Uskon että näin tästä voi parantua.
Minulla on pakkoneuroosi.
-Tulee pakkoajatuksia
-Tarkistelua
-erilaisia pakko-juttuja ahdistuksen/pelon välttämiseksi.
-ym.
Nyt olen saanut tästä sairaudesta tarpeekseni ja päätin että saa riittää.
Lapsesta asti olen tätä sairastanut, ocd on muuttanut muotoaan matkan varrella mutta sairaus on pysynyt.
Nyt lopetan näiden ocd juttujen tottelemisen tähän.
Uskon että minun tapauksessa parempi tapa parantua on lopettaa kerralla mutta lyhyemmissä jaksoissa.
Päätin että kaikki ocd toiminnot ovat kiellettyjä 26.12.20 kello:12.00 asti.
-Tämän ajan jälkeen voin suorittaa ocd toimenpiteet jos tilanne sitä vaatii.
-Tämän viikon jälkeen laitetaan uusi aika joka on pidempi, näin lopetan tämän sairauden.
Pysyn tässä päätöksessä vaikka kuolema olisi perässä niin yhtäkään pakkoneuroosi juttua en tottele tänä aikana.
-Kerron ensi lauantaina miten meni ja kuinka jatketaan sekä onko ocd hellittänyt.
Tämä vahvistaa omaa päätöstä ja muutkin näkevät voiko tästä näin parantua.
Lopetan pakkoneuroosin ja paranen
9
197
Vastaukset
- Anonyymi
Homeopatiasta olisi ainakin apua. Jossain vaiheessa mullakin oli sellaisia ajatuksia, joihin auttoi mm argentum nitr 200 tai oisko ollut 1M. Sitten otin Carcinosin 200 tai 1 M ja Ignatia 200. On niitä joitakin muitakin. Käy vaikka homeopaatilla tai googlaa.
- Anonyymi
Hyvä elämä vähentää MT-ongelmia. Hanki sellainen.
- Anonyymi
Hyvässä elämässäkin voi olla vastoinkäymisiä ja kaikki ei ole niin vahvoja kestämään niitä.Mitä on sitten hyvä elämä?
- Anonyymi
Asiat eivät ole niin mustavalkoisia. On helvetin helppoa huudella toiselle puskista tietämättä sen tarkemmin hänen taustoistaan. Olet vissiin se sama kirjoittelija, joka kirjoittelee tänne aina samansävyisiä viestejä. Onko kanttia tulla esiin omalla nimellä? Ei taatusti, munaton kun olet.
- Anonyymi
Kenenkään ei pitäisi joutua kärsimään omista yksityisistä ajatuksistaan tai kammota omaa ajatteluaan.
Häiritsevät ajatukset voi helposti vaimentaa seisomalla ja jännittämällä vatsalihakset vetämällä vatsaa sisään. - Anonyymi
Löytyykö paikkakunnalta jotian hyvää vertaistukiryhmää?
- Anonyymi
Meni ihan hyvin. Toki lääkitys on käytössä, myöskin olin matkoilla, se vähän rikkoi ocd juttuja.
Nyt on uusi määräaika, 2.1.21
Tällä hetkellä yksi ocd ajatus rienaa mieltä ja huutaa toimenpiteitä mutta luonnollisesti periksi en enää anna.- Anonyymi
Tsemppiä sulle.
Paraneminen on mahdollista etenkin silloin kun itse sitä haluaa ja keksii keinoja miten toimia omaksi parhaakseen.
Jos ajattelee vain että tää ei parane ikinä niin silloin on pienemmät mahdollisuudet parantua. - Anonyymi
Kovasti tsemppiä paranemiseen! Taistele!
Ensi vuosi tulee olemaan parempi.
Kannattaa hankkia kirja Kerrasta poikki - Eroon pakko-oireista (Edna B. Foa) ja tehdä kaikki siinä olevat harjoitukset. Se on nimittäin paras kirja, mikä minulla on koskaan ollut. Toivuin sen avulla oireettomaksi kärsittyäni pitkään raastavasta OCD:stä. Viheliäinen tauti, olen kokenut sen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279