Asuntoon vaihdettiin kiuas. Vanha hajosi eikä ollut järkevää korjata kun uuden sai samaan hintaan.
Kuten vanhakin oli asennettu niin sähkäri asensi uuden kiukaan suoraan paneliin. Takana ei ole mitään tukirakenteita, koolauksetkaan ei osu kohdalle. Sauna on alkuperäinen jostain kasikytluvun puolivälistä ja paneelit hapraat, huomaa miten ne taipuu kiukaan painosta (otin nyt kivet pois että ei repeä irti).
Kestääkö mäntyinen liimapuulevy kiukaan takana jos sellaista pistäisi paneeliin kiinni useammalla ruuvilla ja kiukaan sitten siihen kiinni?
Sähkökiukaan kiinnitys
10
225
Vastaukset
- Anonyymi
Liimapuulevy!
Eikö nyt hyvänen aika löydy sen verran oikeaa lautaa?- Anonyymi
Ei löytynyt. Etkä vastannut kysymykseeni
- Anonyymi
Jospa laittaisit virallisen kiukaan taustalevyn?
- Anonyymi
See, etä vanha on ollut vastoin ohjetta asennettu ei oikeuta asentamaan uutta samalla tavoin. Kiukaan valmistaja antaa asennusohjeessa neuvoja vahvistamisesta kuten "Vahvistuksena voi olla lisäkoolaus paneelin takana tai paneelin päällä vahvikelaudat, jotka kiinnittyvät seinäkoolaukseen."
Kumminkin asentajan olisi pitänyt huomioida tuo, joten reklamoi, mutta älä tee itse- Anonyymi
Pienemmän riesan tie on tehdä sellainen pikku homma itse. Aikaa kuluu vähemmän ja monta vääntöä jää kokematta.
- Anonyymi
Mikä "asentaja", kirvesmiehiksi niitä meilläpäin kutsutaan, jotka lautaa sahaa ja vasaroi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienemmän riesan tie on tehdä sellainen pikku homma itse. Aikaa kuluu vähemmän ja monta vääntöä jää kokematta.
Pienemmän riesan tie olsi ollut olla kutsumatta asentajaa kokonaan paikalle ja vaihtaa kiuas itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä "asentaja", kirvesmiehiksi niitä meilläpäin kutsutaan, jotka lautaa sahaa ja vasaroi.
Sähköasentaja
- Anonyymi
On ollut melkoinen puusilmä sähkäri jos edes oli aito sähkäri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut melkoinen puusilmä sähkäri jos edes oli aito sähkäri.
Miten tämä sähkäriin liittyy, kirvesmies niitä lautoja hakkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379