Musertava ikävä

Anonyymi

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin sama täällä,oletko yksin?

      • Anonyymi

        Aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina.

        Aina yksin,miksi niin? Eikö tämä nainen tule luoksesi? Minä olen kyllä miestä kaivannut ja etsinyt vaan en saa häntä kiinni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina yksin,miksi niin? Eikö tämä nainen tule luoksesi? Minä olen kyllä miestä kaivannut ja etsinyt vaan en saa häntä kiinni...

        Pihtaajaksi muutuin minä matkallani ;)


    • Anonyymi

      Kenelle naiselle? Oletko kauan naisen tuntenut? Minulla miehelle vuosien taa

      • Anonyymi

        Hän tosiaan on nainen arvostamani ja tiedän hänet paremmin kuin tunnen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tosiaan on nainen arvostamani ja tiedän hänet paremmin kuin tunnen.

        Missä tapasitte ensimmäisen kerran? Minä tapasin miehen eräässä tilaisuudessa jossa oli monia ihmisiä. En tuntenut miestä silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tapasitte ensimmäisen kerran? Minä tapasin miehen eräässä tilaisuudessa jossa oli monia ihmisiä. En tuntenut miestä silloin.

        Silloin oli tapahtuma menossa ja ihmisiä kaikkialla ja humps siellä hän oli aurinkoisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin oli tapahtuma menossa ja ihmisiä kaikkialla ja humps siellä hän oli aurinkoisena.

        Ok,epäilee että olisit kuitenkaan hän...onko tapaamisesta kauan? Onko sulla hänen yhteystietojaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok,epäilee että olisit kuitenkaan hän...onko tapaamisesta kauan? Onko sulla hänen yhteystietojaan?

        On minulla kaikki tarvittava , kyse muusta en tiedä. Tapaamisesta jo hetkinen taas ja ei minulla sinänsä kiire.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin oli tapahtuma menossa ja ihmisiä kaikkialla ja humps siellä hän oli aurinkoisena.

        Oliko tapaamispaikkanne molemmille tuttu entuudestaan? Minulle vieraampi,hänelle hieman tutumpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minulla kaikki tarvittava , kyse muusta en tiedä. Tapaamisesta jo hetkinen taas ja ei minulla sinänsä kiire.

        Joo kyllä minullakin on miehen yhteystiedot,vaan mulla ongelma toisinpäin,odotan miehen yhteydenottoa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minulla kaikki tarvittava , kyse muusta en tiedä. Tapaamisesta jo hetkinen taas ja ei minulla sinänsä kiire.

        Ei minullakaan kiire,mutta nähdä kyllä silti tahtoisin...tai vaikka hetken jutella,vaan eipä voi toista pakottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tapaamispaikkanne molemmille tuttu entuudestaan? Minulle vieraampi,hänelle hieman tutumpi.

        Minulle oli kyllä ehkä hieman tutumpi paikka kuin hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä minullakin on miehen yhteystiedot,vaan mulla ongelma toisinpäin,odotan miehen yhteydenottoa....

        Kai se mies sieltä sitten ilmoittaa itsestänsä jos on kiinnostunut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minullakaan kiire,mutta nähdä kyllä silti tahtoisin...tai vaikka hetken jutella,vaan eipä voi toista pakottaa.

        minäkin vain jutella enhän minä nyt rohkene muuhunkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se mies sieltä sitten ilmoittaa itsestänsä jos on kiinnostunut...

        Niin kai sitten...musertavaa on kyllä vain odottaa....pitäisikö sitten unohtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minäkin vain jutella enhän minä nyt rohkene muuhunkaan

        Näetkö usein naista? Siis kuitenkin useammin kuin kerran vuodessa?


    • Anonyymi

      Kertoisit suoraan. Niin säkin mun ❤

      • Anonyymi

        Se voisi auttaa.


      • Anonyymi

        Koska näimme?


    • Anonyymi

      Älä nyt turhaan sure, mä ajattelen sua aina välillä yhä.
      Siilinjärvi soittaa.

    • Anonyymi

      Ja sä mun, mies

    • Anonyymi

      Miten niin taas?

    • Anonyymi

      Älkää odotelko, soittakaa jos kiinnostaa hyvänen aika.
      Jos toista ei kiinnosta, tulipahan kuitenkin selvitettyä asia ja voi jatkaa eteen päin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe