Aihe

Musertava ikävä

Anonyymi

25

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin sama täällä,oletko yksin?

• Anonyymi

Aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina.

Aina yksin,miksi niin? Eikö tämä nainen tule luoksesi? Minä olen kyllä miestä kaivannut ja etsinyt vaan en saa häntä kiinni...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina yksin,miksi niin? Eikö tämä nainen tule luoksesi? Minä olen kyllä miestä kaivannut ja etsinyt vaan en saa häntä kiinni...

Pihtaajaksi muutuin minä matkallani ;)

• Anonyymi

Kenelle naiselle? Oletko kauan naisen tuntenut? Minulla miehelle vuosien taa

• Anonyymi

Hän tosiaan on nainen arvostamani ja tiedän hänet paremmin kuin tunnen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tosiaan on nainen arvostamani ja tiedän hänet paremmin kuin tunnen.

Missä tapasitte ensimmäisen kerran? Minä tapasin miehen eräässä tilaisuudessa jossa oli monia ihmisiä. En tuntenut miestä silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tapasitte ensimmäisen kerran? Minä tapasin miehen eräässä tilaisuudessa jossa oli monia ihmisiä. En tuntenut miestä silloin.

Silloin oli tapahtuma menossa ja ihmisiä kaikkialla ja humps siellä hän oli aurinkoisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin oli tapahtuma menossa ja ihmisiä kaikkialla ja humps siellä hän oli aurinkoisena.

Ok,epäilee että olisit kuitenkaan hän...onko tapaamisesta kauan? Onko sulla hänen yhteystietojaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok,epäilee että olisit kuitenkaan hän...onko tapaamisesta kauan? Onko sulla hänen yhteystietojaan?

On minulla kaikki tarvittava , kyse muusta en tiedä. Tapaamisesta jo hetkinen taas ja ei minulla sinänsä kiire.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tapaamispaikkanne molemmille tuttu entuudestaan? Minulle vieraampi,hänelle hieman tutumpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minulla kaikki tarvittava , kyse muusta en tiedä. Tapaamisesta jo hetkinen taas ja ei minulla sinänsä kiire.

Joo kyllä minullakin on miehen yhteystiedot,vaan mulla ongelma toisinpäin,odotan miehen yhteydenottoa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minullakaan kiire,mutta nähdä kyllä silti tahtoisin...tai vaikka hetken jutella,vaan eipä voi toista pakottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tapaamispaikkanne molemmille tuttu entuudestaan? Minulle vieraampi,hänelle hieman tutumpi.

Minulle oli kyllä ehkä hieman tutumpi paikka kuin hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä minullakin on miehen yhteystiedot,vaan mulla ongelma toisinpäin,odotan miehen yhteydenottoa....

Kai se mies sieltä sitten ilmoittaa itsestänsä jos on kiinnostunut...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minullakaan kiire,mutta nähdä kyllä silti tahtoisin...tai vaikka hetken jutella,vaan eipä voi toista pakottaa.

minäkin vain jutella enhän minä nyt rohkene muuhunkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai se mies sieltä sitten ilmoittaa itsestänsä jos on kiinnostunut...

Niin kai sitten...musertavaa on kyllä vain odottaa....pitäisikö sitten unohtaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minäkin vain jutella enhän minä nyt rohkene muuhunkaan

Näetkö usein naista? Siis kuitenkin useammin kuin kerran vuodessa?

• Anonyymi

Kertoisit suoraan. Niin säkin mun ❤

• Anonyymi

Se voisi auttaa.

• Anonyymi

Koska näimme?

• Anonyymi

Älä nyt turhaan sure, mä ajattelen sua aina välillä yhä.
      Siilinjärvi soittaa.

• Anonyymi

Ja sä mun, mies

• Anonyymi

Miten niin taas?

• Anonyymi

Älkää odotelko, soittakaa jos kiinnostaa hyvänen aika.
      Jos toista ei kiinnosta, tulipahan kuitenkin selvitettyä asia ja voi jatkaa eteen päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      304
      20384
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      328
      5928
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      302
      3502