Musertava ikävä
Oot niin mun ajatuksissa taas !
https://www.youtube.com/watch?v=bGIKbBRMKr8
Naiselle
25
304
Vastaukset
- Anonyymi
Niin sama täällä,oletko yksin?
- Anonyymi
Aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina.
Aina yksin,miksi niin? Eikö tämä nainen tule luoksesi? Minä olen kyllä miestä kaivannut ja etsinyt vaan en saa häntä kiinni...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina yksin,miksi niin? Eikö tämä nainen tule luoksesi? Minä olen kyllä miestä kaivannut ja etsinyt vaan en saa häntä kiinni...
Pihtaajaksi muutuin minä matkallani ;)
- Anonyymi
Kenelle naiselle? Oletko kauan naisen tuntenut? Minulla miehelle vuosien taa
- Anonyymi
Hän tosiaan on nainen arvostamani ja tiedän hänet paremmin kuin tunnen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tosiaan on nainen arvostamani ja tiedän hänet paremmin kuin tunnen.
Missä tapasitte ensimmäisen kerran? Minä tapasin miehen eräässä tilaisuudessa jossa oli monia ihmisiä. En tuntenut miestä silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tapasitte ensimmäisen kerran? Minä tapasin miehen eräässä tilaisuudessa jossa oli monia ihmisiä. En tuntenut miestä silloin.
Silloin oli tapahtuma menossa ja ihmisiä kaikkialla ja humps siellä hän oli aurinkoisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin oli tapahtuma menossa ja ihmisiä kaikkialla ja humps siellä hän oli aurinkoisena.
Ok,epäilee että olisit kuitenkaan hän...onko tapaamisesta kauan? Onko sulla hänen yhteystietojaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok,epäilee että olisit kuitenkaan hän...onko tapaamisesta kauan? Onko sulla hänen yhteystietojaan?
On minulla kaikki tarvittava , kyse muusta en tiedä. Tapaamisesta jo hetkinen taas ja ei minulla sinänsä kiire.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tapaamispaikkanne molemmille tuttu entuudestaan? Minulle vieraampi,hänelle hieman tutumpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On minulla kaikki tarvittava , kyse muusta en tiedä. Tapaamisesta jo hetkinen taas ja ei minulla sinänsä kiire.
Joo kyllä minullakin on miehen yhteystiedot,vaan mulla ongelma toisinpäin,odotan miehen yhteydenottoa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minullakaan kiire,mutta nähdä kyllä silti tahtoisin...tai vaikka hetken jutella,vaan eipä voi toista pakottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tapaamispaikkanne molemmille tuttu entuudestaan? Minulle vieraampi,hänelle hieman tutumpi.
Minulle oli kyllä ehkä hieman tutumpi paikka kuin hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä minullakin on miehen yhteystiedot,vaan mulla ongelma toisinpäin,odotan miehen yhteydenottoa....
Kai se mies sieltä sitten ilmoittaa itsestänsä jos on kiinnostunut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minullakaan kiire,mutta nähdä kyllä silti tahtoisin...tai vaikka hetken jutella,vaan eipä voi toista pakottaa.
minäkin vain jutella enhän minä nyt rohkene muuhunkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai se mies sieltä sitten ilmoittaa itsestänsä jos on kiinnostunut...
Niin kai sitten...musertavaa on kyllä vain odottaa....pitäisikö sitten unohtaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minäkin vain jutella enhän minä nyt rohkene muuhunkaan
Näetkö usein naista? Siis kuitenkin useammin kuin kerran vuodessa?
- Anonyymi
Kertoisit suoraan. Niin säkin mun ❤
- Anonyymi
Se voisi auttaa.
- Anonyymi
Koska näimme?
- Anonyymi
Älä nyt turhaan sure, mä ajattelen sua aina välillä yhä.
Siilinjärvi soittaa. - Anonyymi
Ja sä mun, mies
- Anonyymi
Miten niin taas?
- Anonyymi
Älkää odotelko, soittakaa jos kiinnostaa hyvänen aika.
Jos toista ei kiinnosta, tulipahan kuitenkin selvitettyä asia ja voi jatkaa eteen päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torpan raskausuutisesta...
Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss30420384Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.
Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova3285928Miksei työ kelpaa suomalaisille?
Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia3023502