli.
        Hymyä huuliin, naurahduksiakin.

        Hyvää Joulun aikaa Helille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo täsmäsi Heliin jonka tunsin. Hauska, joku voisi ajatella kevytmieliseksi mutta ei todellakaan sitä. Sopivasti pelleilyä, syvällä sisimmässään ihmisistä välittävä, tunteikas Heli.
        Hymyä huuliin, naurahduksiakin.

        Hyvää Joulun aikaa Helille

        Kiitoksia samoin sinne päin terkkuja myös että sun puoliso saa nyt hyvän syyn pettää sinua ja toivottavasti myös onnistuu pettää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia samoin sinne päin terkkuja myös että sun puoliso saa nyt hyvän syyn pettää sinua ja toivottavasti myös onnistuu pettää

        Vaikea pettää kun ei ole puolisoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo täsmäsi Heliin jonka tunsin. Hauska, joku voisi ajatella kevytmieliseksi mutta ei todellakaan sitä. Sopivasti pelleilyä, syvällä sisimmässään ihmisistä välittävä, tunteikas Heli.
        Hymyä huuliin, naurahduksiakin.

        Hyvää Joulun aikaa Helille

        Hyvää joulunaikaa sinullekin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvää yötä sinulle rakas
      Olen usein ihmetellyt, mikä tarkoitus tällä meidän tarinallamme on.
      Olen usein kironnut tätä palstaa, mutta ilman tätä en olisi löytänyt sinua, kadonnutta.
      Uskonko kohtaloon, en ole aivan varma, mutta uskon että jotkut asiat tapahtuvat tarkoituksella. Asiat eivät useinkaan tapahdu, toiveet toteudu, juuri silloin kun itse niin haluamme. Kaikella on aikansa täällä maailmankaikkeudessa, asiat tapahtuvat silloin, kun niiden aika on.
      Rakastua voi mitä ihmeellisimmissä olosuhteissa ja täysin odottamatta. Rakkaus ei kysy aikaa eikä paikkaa, se voi yllättää täysin ja sekoittaa kaiken, laittaa koko sen hetkisen elämän sekaisin.
      Rakkaus ja rakastaminen on aina suuri ihme ja lahja. Olen onnellinen siitä että olen saanut kokea tällaisia tunteita juuri sinua kohtaan.
      Sinä olet minun ihmeeni..
      Heli

      • Anonyymi

        Oletko se sama Heli, joka keväällä itki täällä kun ei ole ketään ketä kaivata? Halusit niin osallistua. Kehitit sitten tällaisen tarinan itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se sama Heli, joka keväällä itki täällä kun ei ole ketään ketä kaivata? Halusit niin osallistua. Kehitit sitten tällaisen tarinan itsellesi.

        Höpö höpö..
        Totista totta on kaikki tämä.. ehkä vähän kimallusta ja krumeluuria..
        Rakkautta silti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö..
        Totista totta on kaikki tämä.. ehkä vähän kimallusta ja krumeluuria..
        Rakkautta silti..

        Olihan siinä kimallusta kerrakseen kun toisen suhteeseen kolmanneksi menit. Että semmosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan siinä kimallusta kerrakseen kun toisen suhteeseen kolmanneksi menit. Että semmosta

        En ole mennyt kenenkään suhteeseen kolmanneksi.


    • Anonyymi

      Hei mies

      Hyvää joulupäivää sinulle ja loppuvuotta myös.
      Kyllähän minä tiedän miten asiat ovat, olen tiennyt sen koko ajan, en sentään aivan höpsö vielä ole.
      Välitän sinusta silti aina..
      https://youtu.be/plBUw88UlmQ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe