heipä taas.
Olen taas aivan pasmat sekaisin. Törmäsin noin 1,5 viikkoa sitten taas tähän sydäntäni raastavaan mieheen. Minut oli kutsuttu erääseen tilaisuuteen, ja eikös tämä mies ole siellä myös. Olin kun en huomaisi, mutta tilassa jossa on n. 8 ihmistä on vaikea näytellä moista. Tämä mies tepasteli ohitseni, hyvä ettei takki koskettanut, ja tuli viereeni lukemaan tiedotteita. Se li jokseenkin minulle liikaa, ja kiersin hetken aikaa ja lähdin paikasta pois.
Menin aivan sekaisin kun taas näin tämän miehen, ja puolen vuoden juomattomuus vaihtui 4 kaljaan. Olen hyvin kurinalaisesti tehnyt opinnäytetyötäni, joten siitä johtuen en ole juonut tai käynyt missään.
Ja kännissä sitä tulee laitettua tälle miehelle viestiä (pahalla päällä olin). Selvinpäin moista vaaraa ei ole.
Tulemme varmasti tämän miehen kanssa törmäämään samankaltaisissa tilasuuksissa jatkossakin.
Kyllähän sitä ennenkin ihastunut on ollut, ja jonkin aikaa sitä sydänsuruja potee. Mutta tämä tapaus on jotain aivan muuta, tätä on kestänyt jo vuosia. En pääse hänestä irti. Ei pääse täysillä elämäänsä elämään. tämän takia. Paras ystäväni on sanonut, ettei ole koskaan nähnyt minun olevan näin vahvasti rakastunut johonkin mieheen. Tämä ei kai lopu koskaan, kun tuskin minä sitä miestä koskaan saan. Enkä usko, että voi tulla vastaan toista joka syrjäyttisi tämän miehen. Olen nähnyt jos jonkinlaista miestä elämäni aikana, ja tuntuu ettei mitään uutta nähtävää enään voi löytyä tältä planeetalta.
Viimeksi puhuit jotain, että näit väkivaltaista kuolemaa. Ei se niin uskomatonta ole, täytyy myöntää. Vedän puoleeni kai sellaisia tapauksia, viikko sitten tapettiin nuoruuden ihastukseni. Ja löytyy yliannostuksia ja itsemurhia. Toivotonta menoa mulla.
Terkuin: hymyilevä loskainen aurinko.
cherrykirsikalle
2
116
Vastaukset
Hei taas! Nimimerkkisi kuvastaa sinua oikeastaan aika hyvin; aurasi on hieman likaisen tummanpuhuva eli ajatuksesikin ovat ajoittain hieman synkähköjä, vaikka sisälläsi pohjimmiltaan paistaakin aurinko - koitapa seuraavan kerran suihkussa käydessäsi hieroa ihollesi hienoa merisuolaa, tämä puhdistaa energiakenttääsi ja saa olosikin tuntumaan kevyemmältä ja toiveikkaammalta..
Kyllä tulevassa odottaa sinua eräs mies, joka aikanaan saa sukat pyörimään jaloissasi (vaikket sitä nyt uskokaan), mutta siihen on vielä aikaa.. Nyt sinun on kuitenkin saatava jätettyä tämä sydäntäsi kiusaava mies kokonaan taaksesi. Suhteenne on karmallinen ja hän on opettanut sinut tuntemaan (muistamaan), mitä on intohimoinen rakkaus, mutta nyt hänen tehtävänsä on opettaa myös miten irtaudutaan vahingollisista tunnesiteistä - sillä sisimmässäsi jo tiedostatkin, että hän on esteenä etenemisellesi ja kehityksellesi. Pyydä arkkienkeli Mikaelia katkaisemaan sinisellä miekallaan vahingolliset siteet, jotka yhdistävät sinut menneeseen. Mennessäsi tilaisuuteen, jossa tiedät kohtaavasi Hänet, pyydä extrasuojausta (suosittelen pyytämään suojausta toki ihan joka päivä, ihan jokaiselle :)); pyydä esim. jälleen AE Mikaelia kietomaan sininen viittansa suojaksesi oikein tiukasti ympärillesi. Vaikket tällaisiin uskoisikaan, niin pelkkä pyyntö auttaa kohtaamaan tilanteen uudella tavalla.
Tiedäthän jo itsekin, että Hänen aikansa on jo mennyt ja on aika uudelle - anna siis hänen jo mennä, anna hänelle kaikki anteeksi (niin tässä kuin menneissäkin elämissä tapahtuneet) ja päästä hänestä irti. Tietoisella tasolla olet ehkä niin jo tehnytkin, mutta tunnetasolla hän edelleen kummittelee vahvasti. Jos annat uudelle mahdollisuuden, se tulee elämääsi, sillä yksi universaaleista laeista on, että samankaltainen vetää vääjäämättä puoleensa samankaltaista, kun sen aika on. Näissä ajatuksissa.. kauniita kevätpäiviä Sinulle toivottelen :)- hymyilevä loskainen aurinko
hei.
Kävin nyt sitten niin,että näin hänet alkuviikosta. Oikeastaan oli yllättävän rennon hauskaa, mikä oli poikkeuksellista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204277Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702237
- 171936
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261792- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998