Olin 14 vuotias, kun huomasin kiveksessäni oudon pallukan...

Anonyymi

Se oli kuin kolmas pikkukives. Olisiko se syöpä? Kuolisinko tai menettäisinkö pallini? Halusin selvyyden, mutta miten? Äidilleni en palleistani puhuisi. Entä koulun terveydenhoitaja Tiina, lempinimeltään "Dildo-Tiina"? Lempinimi oli tullut terveysopin tunnilla, kun hän oli näyttänyt miten kortsua käytetään. Kun nelikymppinen, rehevä nainen tiukassa valkoisessa hoitsunasussaan hitaasti rullasi kortsun tekopeniksen päälle, niin jokaisen pojan farkkujen etumus oli alkanut kiristäämään. Parin viikon tuskailun jälkeen järkeilin, että voisin saada Tiinalta lähetteen (mies)lääkärille näyttämme pallejani. Menin siis Tiinan puheille.

Tiina oli iloisen ystävällinen, kun kysyi asiaani.
"Tarvitsen lähetteen lääkärille. Minulla on nivusissa patti."
Tiina halusi tietenkin tietää tarkemmin: "Särkeekö se tai onko se kosketusarka? Punottaako? Onko se ollut kauan? "
Ja sitten: "Missä kohtaa se tarkalleen ottaen on?"
Vastasin rehellisesti: "Se on kiveksessä."
Tiina laittoi kauhukseni lateksihanskat käteensä ja sanoi ystävällisesti hymyillen: "Tule tähän eteeni ja laske housi alas."
Tunsin punastuvani kun avasin farkkuni ja laskin ne ja alushousut polviin. Tiina kumartui katsomaan kasvot vaaksan päässä kullistani. Sydämeni hakkasi. Tiina kysyi kummasta kiveksestä oli kyse ja sanoi: "Päälle päin ei näy mitään. Minä tunnustelen sitä. Anteeksi jos käteni ovat viileät. Voitko nostaa peniksen pois tieltä."
Tuijotin tiukasti seinään, otin kalustani kiinni ja nostin sen vatsaa vasten. Tunsin Tiinan viileän käden kivekselläni. Tiina jutteli rauhallisesti: "Hyvä että olet tutkinut kiveksiäsi. Näistä kannattaa ottaa selvä, vaikka harvoin nämä mitään vakavampaa on."
Hän hieroi kivestä kunnes löytyi muhkuran. Koskettelu tuntui pelottavan hyvältä ja tunsin kaluni nytkähtelevän kädessäni. Tiina kysyi: "Tämäkö se on?"
Rykäisin ennen kuin sain vastattua, että juuri se. Tiina jatkoi tutkimustaan ja sanoi: "Tämä taitaa olla harmiton nesterakkula, jollaisia joskus kiveksiin tulee. Tämä on helppo hoitaa, jos se tulee kivuliaaksi. Onko yhtään arka?"
Tiina puristeli varovasti kiveksen rakkulaa ja kaluni tuntui kasvavan. Sanoin että se ei tunnu aralta. Tiina jatkoi: "Tarkastan vielä toisenkin kiveksen. Ole vaan ihan rento."
Tiina kävi pallini läpi hitaan perusteellisesti. Tunsin miten käteni pitelemä kalu kasvoi ja jäykistyi. Tiinan täytyi huomata aivan kasvojensa edessä tapahtuva muutos.

Eikä tukimus ollut vieläkään ohi. Tiina sanoi: "Nyt kun ollaan tällä osastolla, niin tarkastetaan samalla ettei sinulla ole tyrää. Katso oikealle ja yskäise pari kertaa kunnolla."
Tiina piti kiinni oikeasta kiveksestäni ja tein kuten käskettiin. Minulla seisoi jo luunkovana ja kasvoni tuntuivat tulipunaisilta. Minun olisi tehnyt mieli korjata käteni asentoa peittääkseni seisokkini paremmin, mutta en enää kehdannut ja Tiina oli varmati jo nähnyt sormeilunsa seuraukset. Tiina siirsi otteensa vasempaan kivekseen ja käski kääntää pään vasemmalle ja yskäistä uudestaan. Tiina irrotti viimein otteensa kiveksistäni ja perääntyi vähän kauemmaksi. Edelleen nivusiani katsoen hän sanoi että voin pukea. Kun irrotin otteeni, kalu jäi sojottamaan yläviistoon. Kiskoin housuja jalkaani niin nopeasti kuin pystyin, mutta Tiina ehti hyvin nähdä seisokkini. Hän sanoi: "Kyse on ilmeisesti harmittomasta nesterakkulasta. Kirjoitan lähetteen ultraääneen ja lääkärille ihan varmuuden vuoksi. Eikä sinulla ole tyrääkään."
Tiina jatkoi katsoen minua silmiin ja sanoi: "Muutenkin kaikki näyttää toimivan."
Puhuiko hän seisokkiani?

Kiskoin farkkuja erektion pullistamien kalsareitteni peitoksi ja kamppailin vetoketjun kiinni. Tiina katseli kiirettäni ja sanoi rauhoittaen:
"Tällaiset tutkimukset voivat tuntua kiusallisilta, mutta se on turhaa. Oli hyvä, että tulit tutkituttamaan asian. Pojan keho reagoi helposti kosketteluun. Sinä et ole ensimmäinen etkä viimeinen. Turha ujostella."
Kun Tiina oli saanut lähetteet kirjoitettua, hän vilkaisi pullottavaa farkkujeni etumusta ja sanoi: "Jos sinulle jäi kovin tukala olo, niin voit käydä WC:ssä ennen kuin lähdet."
Olin äimistynyt! Ehdottiko Tiina että kävisin kädellä vastaanoton vessassa? Hölmistymiseni varmasti näkyi, koska Tiina halusi vielä rohkaista: "Älä minua ujostele. Jos siltä tuntuu, ota tuosta käsipyyhkeitä ja käy helpottamassa oloasi."
Seisokkini oli edelleen luunkova eikä Tiinan ehdotus sitä heikentänyt. Otin muutaman käsipyyhkeen pöydällä ollesta rasiasta ja Tiina nyökkäsi minulle rohkaisevasti. Menin vessaan ja siellä avasin kiireesti housuni ja kiskoin ne alas. Aloin runkkaamaan raivoisasti samalla kun pidin toisella kädellä kiinni kiveksistäni, muistellen Tiinan koskettelua. Ei kesänyt kauaa ennen kuin nesteet tuntuivat lähtevän liikkeelle. Päästin irti kiveksistäni ja painoin paperitupon terskaani vasten. Laukeaminen oli raju ja huomaamattani voihkaisin ääneen. Kuuliko Tiina sen?

Pyyhittyäni kaluni ja pestyäni kädet tulin pois vessasta. Tiina hymyili minulle kun lähdin ja sanoi: "Tule uudestaan käymään, jos joku huolettaa."

0

2173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mielessäni vieläkin T

        Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
        Ikävä
        37
        1535
      2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1321
      3. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        8
        1257
      4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        1
        1255
      5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        41
        1228
      6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        3
        1225
      7. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        0
        1214
      8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        1
        1190
      9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        2
        1160
      10. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        1
        1136
      Aihe