Onkohan kellekkään muulle käynyt näin? Noin kaksi vuotta sitten värjäsin hiukseni ensin värinpoisto aineella ja sen jälkeen vaalennus aineella. (kaupasta ostetuilla tee se itse väreillä)Kun en ollut lopputulokseen tyytyväinen laitoin vielä ultasuperhyper blondi raidat. Muutaman päivän kuluttua huomasin että päässäni oli kaljuja kohtia. Luulin että kaikki hiukseni lähtevät.
Onneksi ei kuitenkaan ja noihin kaljuihin kohtiin kasvoi hiukset reilussa puolessa vuodessa. Noh, en ottanut opikseni kerrasta vaan värjäsin taas hiukseni (itse) ultra kevyt värillä siis en millään kestovärillä. Siitä huolimattta huomasin uuden kaljun kohdan päässäni takaraivossa. Se on siellä vieläkin tosin ehkä vähän on jo kasvanut uusia hiuksia.
Mutta outoa että vaikka värjäysestä on jo yli8 kk niin tämän kaljun kohdan viereen on ilmestynyt pieni uusi kalju kohta vaikka en ole hiuksia enää värjännyt...onkohan kyseessä pälvi kalju??? Miten paranee, ja paraneeko ollenkaan? Olen kuitenkin alta 30 nuori nainen enkä haluais vielä alkaa käyttää peruukkia...nyyh...se ainakin on varmaa että hiuksiani en enää värjää ikinä!!! Fiksuhan menisi lääkäriin mutta jotenkin häpeän tätä asiaa niin paljon että en uskalla/kehtaa...
Hiustenvärjäys kaljuunnutti
4
1813
Vastaukset
- pälveltä
Kuulostaa kyllä pälvikaljulta, jolla ei mitään yhteyttä värjäämiseen ole. Ehkäpä värjäyksen jälkeen olet tutkinut hiuksiasi sen verran tarkemmin, että sattumalta huomannut pälvet juuri silloin.
Lääkäriin menoa ei tarvitse häpeillä!
Pälvikaljun yhteydessä iloinen asia on, että 90% niistä paranee itsestään kahden-kolmen vuoden sisällä. - Antti
Itse värjäsin hiukseni aikoinaan mustaksi, heti värjäyksen jälkeen ensimmäisessä pesussa hiuksia lähti päästä aivan uskomattoman paljon, niitä oli jokapaikassa..ennen värjäystä ei ollut mitään ongelmaa, sitten ajoin hiukseni pois, mutta ne olivat jo kerenneet ohentua huomattavasti. Hiustenlähtö kyllä lakkasi, eikä kolmeen vuoteen ole hiukset enää ohentuneet..mutta ei ole tilalle kasvanaut uusia...olen aivan varma että värjäys vaikutti jollain tavalla tuohon hiustenlähtöön.
- parturisiko(?)
se mustaksi värjätty hius vain näkyy pudotessaan paremmin, kuin vaaleampi.Olen toistakymmentä vuotta värjännyt hiuksia, enkä ole kuullut värin vaikuttavan noin. Toki katkaisevat kemiallisesti, jos niitä käyttää liikaa. Mustan värin on kyllä sanottu aiheuttavan aivokasvaimia...Sinulla epäilen mieshormoonin aiheuttamaa kaljuuntumista, mikä on ihan luonnollista.
- elin
Minä voin auttaa sinua osta Voi hyvin lehti 15 tätä kuuta.Siinä on ilmoitus. Ota minuun yhteys siinä on minun puhelin numeroni. Voi lähettää minulle sähköpostia myös [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803